Joo...Itse Suosittelen Love Hinaa. Todella hyvää ja laadukasta animea. Sitten on Naruto ja Bleach. Mielestäni ne on aika samanlaisia monsterin mättö animea, mutta bleachi oisi vähän vanhemmille tarkoitettu, kuin Naruto. Ja molemmat menee paskaksi, kun eivät enää seuraa mangan juonta. Hellsing on ihan hyvä (Alucard <3), mutta todella synkkä. Fullmetal Alchemist on nyt mitä on, aika perus animea. Excel Saga on hyvä anime, mutta ei sitä pysty kattoo, kuin 2-3 episodea kerraallaan, kun on niin helvetin sekoa menoa.

.
Full Metal Panic! on paras anime mitä olen nähnyt. Mercenary sota + Sousuken ja Kanamen suhde on jotain todella hyvää. Minulla kävi ainakin niin, että halusin melkeinpä aina vain että näyttetäisiin mitä sielä koulussa tapahtuu, eikä pelkkää sotaa ja niinhään tapahtuikin kun tuli Full Metal Panic! Fumoffu!. Eli suositelen katsastamaan nämä kaikki, mutta ensimmäiseksi Love Hina ja Full Metal Panic! (tai Full Metal Panic! Fumoffu!).
EDIT: Ugh! unohdin ihan Terren Toppa Gurren Lagannin! TTGL on myös todella hyvä anime sarja. Kannattaa katsastaa.
(tiedoksi, että juutuubista löytyy ensimmäiset 7 jaksoa!)