TheLehti Wow fanisivusto

Täällä voi mainostaa nettisivujaan ja kysellä mielipiteitä.

TheLehti Wow fanisivusto

Viesti Lehtar 04 Heinä 2008 17:47

Tervehdys! Sivuni on ollut jo noin vuoden toiminnassa, aluvaiheet olivat tosin vain testausta etc. HTML koodia on tehty, nyt vain CSS siihrn, joten pian pääsette katselemaan uutta teemaa. Ilmoitan kunhan se valmistuu.

Sivustomme tarjoaa:

-Foorumit tietenkin
-Peliohjeita, eli Wikin
-Wow aiheiset uutiset suomeksi
-Aloittelijoiden vinkit

Tulossa...

-Iso tasoisten vinkit, topicit
-Sivun päivitys tason uudistaminen
-Admin ryhmä, jos sivulla alkaa käymään aktiivisesti
-HTML pohjainen sivu tulevaisuudessa, kunhan olen opiskellut sitä enemmän.

HUOM: foorumeilla ei ole oikein topiceita tällä hetkellä, mutta lupaan että itse vastaan jokaiseen aiheeseen, ja ainoa mikä auttaa tähän, on tehokas mainostus, sekä aktiivinen sivun käyttö, joten, jos kiinnostut, anna rakentavaa kommenttia tähän topicciin, ja käy sivustolla ahkerasti, jos haluat, voit pyrkiä Admin tiimiin, kunhan sivut kehittyy, lupaan kuitenkin, että mikään sivustolla ei minun kannaltani jää inaktiiviseksi.

Linkki http://www.thelehti.webs.com
Viimeksi muokannut Lehtar päivämäärä 07 Heinä 2008 20:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Lehtar

Re: TheLehti Wow fanisivusto

Viesti Jequ 04 Heinä 2008 19:18

Demyx kirjoitti:Kaameen näköinen, sori. Tämä huomattavasti parempi

Jeps, rekisteröidy vaan tuonne sivulle, koska pyörää on turha keksiä uudestaan ja vielä huonompana. TheLehdestä tulee ensimmäisenä mieleen uutissivusto, eikä todellakaan WoW-sivu.
Kannattaa opetella tekemään HTML:llä, niin ulkoasusta saa paljon hienomman näköisen.
E: enpä lukenut huolella.
100 viestiä - 2.7 2008
Alla oleva viesti on silkkaa... BULLSHIT!
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti Lehtar 07 Heinä 2008 19:30

Jeh, nyt olen hyvässä vaiheessa HTML koodin kanssa, enää tarvitsen CSS koodin, niin ulkoasu on täydellinen, mutta G.E.N:in kanssa en toisaankaan ala kilpailemaan, siitä ei tulisi mitään, kiitos kaikesta kommentista.
Lehtar

Viesti Blowjob 14 Heinä 2008 12:21

Toi nimi ei oikee sovi :s Ja muutenki aika sekane.
:<
Blowjob

Palaa alueelle Mainostus