Onko täällä porukkaa joilla olisi tietoa kameroista ?
Mietin tässä, että onko tämä Canon vai tämä Olympus parempi. Pitäisi ostaa uusi digikamera itelle.
hampoturen kirjoitti:Yleinen vessansiivooja. Sitten viiden vuoden työuran jälkeen saan ylennyksen: saan käyttää harjaa.
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Itse tykkään enemmän PowerShoteista kuin IXUS-sarjan kameroista. Ixukset on paremman näkösiä, mutta PowerShotteja on mielestäni parempi käyttää.Thelmo kirjoitti:Kylmä suosittelen Canonia omasta kokemuksesta.. Mut miksi ostat Powershot sarjalaisen? Osta joku IXUS jai EOS sarjan kamera.

Caterpillar kirjoitti:Itse tykkään enemmän PowerShoteista kuin IXUS-sarjan kameroista. Ixukset on paremman näkösiä, mutta PowerShotteja on mielestäni parempi käyttää.Thelmo kirjoitti:Kylmä suosittelen Canonia omasta kokemuksesta.. Mut miksi ostat Powershot sarjalaisen? Osta joku IXUS jai EOS sarjan kamera.

pekkana kirjoitti:Luottasin Canoniin enemmän sillä Canonin kuvanlaatu on voittamaton.
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet