Sanokaas mikä on paras mopo? Itte ajattelin ostaa Suzuki Pv mutta en oo vielä täysin varma..
Joten tänne voitte kertoa mikä on hyvä mopo jne.
Latemara kirjoitti:Kysäsempä tässä aiheessa, mistä sais alle 500€ Honda Mankin tai Suzuki PV:n, mieluusti Kuusamon lähettyviltä. Linkittäkää vaikka jonnekkin nettikauppaan tms.
Qui kirjoitti:Latemara kirjoitti:Kysäsempä tässä aiheessa, mistä sais alle 500€ Honda Mankin tai Suzuki PV:n, mieluusti Kuusamon lähettyviltä. Linkittäkää vaikka jonnekkin nettikauppaan tms.
Aika hyvä tuuri saa kyllä käydä jos jostain löytää Hondan mankin tai Suzukin PV:n tuolla rahasummalla.. Ainakaan kunnossa olevaa kukaan myy pois, ellei joku tuttusi.
Osta mopo josta itse tykkäät, ne jotka menevät massan mukana ''mut iskä saaks 08 derbi ku kaikil kamuillakin on'' on kyllä nähty tarpeeksikin.. Mutta mikäs siinä jos rahaa löytyy.
praKKA kirjoitti:Lisäksi viritys on idioottien puuhaa, ellei sitten mopostansa tee kevaria ja rekisteröi sitä myöskin kevariksi. Tämähän on oikeastaan halpa tapa päästä kevarilla pärräämäänMutta epäilen että PV:tä ja Monkeytä ei saa kevariksi rekisteröityä kun ei ne ole vakaita enää siinä vauhdissa eikä jarrut riitä.
Oha niitä hurjimuksia jotka painaa pienillä mopoilla päälle 100 teilläpraKKA kirjoitti:Lisäksi viritys on idioottien puuhaa, ellei sitten mopostansa tee kevaria ja rekisteröi sitä myöskin kevariksi. Tämähän on oikeastaan halpa tapa päästä kevarilla pärräämäänMutta epäilen että PV:tä ja Monkeytä ei saa kevariksi rekisteröityä kun ei ne ole vakaita enää siinä vauhdissa eikä jarrut riitä.
wattu kirjoitti:Juu Suzuki PV:tä ei kannata ostaa, ellei ole halukas ajamaan polvet suussa, tai ole tarpeeksi lyhyt.
NightRoaD kirjoitti:wattu kirjoitti:Juu Suzuki PV:tä ei kannata ostaa, ellei ole halukas ajamaan polvet suussa, tai ole tarpeeksi lyhyt.
Oon tarpeeks lyhyt 13 veeks ;<
Joo ja kiitos noista PV:n arvosteluista, semmosen hommaan ehkä jopa ens kesänä ennakkoon![]()
Mökillähän sillä voi ajaa vaikka ei oo ikää joten eipä haittaa vaikka ostaiski ennakkoon.. Tosin alkanu pyrähys ja melkee 6 cm kasvanu viime kattomisesta muttaaahh.. En keksi enempää xd
praKKA kirjoitti:En suosittele. Itsellä on polvet kurkussa kun PV:llä ajan ja itse olen sentään 165cm eli todella lyhyt. Derbissä taasen jalat ovat todella mukavasti eikä sen päällä väsy toisin kuin noissa minimopoissa. Etenkin jos sä nyt olet lyhyt, niin et välttämättä sitä ole ensi vuonna jos kerran pyrähdyskin on alkanut.
Hikotiini kirjoitti:praKKA kirjoitti:En suosittele. Itsellä on polvet kurkussa kun PV:llä ajan ja itse olen sentään 165cm eli todella lyhyt. Derbissä taasen jalat ovat todella mukavasti eikä sen päällä väsy toisin kuin noissa minimopoissa. Etenkin jos sä nyt olet lyhyt, niin et välttämättä sitä ole ensi vuonna jos kerran pyrähdyskin on alkanut.
Hah. Minä pystyn helposti ajamaan PV:llä vaikka olen 167cm. Ajoasennossasi vikaa?
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet