krekok kirjoitti:the black box do not open?? Mites se tarkottaa? Onko se se musta boksi johon kaikki tiedot lennosta tallentuu?? Ja sitä ei olla avattu?
krekok kirjoitti:No huh! En oikeen ymmärtänyt kun siinä lopussa luki jotain että : the black box do not open?? Mites se tarkottaa? Onko se se musta boksi johon kaikki tiedot lennosta tallentuu?? Ja sitä ei olla avattu?
Genbor kirjoitti:Aika vanha juttu. =P Itse olen kokeillut tuota kotona.
Mikä laatikko?
Mikä levy?
mu1ku1la1 kirjoitti:Siis mitäihmettä? Olen ihan pihalla tästä asiasta... Mikä laatikko? Mikä levy? Mistä te puhutte? Tajuan tuossa vain kappaleen ja jotain huutoa välissä. :O
EDIT: Mitä voi kokeilla?
おかび kirjoitti:Itseä ei sureta noiden kärsimys (Mikäli on Japanilaisia) kun tietää mitä ne tekevät eläimille.
Musta laatikko on laatikko, jonka sisällä olevat laitteet tallentavat tietoa lentokoneen eri tapahtumista. Se sisältää mm. ääninauhurin joka tallentaa viimeisimmät ohjaamossa käydyt keskustelut, ja lentoarvotallentimen joka tallentaa tasaisin aikavälein mm. lentokoneen nopeuden ja korkeuden. Musta laatikko on siis laatikko jonka sisällä on erilaisia laitteita, ja mustan laatikon kuori on iskun-, tulen- ja paineenkestävää ainetta. Nimestään huolimatta laatikko ei ole musta, vaan yleensä kirkasvärinen, jotta se olisi helpompi löytää.Mr.Suomi kirjoitti:Se musta laatikko on maailman kestävin aina joka ei mene mistään rikki kaiketi niin on sanottu.
Aniki kirjoitti:おかび kirjoitti:Itseä ei sureta noiden kärsimys (Mikäli on Japanilaisia) kun tietää mitä ne tekevät eläimille.
Voi HUOH! -.-
Miten japanilaisten eläintenkiusiminen eroaa mitenkään muissa maissa tehdystä? Ihan varmasti jos olis ollu suomalainen lentokone niin oisit heti ollu itq silmässä tihrustamassa tuolla "WHY GOD WHY! ;'<<<<<<<<".
Jaa'a, niinhän se tietysti onkin. Kun sinä luet uutisista/tai mistä tahansa lehdestä, että "omg japanilaisia nähty syömässä LIHAA :OOOO", niin herran jestas, heti ollaan muna pystyssä sorsimassa kaikkia japanilaisia "kuolkaa paskat kuolkaa"? Vähän sama kuin, "Maahanmuuttaja ryösti ja raiskasi naisen" -> "OMG TAPETAAN KAIKKI NEKRUT NE ON KAIKKI PAHOJA!!!! >;OOOOO" .
Saatana kun saisin sinut putoavaan lentokoneeseen...
Japanilaiset nylkii eläimiä elävältä, heittelee laatikoissa katoilta ja muuten vaan massa kiduttaa niitä.
Joten siksi en säälisi Japseja yhtään.