Defu kirjoitti:Anteeksi nostoni, mutta on pakko kirjoittaa tämä, olen nyt siis kaverin luona. Ajattelin valvoa ensiksi 6 ja katselen siinä vaikka telkkaria siihen 7 ja lähden kotiin. Nice plant
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Ruoska kirjoitti:Tarkoitus olisi kohta mennä nukkumaan niin jaksaa huomenna mennä mopolla kouluun kun sain mopokortin perjantaina ja en ole ajanut mopolla yhtään. Harmi sinänsä, että siinä on vain vähän bensaa, että saattaa jäädä mopo matkalle.
Ipii kirjoitti:Nii pitäs varmaa kohta itekkii mennä nukkuu.. Kouluu pitäis ajatella
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.
Superdiscount kirjoitti:Ipii kirjoitti:Nii pitäs varmaa kohta itekkii mennä nukkuu.. Kouluu pitäis ajatella
Itsehän menen arki-iltaisin nukkumaan siinä kahdentoista - puoli kahden aikoihin ja hyvin olen pärjännyt.
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu