Joo itselläkin on joku anturi varmaan suoraan näyttiksen GPU:ssa kiinni kun samaa lukemaa tulee. Mikään osahan siis ei todellisuudessa noin paljoa kuumene, paitsi näyttis jos sillä on huono päivä ja ulkona on +30.C.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö? Keksit loppu.
Itellä ainakin Gforce 7950GT näytti samoja lukemia, kunnes ruuvasin sen irti koneesta ja puhalsin paineilmalla kaikki välit pölystä.. imuriakin kannattaa kokeilla. lämmöt laski itel rasituksessa max 74 °C. Aiemmin lämmöt aiheutti nykimistä yksinkertaisissakin peleissä, kun näytönohjain saavutti sen 125+ lämpötilan! Lämpöjä katsastelin Everestillä.
Jtn. vikaa tuossa varmasti on, ei voisi näyttää +100 astetta.
Sitten kysyn itse yhden, miten näen itse esim. näyttikseni lämmön yms.?
E: Everestissä lukee Aux:in lämpötila, jossa on näytön kuvake. Viittaisiko tämä itse näyttikseen?
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz || 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz || MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 || 320Gb HDD || Antec Sonata III
''And the rain will kill us all, If we throw ourselves against the wall. But no one else can see, the preservation of the martyr in me.'' Slipknot - Psychosocial
Jostain lueskelin että jos on toi 150.C tai jotain semmosta niin ei olisi ollenkaan anturia ja se olisi defaulttilukema silloin.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö? Keksit loppu.