taas oon kyselemässä samasta ongelmasta eli mulla on ATI RADEON X600PRO ja kun yritän pelata joitsain pelejä esim:SoF2,ET,CoDniin ne ei toimi tulee
vaaan Console jossa lukeee:could not load subsystem. Eli apuja
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

<<finkilleri>> kirjoitti:Mä panisin vaikka aasia saadakseni euron...
<<finkilleri>> kirjoitti:Mä panisin vaikka aasia saadakseni euron...
Hendrix kirjoitti:Guugle translate on surkea. Tuli mieleen joku hindu joka puhuu suomea. xD
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

|NorthStar| kirjoitti:Ootko kokeillu google kääntäjää? Melko huono, mutta jotenki saattaa tajuta. Linqqq: http://translate.google.com/translate_t?hl=fi
LeeRocker kirjoitti:2) Ei's a 3dfx DLL, lajittelee ja Windows system32 kansiossa. Se läsnäolo riittää tekemään Wolfenstein yritä ladata se, ja epäonnistuvat. Poistan tämä oli minun ratkaisu, ja se toimi.
Voiko joku selventää?
LeeRocker kirjoitti:sekä niistä. Olen upped että GFX aukon, poistetaan vanha Matrox kuljettajat, ja asennetaan uusi Radeon itse. Just ei voi saada se toimimaan. I'll yrittää poistat ja asentaa ajuri
LeeRocker kirjoitti:se on suomennettu tolle google kääntäjällä.