Kannattaako Airsoft ase ostaa Huuto.net?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Kannattaako Airsoft ase ostaa Huuto.net?

Viesti Avi 26 Kesä 2008 12:56

Eli otsikko kertoo.. Kannattaako?? :shock:
Avi

Re: Kannattaako Airsoft ase ostaa Huuto.net?

Viesti Peto 26 Kesä 2008 13:02

Riippuu onko ase hyvänhintanen ja hyvässä kunnossa.
Your beatings will continue until my morale improves.
I don't hate you, I'm just removing an enemy.
Remorse is for the dead, my enemy.
Remorse is for the dead.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Regalis 26 Kesä 2008 13:12

Osta mieluummin vaikka juoksuhauta.netistä. Siellä on pääsääntöisesti hieman luotettavampaa ja asiantuntevampaa porukkaa, ja ilmoituksia on enemmän. Huudossa suurin osa myyjistä on jotain Jari-Petteri-Ysikutosia jotka myyvät random-pyssyjään kyllästyttyään airsoftiin.
Mutta tietysti jos huudosta löytyy joku hyvä ja kohtuuhintainen ase, kannattaa ostaa se.
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti |NorthStar| 26 Kesä 2008 13:21

Aa sait siis puhuttua vanhempasi yli? Noh kannattaa kattoo et millanen se käyttäjä on jolta ostat mieluiten semmonen jolla ei olis negatiivistä palautetta paljon ja laita tänne ase linkki nii sanotaan kannattaako ostaa. :wink:
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti pirate 26 Kesä 2008 13:32

osta mieluummin jostain proairsoft tai jostain sellasesta älä osta kaytettyjä
[piilotettu kuva] <<<juu tän teki mun kamu
100 viestiä 09.05.2009 klo 22.46
pirate

Viesti Leuka 26 Kesä 2008 13:44

pirate kirjoitti:osta mieluummin jostain proairsoft tai jostain sellasesta älä osta kaytettyjä

Miksi ei? Käytettykkin pyssy voi olla hyvä.
Käyttäjän avatar
Leuka

Viesti Avi 26 Kesä 2008 19:49

Hehhe.. Luulette että olen saanut ylipuhuttua, mutta en ole puhunut vielä, koska turha mtn airsoft asetta ostaa jos ei löydy hyvää/halpaa ja sitä TIIMIÄ!!

mutta ajattelin, jos löydän tiimin, tälläsen aijon ehkä ostaa..
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81269890
Avi

Viesti •,• 26 Kesä 2008 20:01

Avi kirjoitti:Hehhe.. Luulette että olen saanut ylipuhuttua, mutta en ole puhunut vielä, koska turha mtn airsoft asetta ostaa jos ei löydy hyvää/halpaa ja sitä TIIMIÄ!!

mutta ajattelin, jos löydän tiimin, tälläsen aijon ehkä ostaa..
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81269890

Eiköhän se kannata. katoppa myyjän proffun kommentit ja kato onko negatiivisii kommentteja.
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti Regalis 26 Kesä 2008 20:12

Avi kirjoitti:koska turha mtn airsoft asetta ostaa jos ei löydy hyvää/halpaa ja sitä TIIMIÄ!!

Mihin jotain tiimiä tarvitaan...? Otat vain selvää lähimmästä pelipaikasta ja menet sinne pelailemaan kavereiden kanssa tai ilman. (Luvattomilla pelipaikoillahan ei pelata!)
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Avi 26 Kesä 2008 20:15

Regalis kirjoitti:
Avi kirjoitti:koska turha mtn airsoft asetta ostaa jos ei löydy hyvää/halpaa ja sitä TIIMIÄ!!

Mihin jotain tiimiä tarvitaan...? Otat vain selvää lähimmästä pelipaikasta ja menet sinne pelailemaan kavereiden kanssa tai ilman. (Luvattomilla pelipaikoillahan ei pelata!)

No, kivakun ois jotain hyvää peliseuraa : ) Yksi kaveri olisi, mutta hän alkaa nykyään olemaan vähän isompien kanssa.. :|

Ja sitten ois toinen, mutta sil joku virovarapyssy, eikä se varmaan lähtis, ja muut kaverit asuu jossain iha hevo ***** Että . . .

Eli tuo yksi olisi se ainoa, kenel on airsoft ase, ja olisi ehkä mun kaa tulos, mut ehk ei..
Ja täällä Vantaa, Hakunilassa, ei pelata kun metsissä : ) (Tai mistäkö minä tiedän? :O) :D
Avi

Viesti Jupi 26 Kesä 2008 20:20

viewtopic10499.html Pidetään vain airsoft-asiat täällä
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Palaa alueelle Yleinen keskustelu