Runescape The FunRun claani.

Täällä voi mainostaa nettisivujaan ja kysellä mielipiteitä.

Runescape The FunRun claani.

Viesti Crysis 03 Heinä 2008 01:38

The RunFun claani antaa mahdollisuuden hakea kehitysseuraa ja juttuseuraa.
Jos haluat claanimme jäseneksi sinun pitää olla +60 level ja memberi. Mutta ei hätää vaikka et olisikaan memberi. Voit silti liittyä foorumeille ja keskustella siellä. Foorumini on Suomi/Englanti kielinen joten suosittelen laittamaan viestisi myös englanniksi.

Etusivuille pääset Tästä josta pääset myös foorumeille.
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Re: Runescape The FunRun claani.

Viesti UltimatuM 03 Heinä 2008 08:53

Huoh... Taas joku rs2 klaani ja vielä freewebsin sivut... No tämähän on jokapäiväistä paskaa.
Aquila kirjoitti:mp/h on laiton

FAIL^ Ja jos joku ei tiedä niin mp/h tarkoittaa mailia per tunti!
Käyttäjän avatar
UltimatuM

Viesti Crysis 03 Heinä 2008 08:57

UltimatuM kirjoitti:Huoh... Taas joku rs2 klaani ja vielä freewebsin sivut... No tämähän on jokapäiväistä paskaa.

Paskat! Näin aika paljon vaivaa kuule noitten englannin kielisen sanojen kanssa. Vilkaisitko edes foorumia?
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti wattu 03 Heinä 2008 08:59

Pelkästään etusivulla oli 5 kirjoitus-/muuta virhettä. Voin kyllä sanoa, että et ole kovinkaan täysillä siihen panostanut.

E:
Grand>Theft>Auto>IV kirjoitti:Vilkaisitko edes foorumia?

Niin no, eipä siellä paljoa ollut, muuta kuin niitä kirjoitusvirheitä isot kasat.
[piilotettu kuva]
Anti-depressants, controlling tools of your system, making life more tolerable, making life more tolerable
Serj Tankian - Unthinking Majority
Jos jotain kiinnostaa saada rahaa puoli-ilmaiseksi, paina tästä ja rekisteröidy ihmeessä.
(3 snt/mainos) - Thebux.info taas pystyssä!
Käyttäjän avatar
wattu

Viesti frot knox 03 Heinä 2008 09:26

Sul on kyl aika hyvä englanti täytyy myöntää!!!

Se oli sitten sarkasmia
http://tienaus.blogit.fi/kilpailu-voita-jopa-6-dollaria/ <-- KILPAILU VOITA JOPA 6 DOLLARIA

http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic60253.html <-- HENTAIMIHIRVIÖ (おかび) BOIKOTTIIN
Käyttäjän avatar
frot knox

Viesti Jequ 03 Heinä 2008 11:08

Sivujen englannissa oli paljon virheitä, eikä pelkästään helppoja typoja, vaan myös kieliopissa oli jotain häikkää. Suosittelen olemaan tarkkaavainen englannin tunneilla ja esimerkiksi pelichattiin kirjoittaminen enkuksi auttaa paljon.
Sivut on tehty Freewebsiin ja selvästikin generaattorilla. Runescapeklaaniin liittyy läheisesti myös kuntoilu, jota edustaa pyörän kuva etusivulla.
En halua turhaan masentaa, mutta tarvitset todellakin englanninkielen taitoa monikansallisen klaanin pyörittämiseen ja HTML ei olisi pahasti, jotta saisit oman näköiset sivut.
100 viestiä - 2.7 2008
Alla oleva viesti on silkkaa... BULLSHIT!
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti Soulja 03 Heinä 2008 15:46

Grand>Theft>Auto>IV kirjoitti:The RunFun claani antaa mahdollisuuden hakea kehitysseuraa ja juttuseuraa.
Jos haluat claanimme jäseneksi sinun pitää olla +60 level ja memberi. Mutta ei hätää vaikka et olisikaan memberi. Voit silti liittyä foorumeille ja keskustella siellä. Foorumini on Suomi/Englanti kielinen joten suosittelen laittamaan viestisi myös englanniksi.

Etusivuille pääset Tästä josta pääset myös foorumeille.

Ensinnäkin otsikossa lukee The FunRun, ja tuossa sinun tekstissäsi The RunFun. Toisekseen näitä klaaneja on aivan liikaa, ja varsinkin tällaisia jotka on tehty Freewebsillä.
| Vuoden tulokas 2008 |

I scream you scream
We all scream for her!
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti UltimatuM 03 Heinä 2008 17:06

Voin kyllä kirjottaa noi jutut englanniksi jos haluat :DD!
Aquila kirjoitti:mp/h on laiton

FAIL^ Ja jos joku ei tiedä niin mp/h tarkoittaa mailia per tunti!
Käyttäjän avatar
UltimatuM

Viesti tetris2008 06 Heinä 2008 21:09

Ei juma, sinun sivuillasi ensinnäkin on miljoona virhettä, ja yksi tässä:
Mene foorumeille painamalla tätä. Ei tarkoita: Go to forums to press this site.
Go to forums to press this site, tarkoittaa, Mene foorumeille painamaan tätä sivua. :lol:

Foorumilla:
If you can put a notification if you want to become a clan member. LOL!

Ja kaikkea muuta...
Ikäsi?
"Kiltti tetä, mun ikä on kuuti. Anna kalkki!"
tetris2008

Viesti Lehtar 07 Heinä 2008 20:46

RuneScape sivu, Wow teema. Kannattaa opiskella englantia ja HTML:llää, olen säännöllisesti katsonut foorumit, mutta eihän siellä ole muita rekanneita kun Funrun. Mainostas enemmän, ja opettele se HTML ja enkku. Esim: Other/Muuta Finland only, eli suomeksi olisi Suomen maa pelkästään.

Lisäksi, Laittaisit edes ilmoitukset jokaisesta foorumista sinne, esim; about this forum...
Lehtar

Palaa alueelle Mainostus