Kumpi on parempi kamera ?

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Kumpi on parempi kamera ?

Viesti _MiG6o_ 28 Kesä 2008 18:56

Onko täällä porukkaa joilla olisi tietoa kameroista ?
Mietin tässä, että onko tämä Canon vai tämä Olympus parempi. Pitäisi ostaa uusi digikamera itelle.
Haistakaa vittu koko valtiovalta ja Jonneweb!
Käyttäjän avatar
_MiG6o_

Re: Kumpi on parempi kamera ?

Viesti pavetus 28 Kesä 2008 18:58

olympys minun mielestä
Hampoturen diktaattoriksi!
Kopioi TÄMÄ allekirjoitukseesi jos Hampoturen on mielestäsi seksikkäin käyttäjä Jonnewebissä<3
hampoturen kirjoitti:Yleinen vessansiivooja. Sitten viiden vuoden työuran jälkeen saan ylennyksen: saan käyttää harjaa.
pavetus

Viesti Smeguli 28 Kesä 2008 19:16

Olympus on parempi minunkin mielestäni :P
Käyttäjän avatar
Smeguli

Viesti |NorthStar| 28 Kesä 2008 19:18

Olympuksessa on 5x zoomi ja canonissa 6x ja canon käyttää 4kpl AA pattereita mutta olympus akkua joka saattaa olla parempi. Mega pikselit ovat samat eli 8 ja ainakin olympuksessa on punasilmän poistin joten näillä tiedoilla ottaisin olympuksen. :D
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti apsi 28 Kesä 2008 19:20

Kyllä tuo Olymus taitaa olla. Olympuksessa näyttö on isompi, mutta se on muuten pienikokoisempi ja kevyempi. Myös salaman kantavuus on isompi.
Käyttäjän avatar
apsi

Viesti pekkana 28 Kesä 2008 19:39

Luottasin Canoniin enemmän sillä Canonin kuvanlaatu on voittamaton.
pekkana

Viesti wattu 28 Kesä 2008 19:52

Kyllä kääntyisin Olympuksen puoleen tässä valinnassa.
[piilotettu kuva]
Anti-depressants, controlling tools of your system, making life more tolerable, making life more tolerable
Serj Tankian - Unthinking Majority
Jos jotain kiinnostaa saada rahaa puoli-ilmaiseksi, paina tästä ja rekisteröidy ihmeessä.
(3 snt/mainos) - Thebux.info taas pystyssä!
Käyttäjän avatar
wattu

Viesti Kreator 28 Kesä 2008 20:20

Kyllä se olympus on kannattavampi.
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti Ruoska 28 Kesä 2008 20:22

olympus on parempi.
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti HepeX 30 Kesä 2008 16:54

Kylmä suosittelen Canonia omasta kokemuksesta.. Mut miksi ostat Powershot sarjalaisen? Osta joku IXUS jai EOS sarjan kamera.
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti Caterpillar 01 Heinä 2008 15:12

Canonista ei oikeen löytyny tarkkoja teknisiä tietoja, toisin kuin olympuksesta. Pelkkien ominaisuuslistojen perusteella on vaikea sanoa, kumpi on parempi. Esimerkiksi kuvanvakaimissa saattaa olla suuria eroja. Lisäksi Canonissa ei kerrottu kennon kokoa, mikä vaikuttaa erittäin paljon kuvan laatuun.
Canonin ostaisin itse, jos näistä kahdesta pitäisi valita, koska Canonista on lähes pelkkiä positiivisia kokemuksia ja Olympuksesta ei minkäänlaisia kokemuksia. Uskon kuitenkin, että molemmat ovat hyviä perusdigikameroita.

Thelmo kirjoitti:Kylmä suosittelen Canonia omasta kokemuksesta.. Mut miksi ostat Powershot sarjalaisen? Osta joku IXUS jai EOS sarjan kamera.
Itse tykkään enemmän PowerShoteista kuin IXUS-sarjan kameroista. Ixukset on paremman näkösiä, mutta PowerShotteja on mielestäni parempi käyttää.
EOS-kamerat taas ovat järjestelmäkameroita, joita en usko ketjun aloittajan tarvitsevan. Että saisi EOSista irti kaiken, mistä on maksanutkin, täytyy tietää kameroista vähän normaalia enemmän. Ja jos tietää, ei tarvitse kysyä Jonnewebin foorumilla, kumpi kamera on parempi.
Käyttäjän avatar
Caterpillar

Viesti Astraalipenis 01 Heinä 2008 23:11

Caterpillar kirjoitti:
Thelmo kirjoitti:Kylmä suosittelen Canonia omasta kokemuksesta.. Mut miksi ostat Powershot sarjalaisen? Osta joku IXUS jai EOS sarjan kamera.
Itse tykkään enemmän PowerShoteista kuin IXUS-sarjan kameroista. Ixukset on paremman näkösiä, mutta PowerShotteja on mielestäni parempi käyttää.

Ixukset on lähinnä ns perhepokkareita(säätöihin tuskin tarvitsee koskea ja niitä onkin aika olemattoman vähän), Powershotit taas semivakavan kuvaajan kameroita (säätöjä paljon enemmän ja monipuolisemmin) ja EOSit taas ihan vakavan harrastajan/ammattilaisen Digijärkkäreitä. Ja joo, topiciin vastaten; Canoni ennemmin.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti B'Gaudi 01 Heinä 2008 23:15

Olympus on musta. Ota se.

Eiku oikeesti; Mun mielestä noiden teknisten tietojen perusteella Olympus on lupaavampi.

pekkana kirjoitti:Luottasin Canoniin enemmän sillä Canonin kuvanlaatu on voittamaton.

Kyllähän parhaat Canonin kamerat ovat minun mielestäni ainakin olympoksen parhaimpia parempia, mutta tässä tapauksessa olympos vie voiton.
Phiuf.
Käyttäjän avatar
B'Gaudi

Viesti •,• 02 Heinä 2008 19:19

Varmaan Canonin ottaisin itse, koska ei ole kokemusta Olympoksista.
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti raxpax 16 Helmi 2009 15:46

Olympus on suorasti parempi mulla on Olumpys mju 780 makso 350e ja toimii ku mikä ja jopa vedessä voi kuvata jos on vedenpitävä suojus siihen. Mukana tuli usb liitin ja akku ja laturi että kyllä suosittelen Olympusta
Käyttäjän avatar
raxpax

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet