ZenZu-Tree kirjoitti:Hmm.. Mielestäni olisi melko mahdotonta, että RAY suostuisi tällaiseen. Pelaamisen vaikeutuminen (Kaikilla yli 18 vuoiallakaan ei ole luottokorttia) vähentäisi sen verran satunnaispelaamista, että aika paljon tippuisi ko. klubin tulot, vaikka suurin osa rahoista tuleekin peliaddikteilta.
Mutttajoo.. Itse olen vuoteen 2010 täyttänyt 18.
Luottokorttisysteemi on kehitteillä pelikoneisiin, mutta ei ne pelikoneet kokonaan luottokorttikäyttöön ymmärtääkseni siirry. En tiedä sitten, lisääkö tuo yhtään peliriippuvaisten pelaamista tai riippuvuutta itsessään, sillä yhtä hyvin he voivat nostaa rahaa ja vaihtaa setelit kolikoiksi, kun lähes joka paikassa on setelinvaihtoautomaatti.
Omasta mielestäni tämä on järkevä lakisäädös, vaikka itse pelaankin älyttömän paljon. Kyllä nuoruusiässä se riippuvuus kehittyy paljon helpommin kuin vähän vanhempana. Pakko myöntää etten itsekkään hallitse oikein sitä kuinka paljon sitä rahaa siitä reijästä sisään tungen. Ja koskeehan tämä myös Veikkauksen ikärajaa, Veikkaus kun minulle lähellä sydäntä on. =D Joka tapauksessa, järkevä muutos.
Itse pääsen sitten pelailemaan vasta parin ja puolen vuoden päästä. Joulukuu... -.-