Tarvitaanko Gta San Andreas sivua?

Keskustelua web-ohjelmointikielistä, kuten PHP ja Javascript. Myös CSS ja tietokanta-aiheiset keskustelut kuuluvat tänne.

Re: Tarvitaanko Gta San Andreas sivua?

Viesti •,• 02 Heinä 2008 10:11

teg0r kirjoitti:Hmm. On alkanut mietityttämään että pitäisikö tehdä yleisesti Gta sarjan peleistä? Ainakin aloitan San Andreasista, sen jälkeen lisään Gta 4 tietoa kun saan kaiken kokoon. Sitten siitä vanhempaa aina Gta 1 asti jos aikaa riittää. Kuitenkin varmaa on että liberty city stories ja muut vain käsikonsoleile tehdyt Gta:t eivät tule sivulle. Elikkäs sivuille tulee ainakin nämä asiat(ehdotelkaa lisää)

-Tehtävien ohjeet
-Sub tehtävien ohjeet
-Yleistä tietoa pelistä
-Huijauskoodit
-Modit
-jossain vaiheessa foorumit

Niin ja tarvittaisiin myös joku tekemään Sivuston logo. Jos olet halukas niin kirjoita tänne tai laita YV:tä tulemaan.

Mitäs siinä logossa tulisi lukea ja mitkä väriy ynm.?
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti praKKA 02 Heinä 2008 10:47

Aquila kirjoitti:...Että, ei ole?
http://gtafin.net/

praKKA kirjoitti:suomeksihan tommoista GTA-yleissaittia ei ookkaan ollu ainakaan mun silmissä.

Eli ei siis olla väitetty etteikö sellaista olisi, mutta vastaan ei ole tullut joten ei kyllä kovinkaan montaa ole.
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Verkkolinja.org - Käy täällä
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti teg0r 02 Heinä 2008 10:49

Nyyh, miksi kerroit tuon gtafin sivun :D :D :D Sinne meni toteutushaluni, ja jo parin tunnin työ hukkaan. :cry: :cry:.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti IceFr0g 02 Heinä 2008 10:51

praKKA kirjoitti:

praKKA kirjoitti:suomeksihan tommoista GTA-yleissaittia ei ookkaan ollu ainakaan mun silmissä.

Eli ei siis olla väitetty etteikö sellaista olisi, mutta vastaan ei ole tullut joten ei kyllä kovinkaan montaa ole.

Tuohan on IV sivu.
Jätän Foorumit moro.
IceFr0g

Viesti teg0r 02 Heinä 2008 10:52

IceFr0g kirjoitti:
praKKA kirjoitti:

Tuohan on IV sivu.

Oli siinä Myös kaikki San Andreasista. Ja tuo viellä melko nätti paikka joten ei mun tekemällä html sähläyksestä mitään hyötyä olisi loppujen lopuksi.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti mu1ku1la1 05 Heinä 2008 20:19

Minä kuitenkin kiinnostuin. Voisin alkaa yhteistyöhön kanssasi, pistin tietoa YVllä.
Vaihdetaan 37USDIA AlertPaylle/Bux.to:hon kahteenkymmeneen viiteen usdiin paypalille/steam pelejä sillä hinnalla. (Jäät voitolle jopa 12USDIA!!)
Ota yhteyttä YVllä tai lisää steamiin "mu1ku1la1".
Laitela on elämäntapani. : D
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Palaa alueelle Www-ohjelmointi ja kotisivut