Der_Meister kirjoitti:[
Annas kun opetan historiaa
Amerikan sisällissodassa oli vastakkain etelä ja pohjoinen. Sota syttyi (muistaakseni) siitä kun pohjoinen halusi lopettaa orjuuden ja etelä halusi pitää orjat. Päättele siitä sitten ja sillein tällein.
faarao kirjoitti:Ok. En tienny. Tää kuva oli vaa sopivan kokoinen avatariksi, mutta minä vaihdan sen jos asia on noin.
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

faarao kirjoitti:Ok. En tienny. Tää kuva oli vaa sopivan kokoinen avatariksi, mutta minä vaihdan sen jos asia on noin.
faarao kirjoitti:faarao kirjoitti:Ok. En tienny. Tää kuva oli vaa sopivan kokoinen avatariksi, mutta minä vaihdan sen jos asia on noin.
Oletko noin vitun tyhmä oikeasti? : D
-Venäläiset
-Ruotsalaiset

Laatikkomafia kirjoitti:Minä poistaisin EU:n Suomen politiikasta. Suomi on EU:n maksavia maita. Maksamme, ja saamme vähemmän takaisin. EU direktiivit valtaavat kohta Suomen. Entä jos EU:ssa tehdään direktiivi mikä käskee Nokian lopettaa kännyköiden valmistus?!
Damsarerael kirjoitti:Poistaisin kaikki:
-Animen/Mangan Vihaajat
-Venäläiset
-Ruotsalaiset
-AIDSin
-HIVin
-SIDAn
-Hammaslääkärit![]()
-Pissikset
-Ihqu kielen
-RuneScapen
-Kovikset
-Koulu Velvollisuuden
-Syövän
-Kasvaimet
-K-18 merkinnän
-Kusipää Autoilijat
-Tupakan
-Kaupungit
-Saasteet
-Kivun
-Sinut![]()
-Minut![]()
-Rasistit
Cloaca kirjoitti:Poistaisin varmaan kaiken pahuuden, joka taas olisi mahdotonta jos ihmiset eläisivät maan päällä. Eli poistaisin ihmiset, myös itseni.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu