Sigien koko - Mihin Jonneweb on menossa?

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Sigien koko - Mihin Jonneweb on menossa?

Viesti Jequ 02 Heinä 2008 10:07

praKKA kirjoitti:Samaa mieltä. Kaikki kuvat vain pois sigeistä, kertoo kyllä sitten että käyttäjä turhaan täällä käy jos sellaista muutosta ei kestä. Vai onko kaikkien ihan pakko pitää sigissänsä julmetun isoa kuvaa jossa lukee oma nimimerkki tai "Intel" "nokia" "Samsung" "Apple" yms.

Etenkin kun foorumin tarkotus on jutella eikä kisata kenellä on "hienoin" ja isoin sigi.

Voihan sitä sigien kokoa vaan rajoittaa alaspäin esimerkiksi 20-30kt. Silloin ei luulisi niiden häiritsevät kamalasti.
100 viestiä - 2.7 2008
Alla oleva viesti on silkkaa... BULLSHIT!
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti praKKA 02 Heinä 2008 10:45

Jequ kirjoitti:
praKKA kirjoitti:Samaa mieltä. Kaikki kuvat vain pois sigeistä, kertoo kyllä sitten että käyttäjä turhaan täällä käy jos sellaista muutosta ei kestä. Vai onko kaikkien ihan pakko pitää sigissänsä julmetun isoa kuvaa jossa lukee oma nimimerkki tai "Intel" "nokia" "Samsung" "Apple" yms.

Etenkin kun foorumin tarkotus on jutella eikä kisata kenellä on "hienoin" ja isoin sigi.

Voihan sitä sigien kokoa vaan rajoittaa alaspäin esimerkiksi 20-30kt. Silloin ei luulisi niiden häiritsevät kamalasti.

No voi helvetti. Luuletko että kukaan voi enää lukea itse viestiä jos alla on 1024x768 kuva sigissä joka on 20kt?
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti mu1ku1la1 02 Heinä 2008 11:32

Olisitko praKKA ystävällinen, ja palauttaisit ne sigit.

- Allekirjoitus saa olla maksimissaa 150 pikseliä korkea.

Sanoo Jii säännöissään
[piilotettu kuva]
SuomiGuildi
Kreikassa 22.7-04.8.08
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Viesti Cohen 02 Heinä 2008 12:46

Jupi kirjoitti:Minun mielestäni kuvasigit voitaisiin suosiolla disabloida. Turhuutta, ja liian värikkäät/isot/häiritsevät pistävät silmään tekstin seassa, negatiivisesti

Yhyy mun mainos katoais!

Olen Jupin ja praKKAn kannalla osittain, toisaalta kuvasigit ovat usein häiritseviä, mutta joskus taasen ihan ok.
Ja mitäköhän mu1ku1la1;lle voisikaan sanoa...
Ylläpidolla on oikeus poistaa kuva allekirjoituksesta jos se aiheuttaa harmaita hiuksia ynnä muuta.
, en sitten tiedä olivatko nuo kuvat sellaisia
Quark pitää taukoa ja luopuu moderaattorin oikeuksistaan. Nähdään joskus! Minut tavoittaa silti mesellä ja sähköpostilla.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Cohen

Viesti Evilman 02 Heinä 2008 13:31

Jupi kirjoitti:Minun mielestäni kuvasigit voitaisiin suosiolla disabloida. Turhuutta, ja liian värikkäät/isot/häiritsevät pistävät silmään tekstin seassa, negatiivisesti

Kyllähän tuo toimisi, mutta jokainen, joka tahtoo ja jaksaa painaa "Omat asetukset" saa signojen kuvat pois päältä. Itselläni on ollut jo pitkän aikaa pois päältä.
Helvetin tunarit!
Evilman

Viesti praKKA 02 Heinä 2008 15:10

Evilman kirjoitti:

Kyllähän tuo toimisi, mutta jokainen, joka tahtoo ja jaksaa painaa "Omat asetukset" saa signojen kuvat pois päältä. Itselläni on ollut jo pitkän aikaa pois päältä.

Mutta moden virassa se on hieman paha ottaa pois kun osana hommaa on se että porukalla ei ole sääntöjen vastaisia kuvia sigissä.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Bladize 02 Heinä 2008 15:31

Säännöt kirjoitti:3.2 Allekirjoitukset
- Animoidut allekirjoitukset eivät ole kiellettyjä kunhan:

* Sen tiedostokoko ei ylitä 40kt
* Ei sisällä välkkyviä värejä ynnä muuta epilepsiakamaa.

Ylläpidolla on oikeus poistaa kuva allekirjoituksesta jos se aiheuttaa harmaita hiuksia ynnä muuta.
- Allekirjoitus saa olla maksimissaa 150 pikseliä korkea.

Itse olen tästä ymmärtänyt, että animoitujen sigien koko saa olla <40kt, eikä tuossa puhuta mitään ns. "tavallisten" sigien koosta.
Käyttäjän avatar
Bladize

Viesti praKKA 02 Heinä 2008 17:42

En näe miksi sitten normisigi saa olla vaikka 500Mb kunhan ei ole animoitu.
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Jequ 02 Heinä 2008 17:49

praKKA kirjoitti:En näe miksi sitten normisigi saa olla vaikka 500Mb kunhan ei ole animoitu.

Voisiko sigin tiedostokoko- ja tilarajoituksen muuttaa vaikka 20 kt:een ja 50-100 pikseliin -.-? Parempi niin kuin poistaa ne kokonaan. Jotkut sigit kun ovat sen verran persoonallisia, että ne pelkästään komistaa sivua.
100 viestiä - 2.7 2008
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti praKKA 02 Heinä 2008 17:54

Jequ kirjoitti:
praKKA kirjoitti:En näe miksi sitten normisigi saa olla vaikka 500Mb kunhan ei ole animoitu.

Voisiko sigin tiedostokoko- ja tilarajoituksen muuttaa vaikka 20 kt:een ja 50-100 pikseliin -.-? Parempi niin kuin poistaa ne kokonaan. Jotkut sigit kun ovat sen verran persoonallisia, että ne pelkästään komistaa sivua.

Ei oo yhtäkään sellaista tullut vastaan.
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Jequ 02 Heinä 2008 17:58

praKKA kirjoitti:Ei oo yhtäkään sellaista tullut vastaan.

Plokoonilla on esimerkiksi hyvä... ainakin minun mielestä.
100 viestiä - 2.7 2008
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti praKKA 02 Heinä 2008 17:59

Jequ kirjoitti:

Mielestäsi on kiva lukea viestiä jonka alla on vilkkuva sigi? Ei mun mielestä. Lähelläkään persoonallista, tommonen ihme tusinasigi.
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Typo 02 Heinä 2008 18:03

praKKA kirjoitti:
Jequ kirjoitti:

Mielestäsi on kiva lukea viestiä jonka alla on vilkkuva sigi? Ei mun mielestä. Lähelläkään persoonallista, tommonen ihme tusinasigi.

Onko tuollanen tekstilitania sitten parempi mikä sinulla on?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Jupi 02 Heinä 2008 19:12

Minun mielestäni se on huomattavasti käytännöllisempi ja silmiä hivelevämpi
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Typo 02 Heinä 2008 19:19

Jupi kirjoitti:Minun mielestäni se on huomattavasti käytännöllisempi ja silmiä hivelevämpi

En kyllä sanoisi esim. Prakan (Prakkan?) koneen specsejä allekirjoituksessa silmiä hiveleviksi :/
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Typo

Palaa alueelle Jonneweb.net