Genbor kirjoitti:Hyvä että vasta 2009 tulee tuo voimaan, tai enintään... Ensivuonna tulee täyteen 15v.
Hyvä että vasta 2009? Täytät 15v sillon 2009.. En ymmärrä.
Genbor kirjoitti:Hyvä että vasta 2009 tulee tuo voimaan, tai enintään... Ensivuonna tulee täyteen 15v.
Bister kirjoitti:En tietenkään väitä, että teidän pitäisi ns. luopua mopoista, mutta kertokaa 3. (huom.) HYVÄÄ syytä miksi käyttää mopoa 15-vuotiaana?
Tietenkin tämä jakaa mielipiteitä. Jännä nähdä mitä nuorempi polvi sanoo tähän. : D
Bister kirjoitti:Hyvä vain. Vähenee näiden 15v lapsien ns. "kovistelut" kaduilla (ainakin jotenkuten). Miksei samantien kevarikortti ja mopokortti heti "K-18"? En näe mitään järkeä mopoissa jne... Kivaa ajaa kyllä. Mutta kyllä voi pitää hauskaa muutenkin kuin ajaa mopoilla ja herättää muut. -.-' Jep, pääsee kouluun nopeammin. Eikös bussilla pääse kouluun sitten? Ja jos ei pääse, eikö vanhemmat voi heittää kouluun? "Ei ole varaa ostaa autoa" - sanotte. Miksi ei vanhemmat sitten säästä rahaa autoon? Ei, he ostavat HUOM. lapsillensa mopot. Itsellekin ostettiin mopo kun olin nuori. Ajelin sillä hetken, en nähnyt mitään järkeä siinä. Vei rahaa jne.. Ja omatunto rupesi kolkuttamaan. Sanoin äidilleni, että myy mopon pois. Ja heti rupesi menemään raha-asiat paremmin ja kuntokin nousi kun kuljin pyörällä. =)
En tietenkään väitä, että teidän pitäisi ns. luopua mopoista, mutta kertokaa 3. (huom.) HYVÄÄ syytä miksi käyttää mopoa 15-vuotiaana?
Tietenkin tämä jakaa mielipiteitä. Jännä nähdä mitä nuorempi polvi sanoo tähän. : D
Bister kirjoitti:Jep, pääsee kouluun nopeammin. Eikös bussilla pääse kouluun sitten? Ja jos ei pääse, eikö vanhemmat voi heittää kouluun?
Bister kirjoitti:Ja jos ei pääse, eikö vanhemmat voi heittää kouluun? "Ei ole varaa ostaa autoa" - sanotte. Miksi ei vanhemmat sitten säästä rahaa autoon? Ei, he ostavat HUOM. lapsillensa mopot.
Bister kirjoitti:En tietenkään väitä, että teidän pitäisi ns. luopua mopoista, mutta kertokaa 3. (huom.) HYVÄÄ syytä miksi käyttää mopoa 15-vuotiaana?
Bister kirjoitti:Sanoin äidilleni, että myy mopon pois. Ja heti rupesi menemään raha-asiat paremmin ja kuntokin nousi kun kuljin pyörällä. =)
LeeRocker kirjoitti:Vitun herrat ja porhot luuleeko ne saatanan homot että keskivetro palkalla saa ees kortin ? Haistakaa paska saatana vittu kullä nyt saatana pistää vihaks![]()
Homoja Nämä pöliitikot ja kaikki saatanan herrat säätää siihenmalkliin kaiken että pitää saaha saatana lotto voitto että ees pystyy elämään.
Agapio kirjoitti:Miks vitussa kaiken hinta pitää nousta jonnekkin 400-500 paikkeille?
Mihin tämä Suomi on menossa? Minä muutan Lontooseen, jos tää homma ei lopu.
おかび kirjoitti:Aijjoin just edittaa tuon.Agapio kirjoitti:Miks vitussa kaiken hinta pitää nousta jonnekkin 400-500 paikkeille?
Mihin tämä Suomi on menossa? Minä muutan Lontooseen, jos tää homma ei lopu.
Ja miksi tämä nousee kun kerran bensan hinnatki nousee sinne pilviin.
Kohta ei ole varaa hankkia ajokorttia eikä edes ostaa bensaa.
Sittepähän pyörii polkimilla tämäki maailma.
おかび kirjoitti:EDIT:
Aijjoin just edittaa tuon.
Ja miksi tämä nousee kun kerran bensan hinnatki nousee sinne pilviin.
Kohta ei ole varaa hankkia ajokorttia eikä edes ostaa bensaa.
Sittepähän pyörii polkimilla tämäki maailma.
sAmulii kirjoitti:Sitähän ne hakevat? Öljy loppuu ja kun mopot kuluttavat öljyä lähes turhaan, nostavat he mopokortin hintaakin. Mielestäni ihan oikein, että bensan hinta nousee. Mopokortin hinnan nostamisessa on hyvätkin puolensa, mutta en silti ole sitä mieltä että sitä pitäisi nostaa.
おかび kirjoitti:Itse asiassa olen kuullut että alkoholikin käy bensasta...
Olenko oikeassa?