OpenGL Apua!

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

OpenGL Apua!

Viesti LeeRocker 01 Heinä 2008 18:16

taas oon kyselemässä samasta ongelmasta eli mulla on ATI RADEON X600PRO ja kun yritän pelata joitsain pelejä esim:SoF2,ET,CoDniin ne ei toimi tulee
vaaan Console jossa lukeee:could not load subsystem. Eli apuja
Viimeksi muokannut LeeRocker päivämäärä 03 Heinä 2008 14:05, muokattu yhteensä 2 kertaa
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Re: su9omennus apua!

Viesti |NorthStar| 01 Heinä 2008 18:46

Ootko kokeillu google kääntäjää? Melko huono, mutta jotenki saattaa tajuta. Linqqq: http://translate.google.com/translate_t?hl=fi
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Hendrix 01 Heinä 2008 18:54

Lyhennettynä. OpenGl virhe on ID:n vika.
Good hunting.
Zone is not a nice place.
<<finkilleri>> kirjoitti:Mä panisin vaikka aasia saadakseni euron...

Lol'd
Käyttäjän avatar
Hendrix

Viesti Hurric@ne 01 Heinä 2008 19:00

Olen ollut tätä ongelmaa lukuisia kertoja Q3 perustuvat pelit, kuten Wolfenstein ja Allied Assault. Se sucks.

Ensimmäisen kerran, se oli siirtymässä toinen kortti on Matrox G400 MAX. Olin ollut Voodoo-koneen ennen, ja Windows saivat sen OpenGL-asetukset sekaisin. Asennetaan uudestaan kuljettajien umpteen kertaa did not work. Kun lopulta löysin olemassa kolme mahdollista syytä:

1) NetMeeting on koristeltu Remote Desktop Sharing aktivoitu, estää pelimoottori osoitteesta iskeydy High-Res. Tämä on epätodennäköistä.

2) Ei's a 3dfx DLL, lajittelee ja Windows system32 kansiossa. Se läsnäolo riittää tekemään Wolfenstein yritä ladata se, ja epäonnistuvat. Poistan tämä oli minun ratkaisu, ja se toimi.

3) Upping, AGP Aperture koko BIOS on oikea arvo (tai yli sen, 256 Mt) voi estää tämän, samoin.

Kun tarkkailun kaikki ne asiat, peli sujui kuin unelma omasta Matrox. Kuitenkin kun on päivitetty tänään on Radeon 9000, molemmat Wolfenstein ja Allied Assault eivät ole vielä kerran. Voit arvata se - pitkä virta roskaa, jota seuraa:

... calling LoadLibrary ( "C: \ WINDOWS \ system32 \ 3dfxvgl.dll '): failed
... sulkemalla QGL
GLW_StartOpenGL () - ei voitu ladata OpenGL-osajärjestelmän

sekä niistä. Olen upped että GFX aukon, poistetaan vanha Matrox kuljettajat, ja asennetaan uusi Radeon itse. Just ei voi saada se toimimaan. I'll yrittää poistat ja asentaa ajurit.

Sen perusteella, mitä olen lukenut muilla foorumeilla, tämä on hyvin yleinen virhe monia Q3-pohjaisia pelejä ja kaikki näytönohjaimiin. It's all ID's fault.

Onnea!

Tollanen tuli google kääntäjällä.
I am your master
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Hendrix 01 Heinä 2008 19:02

Guugle translate on surkea. Tuli mieleen joku hindu joka puhuu suomea. xD
Good hunting.
Zone is not a nice place.
<<finkilleri>> kirjoitti:Mä panisin vaikka aasia saadakseni euron...

Lol'd
Käyttäjän avatar
Hendrix

Viesti |NorthStar| 01 Heinä 2008 19:47

Hendrix kirjoitti:Guugle translate on surkea. Tuli mieleen joku hindu joka puhuu suomea. xD

Onhanse koska ei se osaa suomen sija muotoja mutta siitä saa pirun hyvät naurut yleensä ja voihan sitten kun lukee sitä teksiä niin muotoilla epäselviä sanoja. :D
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti LeeRocker 01 Heinä 2008 21:13

2) Ei's a 3dfx DLL, lajittelee ja Windows system32 kansiossa. Se läsnäolo riittää tekemään Wolfenstein yritä ladata se, ja epäonnistuvat. Poistan tämä oli minun ratkaisu, ja se toimi.

Voiko joku selventää?
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Viesti dalen 01 Heinä 2008 21:13

|NorthStar| kirjoitti:Ootko kokeillu google kääntäjää? Melko huono, mutta jotenki saattaa tajuta. Linqqq: http://translate.google.com/translate_t?hl=fi

ei toi googlen kääntäjä osaa mittää, ei edes tiedä lausetta "hi, I am", kun koitin
[piilotettu kuva] <--- BY dalen
[piilotettu kuva] <--- BY dalen minulta voi myös tilata näitä!!!
Käyttäjän avatar
dalen

Viesti Altair 01 Heinä 2008 21:38

LeeRocker kirjoitti:2) Ei's a 3dfx DLL, lajittelee ja Windows system32 kansiossa. Se läsnäolo riittää tekemään Wolfenstein yritä ladata se, ja epäonnistuvat. Poistan tämä oli minun ratkaisu, ja se toimi.

Voiko joku selventää?

2) On olemassa 3dfx tapainen DLL Windows SYSTEM32 kansiossa. Sen olemassaolo on tarpeeksi saadakseen Wolfensteinin yrittämään ladata sitä, ja epäonnistua. Sen poistaminen oli minun ratkaisuni ja se toimi.
[piilotettu kuva]
// 250GB WD HDD // 4GB DDR2 // Geforce 9500M GS 512MB (1791MB TurboCache) // Intel Core 2 Duo T5750 @ 2Ghz //
They said hold your head up high, raise your fist up in the air! Play metal, louder than hell!
They can't stop us, let em try, for heavy metal we would die!
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti LeeRocker 01 Heinä 2008 21:44

eli jos poistan tonmmosen niin se toimii?
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Re: suomennus apua!

Viesti LeeRocker 02 Heinä 2008 11:19

ja muutenkin mikä tuohon auttaa? on ollu pitkään eikä ainakaan ajurien päivitys auta.ja tämän suomentaa voitteko:[quot]I got it to install using loki but when I go to start it I get this error.
I have a nvidia Geforce 5500 fx and I'm using xgl/compiz[/quote]

It was an xgl issue the fix was to add (-xorgAc)to your gdm.conf-custom

like this

Code:

[server-Xgl]
name=Xgl server
command=/usr/bin/Xgl :0 -fullscreen -ac -xorgAc -accel glx:pbuffer -accel xv:fbo
flexible=true

this also you to run programs on the underlying xserver, (For ATI users that 0 should be a 1)

and then just run your game like this

for Nvidia
Code:

DSPLAY=:93 game

for ati
Code:

DISPLAY=:0 game

Okay thats all
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Re: OpenGL Apua!

Viesti LeeRocker 03 Heinä 2008 18:54

Sori tripla posti mut voisko joku selventää tän:Kun tarkkailun kaikki ne asiat, peli sujui kuin unelma omasta Matrox. Kuitenkin kun on päivitetty tänään on Radeon 9000, molemmat Wolfenstein ja Allied Assault eivät ole vielä kerran. Voit arvata se - pitkä virta roskaa, jota seuraa:

... calling LoadLibrary ( "C: \ WINDOWS \ system32 \ 3dfxvgl.dll '): failed
... sulkemalla QGL
GLW_StartOpenGL () - ei voitu ladata OpenGL-osajärjestelmän

sekä niistä. Olen upped että GFX aukon, poistetaan vanha Matrox kuljettajat, ja asennetaan uusi Radeon itse. Just ei voi saada se toimimaan. I'll yrittää poistat ja asentaa ajuri
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Viesti praKKA 03 Heinä 2008 20:38

LeeRocker kirjoitti:sekä niistä. Olen upped että GFX aukon, poistetaan vanha Matrox kuljettajat, ja asennetaan uusi Radeon itse. Just ei voi saada se toimimaan. I'll yrittää poistat ja asentaa ajuri

Hä?
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti LeeRocker 03 Heinä 2008 22:54

se on suomennettu tolle google kääntäjällä.
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Viesti praKKA 04 Heinä 2008 00:24

LeeRocker kirjoitti:se on suomennettu tolle google kääntäjällä.

Voi vittu. Luuletko ettei me osata englantia? Anna ihan alkuperäinen teksti.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Palaa alueelle Hardware