Hardy boy kirjoitti:Halo 3 vie puhtaasti voiton. En käsitä, että mikä Gta peleissä on niin mahtavaa.
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
kim1 kirjoitti:kummatki on huonoja (minun mielipiteeni) ostakaa hitman 5 kun se tulee :!:
blood money oli hiton hyvä :D mitä hauskaa halossa on ? minä sitten omistan molemmat . halossa se ukko hyppää kuuhun ja voi vaikka legendaarilla pelata tunnissa läpi . gta IV oli minulle suuri pettymys koska siinä oli surkeeta musaa ja se ukko lentää asvaltillakin 200 metriä. mukamas aito. ja se ukko kestää paljon luoteja.
edit: anteeks menin vähän muihin aiheisiin. mutta kyllä halo voittaa IV:n.
edit 2 : anteeks halo ja gta fanit mutta tämä on mun mielipiteeni.
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Latemara kirjoitti:Hardy boy kirjoitti:Halo 3 vie puhtaasti voiton. En käsitä, että mikä Gta peleissä on niin mahtavaa.
Se, että yksinpeliä voi ja pitää pelata yli viikon ennenkuin pääsee 100% läpi, ja nettipelissäkin löytyy enemmän tekemistä jos on kavereita.
Bubbles kirjoitti:molemmat aivan p*skoja..mutta gta 4 on parempi..tosin monen monta menee näítten 2den pökäleen ohi..![]()
OT:Soul Calibur 4 FTW
splatterthrash kirjoitti:Hihih. Oliko tuon tarkotus olla hauskaa?
Bubbles kirjoitti:splatterthrash kirjoitti:Hihih. Oliko tuon tarkotus olla hauskaa?
jaa soul calibur 4 juttu?ei se ollut vitsi..se peli lunasti lupauksensa toisin kuin nuo 2 kökköä![]()
ja sekään ei ollut vitsi että molemmat halo3 & gta4 ovat kakkaa..molemmilta odotin paaaaaljon parempaa mutta oi karvasta pettymystä.
splatterthrash kirjoitti:
No justiinsa joo. Opettele ekaks kirjottamaan.