Tarvitaanko Gta San Andreas sivua?

Keskustelua web-ohjelmointikielistä, kuten PHP ja Javascript. Myös CSS ja tietokanta-aiheiset keskustelut kuuluvat tänne.

Tarvitaanko Gta San Andreas sivua?

Viesti teg0r 30 Kesä 2008 21:29

HUOM! Tällainen sivu on jo ja hyvä onkin, jää tämä sitten haaveeksi minun osaltani.

teg0r kirjoitti:Hmm. On alkanut mietityttämään että pitäisikö tehdä yleisesti Gta sarjan peleistä? Ainakin aloitan San Andreasista, sen jälkeen lisään Gta 4 tietoa kun saan kaiken kokoon. Sitten siitä vanhempaa aina Gta 1 asti jos aikaa riittää. Kuitenkin varmaa on että liberty city stories ja muut vain käsikonsoleile tehdyt Gta:t eivät tule sivulle. Elikkäs sivuille tulee ainakin nämä asiat(ehdotelkaa lisää)

-Tehtävien ohjeet
-Sub tehtävien ohjeet
-Yleistä tietoa pelistä
-Huijauskoodit
-Modit
-jossain vaiheessa foorumit

Niin ja tarvittaisiin myös joku tekemään Sivuston logo. Jos olet halukas niin kirjoita tänne tai laita YV:tä tulemaan.

Joo eli olen jo tehnyt ulkoasun ja jotain muuta pientä valmiiksi, mahtaakohan ketään tietää jotain ilmaista mielellään mainoksetonta sivun hostaus paikkaa, jonne laitan siksi aikaa että rahaa kerääntyy esim. .fi päätteiselle sivulle.
Jos ei löydy kunnollista niin laitan johonkin mikä tulee vastaan ja urli.net lyhytosoitteen. Mutta kuitenkin sivu aloittaa toiminnan maanantaina oli miten oli, silloin kuitenkaan ei vielä oikeastaan mitään ole valmiina, mutta päivitän sivun aina kun saan jotain valmiiksi.
Viimeksi muokannut teg0r päivämäärä 02 Heinä 2008 10:56, muokattu yhteensä 5 kertaa
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Re: Tarvitaanko Gta San Andreas sivua?

Viesti Silence 30 Kesä 2008 21:51

Jos listaat sinne myös parhaat modit, niin kyllä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Silence

Viesti teg0r 30 Kesä 2008 21:58

Silence kirjoitti:Jos listaat sinne myös parhaat modit, niin kyllä.

kyllähän niitäkin tulee ja niiden asennusohjeet yms, valitsen sinne listaan parhaat pisteet saaneet ha mielestäni hienoimmat modaukset, ja tietenkin myös linkki kaikkiin modeihin.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti •,• 30 Kesä 2008 22:09

Hyvä idea. Mä voin ehkä tehdä graffaa sinne jos tarttee. ^^
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti teg0r 30 Kesä 2008 22:17

Kyllä niitä voitaisiin jopa tarvita ehkä:D en varma vielä mutta alan tehdä sivuja ensiviikon maanantaina.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti pirate 30 Kesä 2008 22:22

minä olen nähnyt ennenkin näitä gta sa tehtävän läpäisy sivuja mutta kyllä yks lisää jos sinne tulee paljon muutakin materiaaia kuten esim modeja tai sellasta
http://unmid.myminicity.com
painamalla tätä linkkiä autat minua (myminicity)
pirate

Viesti praKKA 30 Kesä 2008 22:49

En usko että GTA SA enää ketään kiinnostaa kun tuo GTA 4:kin tuli jo.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Hendrix 30 Kesä 2008 22:51

praKKA kirjoitti:En usko että GTA SA enää ketään kiinnostaa kun tuo GTA 4:kin tuli jo.

Jos omistaa vanhempaa rautaa, niin Sani kiinnostaa vielä vaikka ketä. Tietysti Uberkoneen omistaja praKKA voisi nauttia IV:stä.
Good hunting.
Käyttäjän avatar
Hendrix

Viesti teg0r 30 Kesä 2008 22:52

praKKA kirjoitti:En usko että GTA SA enää ketään kiinnostaa kun tuo GTA 4:kin tuli jo.

Niin mutta aika moni odottaa että GTA 4 tulee PC:lle ja muutenkaan en edes tunne montaa jolla se on.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti Silence 30 Kesä 2008 22:58

Itseäni ainakin vielä GTASA kiinnostaa jonkinverran, lähinnä modien tekemmisen helppouden takia. Itse olen jotain tekstuuria väsäillyt ja muutaman auton modelia olen muokannut hieman erilaiseksi(Monesta autosta olen tehnyt Convertiblen)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Silence

Viesti Warthall 30 Kesä 2008 23:18

Ilman muuta kannattaa ja fooruminki sinne vois ängetä. Mua kiinnostaa SA suoraan sanottuna enemmän kuin 4.
Nah unohtakaa...
Viimeksi muokannut Warthall päivämäärä 10 Heinä 2008 03:28, muokattu yhteensä 1 kerran
[piilotettu kuva] Paska upload kaista.
Käyttäjän avatar
Warthall

Viesti praKKA 01 Heinä 2008 22:31

No voi elämä. GTA SA:sta on miljoona sivua ja oikeestaan kaikki pelistä on jo tiedossa monella eri saitilla. Keskity GTA4:een ja se voisi olla jotain uutta kerrankin eikä jälleen kerran roskamassasaitti.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti teg0r 01 Heinä 2008 23:04

Hmm. On alkanut mietityttämään että pitäisikö tehdä yleisesti Gta sarjan peleistä? Ainakin aloitan San Andreasista, sen jälkeen lisään Gta 4 tietoa kun saan kaiken kokoon. Sitten siitä vanhempaa aina Gta 1 asti jos aikaa riittää. Kuitenkin varmaa on että liberty city stories ja muut vain käsikonsoleile tehdyt Gta:t eivät tule sivulle. Elikkäs sivuille tulee ainakin nämä asiat(ehdotelkaa lisää)

-Tehtävien ohjeet
-Sub tehtävien ohjeet
-Yleistä tietoa pelistä
-Huijauskoodit
-Modit

Niin ja tarvittaisiin myös joku tekemään Sivuston logo. Jos olet halukas niin kirjoita tänne tai laita YV:tä tulemaan.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti praKKA 01 Heinä 2008 23:13

teg0r kirjoitti:Hmm. On alkanut mietityttämään että pitäisikö tehdä yleisesti Gta sarjan peleistä? Ainakin aloitan San Andreasista, sen jälkeen lisään Gta 4 tietoa kun saan kaiken kokoon. Sitten siitä vanhempaa aina Gta 1 asti jos aikaa riittää. Kuitenkin varmaa on että liberty city stories ja muut vain käsikonsoleile tehdyt Gta:t eivät tule sivulle. Elikkäs sivuille tulee ainakin nämä asiat(ehdotelkaa lisää)

-Tehtävien ohjeet
-Sub tehtävien ohjeet
-Yleistä tietoa pelistä
-Huijauskoodit
-Modit

Tuommoinen kuulostaa paljon paremmalta suunnitelmalta, suomeksihan tommoista GTA-yleissaittia ei ookkaan ollu ainakaan mun silmissä.
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti teg0r 01 Heinä 2008 23:20

praKKA kirjoitti:

-Tehtävien ohjeet
-Sub tehtävien ohjeet
-Yleistä tietoa pelistä
-Huijauskoodit
-Modit

Tuommoinen kuulostaa paljon paremmalta suunnitelmalta, suomeksihan tommoista GTA-yleissaittia ei ookkaan ollu ainakaan mun silmissä.

Jjuu ei oo minunkaan silmiin osunut. Aloitan siis maanantaina tämän tekemisen ja toivottavasti löytyy siihen mennessä logon tekjä.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Palaa alueelle Www-ohjelmointi ja kotisivut