Yleinen kalastus keskustelu

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Yleinen kalastus keskustelu

Viesti •,• 30 Kesä 2008 12:45

Niin täällä voisi aloittaa asiallista keskustelua kalastuksesta nyt kesän aikaan.
Kalastatteko virvelillä vai ihan perinteisellä mato-ongella?

Itse kalastelen mato-ongella.
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Re: Yleinen kalastus keskustelu

Viesti urpo|| 30 Kesä 2008 12:57

Avokela virvelillä kalastan. Uistimia minulla on n.20, joista yli puolet ahvenuistimia. Suurinsaamani kala on 3kg hauki. Suurin ahven taas on 1kg.

EDIT: Sain kerran kahdella heitolla kaksi haukea: n 1kg ja semmosen 50g:sen
Viimeksi muokannut urpo|| päivämäärä 30 Kesä 2008 13:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Punnera praKKAn kanssa. JEEEEE
Dundan kirjoitti: Puhut vaan sille semmosista sioista mistä ite tykkäät ja vähän senkin luonteen mukaan, jos se on ujo ei kannata alottaa millään räväkällä :)

MULTIFAILL
Käyttäjän avatar
urpo||

Viesti TimoPetteri 30 Kesä 2008 13:05

5 euron halppis virveli jonka päähän mato ongen perus tarvikkeet ja heitto :)
http://www.travian.fi/?uc=fix_23148 <--- Se on ref linkki.
Eli travian Speed on alkanut! kaikki rekkailemaan! W007!
[piilotettu kuva]Klikkaa täältä tunkeaksesi lemmikkini kurkusta alas pari tattia.
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti Viltszu 30 Kesä 2008 13:22

Itellä on onki ja umpikela virveli. Uistimia on "riittävästi" :D Juuri äskenkin kävin nelisenkymmentä minuuttia järvellä kalastelemassa, rapalan minow spoonilla (ruoho-uistin) sain yhden soppelinkokoisen ahvenen. Samasta paikasta, samalla uistimella kuin viime kerralla :P Katiskasta olen saanut yli 3kg hauen, ongella/virvelillä ei ole saalit olleet hirmuisia.
[piilotettu kuva]
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.
Sentenced \,,/ R.I.P
Käyttäjän avatar
Viltszu

Viesti vili-x 30 Kesä 2008 13:32

Mulla on avokela, onki ja vetokela. Suurimmat kalat jota olen saanut on Järvitaimen 5,6 Kg, Hauki oli 4,8Kg ja suurin ahven jonka olen saanut oli 1,250Kg :D Harrastan kalastusta ja minulla on noin 50 vaappua/lusikkaa/jigejä. :D
Air-soft Rules
Käyttäjän avatar
vili-x

Viesti zoukki 30 Kesä 2008 13:42

mulla on 3 umpikelaa (virveliä) joista 2 on rikki sit mulla on sellanen fladenin normaalinkokonen pakki ja ihan täynnä uistimia ja siimoja jne. suurin saalis on vaa ollu 2 kg hauki sit mä oon saanu jonkun 500g hauen ja jotaki pikkukaloja :)
datanomien tunnus merkit:

# Pitkät rasvaiset hiukset
# Energiajuoma-pullo
# Lievä, joskus rajukin, ylipaino
# Tai raju alipaino
# Silmäpussit
# ns. ’alipano’
# ulosteenpidätysongelmat
zoukki

Viesti Echo 30 Kesä 2008 13:43

Itse aina vetelen huvikseen... Suurin saamani kala on 5,8 kg hauki.
<<finkilleri>> kirjoitti:Mä panisin vaikka aasia saadakseni euron...

Katotaanko?
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti Jomena 30 Kesä 2008 13:52

Tuli sitä pienempänä kalasteltua. Enää ei vaan oikeen iske. Saavutuksia on 5vuotiaana väsyttelemä 10kg hauki ja oisko 13 vuotiaana SM pilkin hopeeta :)
Jomena

Viesti Peto 30 Kesä 2008 17:51

Itse harrastan kalastusta myös. Tänäkesänä meni virveli poikki ja siima. Mutta jesarilla vapa saatiin kuntoon ;). Siimaa ei ole kuin 15m kelassa. Umpikelat FTW!
AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D 6800 GS | 2048mt DDR | 450gt HDD| 400W silvershield | Nexus Clodius |2*120mm tuularia
Ikiroudasta Pohjolan maan
nyrkki rautainen kohoaa
Peto herää taistelemaan
ja saaliinsa raatelemaan
Vastustaja kaatuu lokahankeen sohjoiseen
Kerta kerran jälkeen pisteet jäävät pohjoiseen
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Kreator 30 Kesä 2008 21:54

Kalastan, mutten hirveän useasti kun ei ole vettä niin lähellä.
Mato-ongella ja virvelillä kalastelen, virvelinä käytän avokelaa ja uistimia on 20-30.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Kreator

Viesti Viltszu 01 Heinä 2008 20:58

Peto kirjoitti:Itse harrastan kalastusta myös. Tänäkesänä meni virveli poikki ja siima. Mutta jesarilla vapa saatiin kuntoon ;). Siimaa ei ole kuin 15m kelassa. Umpikelat FTW!

Umpikela voi olla täyttä "rautaa"... Riippuen merkistä ja mallista, Daiwanin Goldcastit ovat ikuisia.
[piilotettu kuva]
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.
Sentenced \,,/ R.I.P
Käyttäjän avatar
Viltszu

Viesti Ruoska 03 Heinä 2008 22:04

Kyllä ainakun kerkeän suuri kala on hauki joka oli 2kg ja suurin Ahven on n.500-1000g konka sain pohja ongella :D
[piilotettu kuva]
Eturauhasen tulehduksen ehkäisyssä ja hoidossa säännöllinen masturbointi on jopa suositeltavaa. Graham Gilesin johtama australialainen tutkimusryhmä julkisti 16. heinäkuuta 2003 lääketieteellisen tutkimuksen, jonka mukaan jatkuva masturbointi vähentää eturauhassyövän riskiä.
500 viestiä täyteen klo:13.24
ANIME LÄHTEE VAIN LAPSESTA HAKKAAMALLA
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Amanitamuscaria 06 Heinä 2008 16:56

Kreator kirjoitti:Kalastan, mutten hirveän useasti kun ei ole vettä niin lähellä.
Mato-ongella ja virvelillä kalastelen, virvelinä käytän avokelaa ja uistimia on 20-30.

Sama.

Oon tehny itekkin jotain 10 uistinta.
Le parkour.
Käyttäjän avatar
Amanitamuscaria

Viesti Darth_Pingu 15 Heinä 2008 20:11

Meitsi kalastaa perholla, virpalla ja ongella joskus faijan kanssa pilkkimässä.
[piilotettu kuva]<----- kiitos mu1ku1la1
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Darth_Pingu

Viesti Grim 15 Heinä 2008 20:47

Itse aina vetelen huvikseen
:lol:

Itse kalastelen vain kesällä, virvelillä. Mato-onkiminen on jäänyt lapsuuteen. Tänä kesänä oonkin saanut suurimman haukeni <5kg. Huvikseen heittelin mökillä laiturilta, kun yritin jtn. pikkuhaukia saada. Säikähin vähäsen, kun iski vähän kovemmin kala kuin odotin. BTW, minkälaisia uistimiä käytätte?

Itse käytän yleensä vain kolmea erinlaista uistinta. Joko meps 3, minnow spoon, tai joku random krokotiiliuistin. Tai sitten todella harvoin, veljen kestävämmällä vavalla ja kelalla jtn. professoreita. Niillä tosin saanu koskaa mtn. :E
Käyttäjän avatar
Grim

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset