PS3 nettitunnuksen luominen..

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

PS3 nettitunnuksen luominen..

Viesti KarseeKeiju 05 Heinä 2008 23:21

Noniin älkää mussuttako siitä että miks en kysynyt PS3 yleisellä palstalla, kysyin mutta vastauksia ei tullut joten katotaan auttaako aihe siihen pulaan.. Eli siis olen jumissa siinä kohtaa tunnuksen tekemisessä missä se pyytää Sign-in ID:
(eMail addres)
Password:
Siis mitä noihin pitää pistää?? vittukun kokeilen mitä tahansa niin se valittaa aina jotain ja passittaa takaisin tähän kohtaan WTF?! apua nopeasti sillä haluan GTA IV onlineen XD (PS. Netti toimii hyvin )
no miepä saan kohta pleikka ykkösen 8) :roll: miun eka peli laite,mut tietokone on eka ja pysyy mun elämäni lopuun saakka ekana!!!!! :twisted: tietokone on mun elämä!this is my live!ja nyt siihen pleikkaan,saan aika hyviä pelejä siihen nimittäin kauhupelejä,sota/räiskintä,seikkailu yms :D :) :P mut yks on huono joka tulee siihen NINTENDO :shock:
Käyttäjän avatar
KarseeKeiju

Re: PS3 nettitunnuksen luominen..

Viesti jukkema 05 Heinä 2008 23:29

Laitat siihen sähköposti osotteen ja salasanan. :wink: korjaan. laita siihen ID osioon oma nick eli esim.supposepi1456
ja sitte password: eli salasana (esim:tukkolankuja6arappu)
Viimeksi muokannut jukkema päivämäärä 05 Heinä 2008 23:38, muokattu yhteensä 2 kertaa
[piilotettu kuva]-->Sata viestiä 12.6.08 klo:22.39!
Jättänyt foorumin 10.07.08
Käyttäjän avatar
jukkema

Viesti KarseeKeiju 05 Heinä 2008 23:49

Juu oon kokeillut kaikilal nuilla keinoilla monesti jo ennen tätä viestiä mutta aina kun pistän continue niin tulee texti "The sign-in ID and password combination is not correct. Please check your entries carefully."
no miepä saan kohta pleikka ykkösen 8) :roll: miun eka peli laite,mut tietokone on eka ja pysyy mun elämäni lopuun saakka ekana!!!!! :twisted: tietokone on mun elämä!this is my live!ja nyt siihen pleikkaan,saan aika hyviä pelejä siihen nimittäin kauhupelejä,sota/räiskintä,seikkailu yms :D :) :P mut yks on huono joka tulee siihen NINTENDO :shock:
Käyttäjän avatar
KarseeKeiju

Viesti Khim 06 Heinä 2008 00:31

Sign in ID = sähköpostiosoite (jos sinulla on useampi accountti, niillä pitää olla omat kaikilla)
Password = salasana

Oletko varma että salasana täyttää vaatimukset:
-Vähintään yksi kirjain ja numero
-Vähintään kuusi merkkiä
-Ei sama kuin sähköpostiosoite
-Ei samaa merkkiä yli kahta kertaa peräkkäin

E: Taitaa johtua vain huoltokatkoksesta.
Perkele.
Käyttäjän avatar
Khim

Palaa alueelle Playstation