Anime

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Re: Anime

Viesti Hardy boy 19 Joulu 2007 17:42

DiabloFI kirjoitti:EDIT: kaikki vitu onepeacit ja narutot on ihan paskoja semmosia kattoo hinttarit. ja bleach ja mitä nuita surku sarjoja on.

Kysynpä nyt yksinkertaisen kysymyksen: Millä perusteella niiden katsojat ovat homoja? Itse tunnen monia naruotn ja one piecen katsojia, jotka ovat täysiä heteroja. Heillä on jopa ollut tyttöystäviä, joten en voisi haukkua heitä homoiksi. Perustele ensi kerralla, mikä tekee mistäkin, homojen ohjelman.

btw. Hopeanuolen editoija , on ilmeisesti 4kids. Olenko oikeassa?
Travianin väki: Olen Ronbe!
Hardy boy

Viesti PerfectInsanity 25 Joulu 2007 12:57

Itse katson/katsoin Dragonball Z (Ihan jees katsoin ennen aina mutta nyt on tullut vähemmäksi), Naruto (Ihan hyvä, jos on tylsää) ja Bleach(Ihan hyvä, jos on tylsää niin katson.) :roll: Ai niin katsoin joskus One Pieceä mutta se kävi tylsäksi. :?
[piilotettu kuva]
Buhihi
Käyttäjän avatar
PerfectInsanity

Viesti ineartic 26 Joulu 2007 21:14

Juuri aloitin Samurai Champloon katsomisen uudelleen - jäi nääs hieman kesken. Onneksi siinä on vain 26 jaksoa. Hellsingin 13 -osaisen TV -sarjan olen jo katsonut loppuun, joten seuraavaksi vuorossa OVA.
Parkour.
ineartic

Viesti Nikke88 26 Joulu 2007 21:17

Enpä juuri Animea katsele..
Satunnaisesti kuitenkin One Pieceä. Olen tällähetkellä jaksossa 36.
"Survive! The Mother Bellemere and Nami's Family!"
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Nikke88

Viesti twos 27 Joulu 2007 10:43

Suosittelisin ite Ninja scrollia ja Elfen liediä noit on kyllä k18 kamaa ja niissä on pervoilua molemmissa mitkä olisi voinut jättää pois. Ne on viellä todella väkivaltasia eli tarkotan et niissä lentää raajat ja räjähtää päät ja sun muuta väkivaltaa. Ja molemmat on aika lyhyitä sarjoja ei ole montaa jaksoo. Ite kattelen noitten lisäksi Full metal alchemistiä ja db/dbz/dbgt:tä.
Ei jaksais millää odottaa et DB tulee se live action elokuva.
Eikä pidä unohtaa bleachii.
twos

Viesti Sacred 02 Tammi 2008 16:34

Devil May Cry taitaapi olla se minkä on jaksanut katsoa useampaan kertaakin. Hopeanuolikaan ei ole hassumpi.
Käyttäjän avatar
Sacred

Viesti Pezondus 02 Tammi 2008 20:03

Joo...Itse Suosittelen Love Hinaa. Todella hyvää ja laadukasta animea. Sitten on Naruto ja Bleach. Mielestäni ne on aika samanlaisia monsterin mättö animea, mutta bleachi oisi vähän vanhemmille tarkoitettu, kuin Naruto. Ja molemmat menee paskaksi, kun eivät enää seuraa mangan juonta. Hellsing on ihan hyvä (Alucard <3), mutta todella synkkä. Fullmetal Alchemist on nyt mitä on, aika perus animea. Excel Saga on hyvä anime, mutta ei sitä pysty kattoo, kuin 2-3 episodea kerraallaan, kun on niin helvetin sekoa menoa. :D .

Full Metal Panic! on paras anime mitä olen nähnyt. Mercenary sota + Sousuken ja Kanamen suhde on jotain todella hyvää. Minulla kävi ainakin niin, että halusin melkeinpä aina vain että näyttetäisiin mitä sielä koulussa tapahtuu, eikä pelkkää sotaa ja niinhään tapahtuikin kun tuli Full Metal Panic! Fumoffu!. Eli suositelen katsastamaan nämä kaikki, mutta ensimmäiseksi Love Hina ja Full Metal Panic! (tai Full Metal Panic! Fumoffu!).

EDIT: Ugh! unohdin ihan Terren Toppa Gurren Lagannin! TTGL on myös todella hyvä anime sarja. Kannattaa katsastaa.
(tiedoksi, että juutuubista löytyy ensimmäiset 7 jaksoa!)
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pezondus

Viesti TheBlade 04 Tammi 2008 22:03

Kattelen tässä nyt Naruto episode 79, tarkotuksena ois sittenkun on nää kattonu, alottaa Shippuuden , Bleach ja One Piece.
[piilotettu kuva]
I is a photoshopper
Käyttäjän avatar
TheBlade

Viesti Sakutzki 04 Tammi 2008 23:03

Anime on lähes ainoa asia mitä katson ^^ En kovin monia sarjoja. No kolme seuratuinta ovat MKR, FMA ja DBZ. Aloitin tutustumaan näihin perusanimesarjoihin ensikski : )
E: BTW 700 viestiä rikki ^^
Käyttäjän avatar
Sakutzki

Viesti Cs-Mikko 09 Tammi 2008 22:49

Itse latailen Db/Dbz en Gt koska oon jo ladannu kaikki sen jaksot :D lisäksi oon ladannu kaikki Dbz elokuvat niistä paras on ollu kyllä Fusion Reborn. En kattele muita animeja mutta muumeja katoin pienenä ;)
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Cs-Mikko

Viesti osoku 10 Tammi 2008 18:52

Anime FTW Itse katson Bleachia ja joskus narutoa. Hopea nuolen olen ajat sitten jo nähnyt ja Devil may cry animekin nähty.
Itse suosittelen Bleachia ja Devil may cry animea.
Arvatkaa kuka on palannut takaisin pelikentille...
Käyttäjän avatar
osoku

Viesti TheBlade 12 Tammi 2008 18:26

Kuinka jaksoa on pitänyt kattoa, että voi katsoa naruto leffoja, kun ajattelin, että paljastuuko jotain dramaattista, mitä ei tälläinen melkein puolivälissä räpeltävä ei vielä tiedä?
[piilotettu kuva]
I is a photoshopper
Käyttäjän avatar
TheBlade

Viesti PerfectInsanity 17 Tammi 2008 21:36

^ Elokuvissa on ihan eri juoni kuin sarjassa ja se ei liity mitenkään sarjaan. Tai no riippuu esim. kun Naruto oppii rasenganin niin
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
se käyttää sitä elokuvissa aika useasti
joten jutsut saattavat spoilata.
[piilotettu kuva]
Buhihi
Käyttäjän avatar
PerfectInsanity

Viesti Hazzuu 01 Huhti 2008 17:32

Sain juuri katsottua Gooshushou sama Nimonya kun:in. Loistavaa animea. Liian lyhyt vain (12 episodia). Nyt katson One piece:ä ja pian aloitan .Hack The Twilight of Bracelet:in. Mangan fani nimittäin olen. Katsoin ep 1 youtubessa ja nyt olen ostamassa DVD boxia. Loistavaa. One pieceä en olekaan lukenut mangana. En nimittäin koskaan aloita manga-sarjan lukemista ellei edelliset ole luettuna ja nyt on vasta vuoden lukenut mangaa ja katsonut animea, ellei lasketa pienenä katsottuja pokemoneita. :-)
Hazzuu

Viesti Jaukoi 06 Huhti 2008 12:57

Olen katsonut arviolta 10 sarjaa (joitakin ei jaksanut)
- DBZ kokonaan
- Naruto
- Shippuuden jaksot johokin 50 asti
- Bleach abt 150 asti (aloin lukemaan mangana)
- FMA puoleen väliin
- Samurai Champloo 18 asti(tarkoitus katsoa loppuun pian)
- Elfen Lied
- Inuyasha 90 asti (oli liian teini-henkistä)
- Devil May Cry
- Hungry Heart - Wild Striker
- Barbababa jonkun verran :D
- Chrno Crusade ( http://chrnocrusade.99k.org/ )
- Ninja Scrollin taidan aloittaa lähipäivinä, myös Full Metal Panic lähipäivinä
Jaukoi

Palaa alueelle TV & elokuvat

Samankaltaisia viestiketjuja