Sigien koko - Mihin Jonneweb on menossa?

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Sigien koko - Mihin Jonneweb on menossa?

Viesti Latemara 15 Heinä 2008 04:36

Blueshit kirjoitti:
Juice kirjoitti:Ah, väittelyä ilmassa : ).

Mutta niin. Omasta mielestäni kuva signaturet voisi kieltää. Täysin turhia. Myönnän, että olen itsekkin käyttänyt kuva signaturea, mutta en vähään aikaan. Toki, jos Last.Fm signaturet lasketaan kuva signatureiksi, minulla on sellainen tälläkin hetkellä käytössä. Jos tuollaiset kiellettäisiin, omalta osaltani laittasin linkin omaan Last.Fm profiiliin. Kuvat, animaatiot hidastavat liikaa. Kuva signaturet pois, mutta avatarit jos vaikka jätettäisiin(?).

Avatarit pitää ehdottomasti jättää, kaikista helpoin tapa tunnistaa käyttäjä nopeassa selailussa. :p Ja oman viestinkin löytäminen on helpompaa. : )

Näin on. IMO kaikki animoidut sigit/avat sais poistaa, ihan turhia kuten sigissä kuvat
Ja kyllä, tiedän, että itsellänikin on kuiva sigissä mutta silti se on turha :/
So shit happens, I guess. What else? I enjoy fine food, especially beer and beef jerky. Also, I like blowing stuff up. Back home everyone was kinda giving me a hard time about that, but in the Army they actually want you to blow stuff up, so I fit right in.

-Haggard
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Uke 15 Heinä 2008 17:30

Häh? Graafiset sigit kiellettäs? Signaturehan tarkoittaa allekkirjoitusta. Ja jos sulla on signaturena jokin kuva jossa on nimimerkkisi niin sehän on allekirjoitus. Vai haluaisiko praKKAt sun muut laittaa allekkirjoitukseksi vain esim. "Uke"?
Käyttäjän avatar
Uke

Viesti Juice 17 Heinä 2008 08:59

Noh, allekirjoituksen tarkoitus foorumeilla on hieman muuttunut. Kyllä se on totta, että se periaatteessa tarkoittaa omaa niemäsi jotenkin, mutta minun mielestä se hiton iso kuva on edelleenkin turha. Jos välttämättä haluat käyttää tuollaista viestinjatketta, omasta mielestäni ~Juice soveltuisi hyvin(muiden kohdalla tietenkin ~tai- merkin jälkeen oma nimimerkki).

Latemara kirjoitti:IMO kaikki animoidut sigit/avat sais poistaa, ihan turhia kuten sigissä kuvat

Animoituja signatureja ei tällä hetkellä edes ole(?) ja tuskin niitä takaisin otetaan. Animoidut avatarit voisi jättää : D.
Musiikki ja sen vaikutus minuun- Arvostele artikkelini!| Olisiko joku halukas pelaamaan NWN 1 kanssani?
[piilotettu kuva]
Juice

Viesti Vincent 01 Elo 2008 16:36

Jos se sigi tai ava niin paljon häiritsee niin laittakaa asetuksista ne pois päältä , itseäni ei asia häiritse kunhan pysytään tietyissä rajoissa.
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Henkaboy 02 Elo 2008 23:06

Minunkin mielestä sigit voisi ottaa pois, mutta avat voisi jättää. Sillä olen itse ainakin ruvennut useasti tuntemaan käyttäjiä avan perusteella, sillä jokaisella käyttäjällä on oma avansa, jonka perusteella voi nopean vilkaisun jälkeen tietää kuka on lähettänyt viestin että ei tarvitse aina ruveta lukemaan pienellä lukevaa nimeä.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Uuden peliläppärin metsästäjä!
Käyttäjän avatar
Henkaboy

Viesti Fonzie 02 Elo 2008 23:48

Henkaboy kirjoitti:Minunkin mielestä sigit voisi ottaa pois, mutta avat voisi jättää. Sillä olen itse ainakin ruvennut useasti tuntemaan käyttäjiä avan perusteella, sillä jokaisella käyttäjällä on oma avansa, jonka perusteella voi nopean vilkaisun jälkeen tietää kuka on lähettänyt viestin että ei tarvitse aina ruveta lukemaan pienellä lukevaa nimeä.

Ei mulla ainakaan ole mitään avataria.
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti Henkaboy 03 Elo 2008 10:32

Fonzie kirjoitti:
Henkaboy kirjoitti:Minunkin mielestä sigit voisi ottaa pois, mutta avat voisi jättää. Sillä olen itse ainakin ruvennut useasti tuntemaan käyttäjiä avan perusteella, sillä jokaisella käyttäjällä on oma avansa, jonka perusteella voi nopean vilkaisun jälkeen tietää kuka on lähettänyt viestin että ei tarvitse aina ruveta lukemaan pienellä lukevaa nimeä.

Ei mulla ainakaan ole mitään avataria.

Mikäs tuo kuva sitten tuossa nimesi yllä on jossa tuo heppu näyttää peukkua? Sitä sanotaan ainakin joissain paikoissa avaksi, jossain logoksi, mutta minä sanon sitä avaksi.

viewtopic4683.html
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Uuden peliläppärin metsästäjä!
Käyttäjän avatar
Henkaboy

Viesti Aniki 03 Elo 2008 11:42

Henkaboy kirjoitti:
Mikäs tuo kuva sitten tuossa nimesi yllä on jossa tuo heppu näyttää peukkua? Sitä sanotaan ainakin joissain paikoissa avaksi, jossain logoksi, mutta minä sanon sitä avaksi.

viewtopic4683.html

Jos oikein muistan, sitä ei ollut siinä vielä eilen ;)

(Ja ei siinä ole mikä tahansa heppu... Se on Fonzie! Aaay!)
"Vallat ja väet
minussa hengittää ja tahtoo vapauteen
vallat ja väet
minussa rakastaa ja tahtoo elämää
"
CMX - Vallat ja väet
HAMPOTUREN MODERAATTORIKSI! _o/ Fanclub now open and taking new recruits! :O
Käyttäjän avatar
Aniki

Viesti Fonzie 03 Elo 2008 11:43

Aniki kirjoitti:
Henkaboy kirjoitti:

viewtopic4683.html

Jos oikein muistan, sitä ei ollut siinä vielä eilen ;)

(Ja ei siinä ole mikä tahansa heppu... Se on Fonzie! Aaay!)

Aivan oikein muistat. Juuri kyseinen kirjoittamani viesti "innoitti laittamaan avatarin kehiin".
Käyttäjän avatar
Fonzie

Palaa alueelle Jonneweb.net