Verkkosivujen tekijöitä kaivataan.

Keskustelua web-ohjelmointikielistä, kuten PHP ja Javascript. Myös CSS ja tietokanta-aiheiset keskustelut kuuluvat tänne.

Verkkosivujen tekijöitä kaivataan.

Viesti jykä95 01 Heinä 2008 23:59

Kirjoitin vähän aikaa sitten aikeistani tehdä yleisesti tietotekniikkaan perustuvat sivut. Nyt tarvitsen hiukan teidän apuanne. Eli siis näin alkuvaiheessa tarvitaan ainakin:

PHP Osaajaa joka osaisi ohjelmoida sivuihin integroituvan systeemin johon voisi käyttäjätunnuksella ja salasanalla sisäänkirjauduttua lisätä: Artikkelejä, Pelejä Listaan jossa olisi eri genrejä, Uutisia ja oppaita . Lisäksi pitäisi olla jonkun näköinen adminboard, jossa näitä kaikkia pystyisi hallinnoida ja poistaa. Normaalit käyttäjät pystyisivät vain poistamaan omia tuotoksiaan. Lisäksi käyttäjillä pitäisi olla eri kirjoitusoikeudet eli jotkut voivat kirjoittaa vain artikkeleja ja niitäkin vain perusartikkeleihin taas kun jotkut voivat kirjoittaa oppaita ja artikkelejä kaikkiin ryhmiin. Käyttäjien lisäys onnistuisi vain Admin paneelista. Myös tietorurvan pitäisi olla hyvä.

Lisäksi voitaisiin tarvita jo tässä alkuhetkellä arvosteluja ja artikkeleja. Nämä voivat olla melkein mistä tahansa: Peleistä tietokoneen komponentteihin (Sivuille ei tulisi arvosteluja bändeistä tai musiikista)

Lisäksi voitaisiin tarvita "kräkkereitä" jotka pyrkivät etsimään tietoturva aukkoja softasta ja sivuista ja ilmoittaisivat nämä minulle.

Sivuja ei ole vielä netissä.

Lisääppä minut meseen: Jysky_saukkonen@msn.com niin keskustellaan asiasta.
[piilotettu kuva]
|Athlon 64 X2 5000+ 2.6ghz @ 3.2ghz|MSI K9A2 CF-F| HD 3870 ja 3850 CrossFiressä|4GB DDR2 800mhz|LC Power 550W|2X 80GB S-ATA|1X 40GB ATA|
Käyttäjän avatar
jykä95

Re: Verkkosivujen tekijöitä kaivataan.

Viesti Matso 02 Heinä 2008 00:12

Hyvähän sitä on suunnitella, mutta rahalla saa toteutuksen, tai tekemällä itse.

Mä voin kyllä ilmottautua ettimään niitä tietoturva-aukkoja, jos saat sivut joskus valmiiks.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti KhrmZ 02 Heinä 2008 01:44

20€ niin voin toteuttaa sulle tollasen systeemin.
Käyttäjän avatar
KhrmZ

Viesti Elmoep 02 Heinä 2008 09:36

Btw... krakkeri (=kräkkeri) on henkilö, joka toimii ylläpidon tietämättä. Hakkeri, kun taas on asiaan palkattu henkilö, joka yrittää murtaa tuotetta.

KhrmZ kirjoitti:20€ niin voin toteuttaa sulle tollasen systeemin.

_pienellä_ alipalkkauksella ajattelit?

Mikäli 20e:lla joku tuon tekee voin sanoa, että ei tarvita kummoista hakkeria murtamaan sivustoa.

Lisäksi suosittelen tutustumaan markkinointiin jos haluat saada edes nuo 20 euroa itsellesi jossain vaiheessa sivuston elinkaarta (+ hosting kulut). Lisäksi suosittelen, että opettelet itse aihetta PHP jos www-sivujen tai www-pohjaisten ohjelmien toteutus tuntuu kiinnostavalta.
Elmoep

Viesti •,• 02 Heinä 2008 10:08

Voin tehdä graffaa sinne jos tarvitsee.
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti anton1991 02 Heinä 2008 14:55

Mikä on sivun idea? Tuleeko sivun tekijöille sitten palkkaa? Milloin?
Kerro vielä kuka itse olet? Osaatko ohjelmoida ym.?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
anton1991

Palaa alueelle Www-ohjelmointi ja kotisivut