Käyttökokemuksia: Logitech G25

Oppaita ja artikkeleita.

Re: Käyttökokemuksia: Logitech G25

Viesti DisturbedFIN 10 Heinä 2008 19:00

Kuvien perusteella tuohon rattiin voi siis valita edes-taakse-vaihteet tai realistisemmat-vaihteet. Tämä on mielestäni hyvä ratissa. :) (Vai miten se nyt sanottiin, h-asetus ja sekventaali-asetus?)

Ja omistatkos praKKA Colin McRae DiRT:in? Jos omistat, onko millaisia kokemuksia siitä tuon ratin kanssa..?

Btw, mahtavaa tekstiä.
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz || 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz || MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 || 320Gb HDD || Antec Sonata III

''And the rain will kill us all, If we throw ourselves against the wall. But no one else can see, the preservation of the martyr in me.'' Slipknot - Psychosocial

Doingitwrong.com - Juuri näin.
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti praKKA 10 Heinä 2008 22:31

DisturbedFIN kirjoitti:Kuvien perusteella tuohon rattiin voi siis valita edes-taakse-vaihteet tai realistisemmat-vaihteet. Tämä on mielestäni hyvä ratissa. :) (Vai miten se nyt sanottiin, h-asetus ja sekventaali-asetus?)

Ja omistatkos praKKA Colin McRae DiRT:in? Jos omistat, onko millaisia kokemuksia siitä tuon ratin kanssa..?

Btw, mahtavaa tekstiä.

Oikein. Ei, en omista ko. rallia koska se on kyllä ihan paska. Optimointi on jäänyt puolitiehen ja kuulemma ajotuntumakin. Jos haluaa oikeasti hyvän rallipelin, on edelleenkin vanha Richard Burns Rally kovaa kamaa, paras rallipeli markkinoilla, ja hintakin vain kympin.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti DJanne 11 Heinä 2008 12:17

Entäs TDU:n kanssa? Oliko hyvä pelata?
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti praKKA 11 Heinä 2008 18:03

DJanne kirjoitti:Entäs TDU:n kanssa? Oliko hyvä pelata?

Khyl erittäin hyvä.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti DisturbedFIN 12 Heinä 2008 23:56

praKKA kirjoitti:
DisturbedFIN kirjoitti:Kuvien perusteella tuohon rattiin voi siis valita edes-taakse-vaihteet tai realistisemmat-vaihteet. Tämä on mielestäni hyvä ratissa. :) (Vai miten se nyt sanottiin, h-asetus ja sekventaali-asetus?)

Btw, mahtavaa tekstiä.

Oikein. Ei, en omista ko. rallia koska se on kyllä ihan paska. Optimointi on jäänyt puolitiehen ja kuulemma ajotuntumakin. Jos haluaa oikeasti hyvän rallipelin, on edelleenkin vanha Richard Burns Rally kovaa kamaa, paras rallipeli markkinoilla, ja hintakin vain kympin.

Tulikin tuon sigissä olevan näyttiksen mukana tuo Colin McRae DiRT. :) Kivastihan se pyörii, 1024x768 ja asetukset high, pientä tökkimistä havaittavissa kun kilpailijoita on päälle 12. :)

Ja jiihaa, saman näyttiksen mukaan oli ähdetty Lord of The Rings: Onlinen 14 päivän kokeiluversio, lucky me..
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz || 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz || MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 || 320Gb HDD || Antec Sonata III

''And the rain will kill us all, If we throw ourselves against the wall. But no one else can see, the preservation of the martyr in me.'' Slipknot - Psychosocial

Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti praKKA 12 Heinä 2008 23:58

Ja jos tuolla koneella tökkii tolla resolla tommonen peli, kertookohan se jo jotain pelin optimoinnista...

E: Eikun prossusta se hirttääkin kiinni jos se tosta AI:sta johtuu.
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti DisturbedFIN 13 Heinä 2008 00:02

praKKA kirjoitti:Ja jos tuolla koneella tökkii tolla resolla tommonen peli, kertookohan se jo jotain pelin optimoinnista...

E: Eikun prossusta se hirttääkin kiinni jos se tosta AI:sta johtuu.

Uskottavasti. :)

Tämä setti kyllä riittää mulle ihan hyvin, kun en tarvitse mitään ylihienoja-grafiikkoja peleihin vaikka sellaiset olisivat kivoja. Noillakin pärjää ihan suht hyvin.

E: Sitten kun ensi kerran konetta päivitän, pitää ottaa Intelin prossu. Ei vaan mahtunut mikään tuohon hintahaarukkaan mukaan.

Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti Mr. Brownstone 13 Heinä 2008 14:40

Komean näköiset laitteet. Metalli ja nahka tuo hieman luksusta ajamiseen. Olen kateellinen, vaikka pelaan oikeastaan vain lentosimulaattoreita, ja ajaminen ei meinaa kiinnostaa.
[piilotettu kuva]
PowerLife for ysinelonen kirjoitti:Onnea tuskaiseen, köyhään ja hitaaseen kuolemaan toivottaa PowerLife & kumppanit.
Käyttäjän avatar
Mr. Brownstone

Viesti praKKA 13 Heinä 2008 15:09

Mr. Brownstone kirjoitti:Komean näköiset laitteet. Metalli ja nahka tuo hieman luksusta ajamiseen. Olen kateellinen, vaikka pelaan oikeastaan vain lentosimulaattoreita, ja ajaminen ei meinaa kiinnostaa.

Joo nahka antaa hyvän otteen rattiin loistavien muotoilujen kera, ei kädet liu'u ratissa jos ei niin halua.
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Uke 15 Heinä 2008 18:50

Ittelläni on Logitechin MOMO joka minun mielestäni on niin hyvä ratti kuin osaan kuvitella, mutta nyt luin tuosta ratista ja huomasin että vieläkin parempi ratti on mahdollinen :wink: Itse artikkelista sen verran että yllättävän paljon tietoa olen änkenyt tuohon artikkeliin, tosin voisit laittaa graafiset hymiöt pois päältä.
Käyttäjän avatar
Uke

Viesti praKKA 15 Heinä 2008 19:07

Uke kirjoitti:Ittelläni on Logitechin MOMO joka minun mielestäni on niin hyvä ratti kuin osaan kuvitella, mutta nyt luin tuosta ratista ja huomasin että vieläkin parempi ratti on mahdollinen :wink: Itse artikkelista sen verran että yllättävän paljon tietoa olen änkenyt tuohon artikkeliin, tosin voisit laittaa graafiset hymiöt pois päältä.

Eh, hymiöt _ovat_ pois päältä, en siedä niiden katselua.
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Uke 15 Heinä 2008 19:28

praKKA kirjoitti:
Uke kirjoitti:Ittelläni on Logitechin MOMO joka minun mielestäni on niin hyvä ratti kuin osaan kuvitella, mutta nyt luin tuosta ratista ja huomasin että vieläkin parempi ratti on mahdollinen :wink: Itse artikkelista sen verran että yllättävän paljon tietoa olen änkenyt tuohon artikkeliin, tosin voisit laittaa graafiset hymiöt pois päältä.

Eh, hymiöt _ovat_ pois päältä, en siedä niiden katselua.

Jaah, kun ekan kerran katsoin näin että siinä oli hymiöitä, mutta eipä ole enää.
Käyttäjän avatar
Uke

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit