Ja omistatkos praKKA Colin McRae DiRT:in? Jos omistat, onko millaisia kokemuksia siitä tuon ratin kanssa..?
Btw, mahtavaa tekstiä.

DisturbedFIN kirjoitti:Kuvien perusteella tuohon rattiin voi siis valita edes-taakse-vaihteet tai realistisemmat-vaihteet. Tämä on mielestäni hyvä ratissa.(Vai miten se nyt sanottiin, h-asetus ja sekventaali-asetus?)
Ja omistatkos praKKA Colin McRae DiRT:in? Jos omistat, onko millaisia kokemuksia siitä tuon ratin kanssa..?
Btw, mahtavaa tekstiä.
DJanne kirjoitti:Entäs TDU:n kanssa? Oliko hyvä pelata?
praKKA kirjoitti:DisturbedFIN kirjoitti:Kuvien perusteella tuohon rattiin voi siis valita edes-taakse-vaihteet tai realistisemmat-vaihteet. Tämä on mielestäni hyvä ratissa.(Vai miten se nyt sanottiin, h-asetus ja sekventaali-asetus?)
Btw, mahtavaa tekstiä.
Oikein. Ei, en omista ko. rallia koska se on kyllä ihan paska. Optimointi on jäänyt puolitiehen ja kuulemma ajotuntumakin. Jos haluaa oikeasti hyvän rallipelin, on edelleenkin vanha Richard Burns Rally kovaa kamaa, paras rallipeli markkinoilla, ja hintakin vain kympin.

praKKA kirjoitti:Ja jos tuolla koneella tökkii tolla resolla tommonen peli, kertookohan se jo jotain pelin optimoinnista...
E: Eikun prossusta se hirttääkin kiinni jos se tosta AI:sta johtuu.

PowerLife for ysinelonen kirjoitti:Onnea tuskaiseen, köyhään ja hitaaseen kuolemaan toivottaa PowerLife & kumppanit.

Mr. Brownstone kirjoitti:Komean näköiset laitteet. Metalli ja nahka tuo hieman luksusta ajamiseen. Olen kateellinen, vaikka pelaan oikeastaan vain lentosimulaattoreita, ja ajaminen ei meinaa kiinnostaa.
Uke kirjoitti:Ittelläni on Logitechin MOMO joka minun mielestäni on niin hyvä ratti kuin osaan kuvitella, mutta nyt luin tuosta ratista ja huomasin että vieläkin parempi ratti on mahdollinenItse artikkelista sen verran että yllättävän paljon tietoa olen änkenyt tuohon artikkeliin, tosin voisit laittaa graafiset hymiöt pois päältä.
praKKA kirjoitti:Uke kirjoitti:Ittelläni on Logitechin MOMO joka minun mielestäni on niin hyvä ratti kuin osaan kuvitella, mutta nyt luin tuosta ratista ja huomasin että vieläkin parempi ratti on mahdollinenItse artikkelista sen verran että yllättävän paljon tietoa olen änkenyt tuohon artikkeliin, tosin voisit laittaa graafiset hymiöt pois päältä.
Eh, hymiöt _ovat_ pois päältä, en siedä niiden katselua.
Palaa alueelle Oppaat & artikkelit