Joo eli Playstation 3 koskevat kysymykset tänne!!
Itse omistan ps3 ja pari pelii ( Gta IV , Granturismo 5 Prologue , Battlefield: Bad Company )
Devilito kirjoitti:lollotilollotilollolloo
DJanne kirjoitti:Mullakin oisi yksi kysymys; Voinko asentaa PS3:n kovalevylle pelejä? Ettei tarvitsis vaihtaa levyä ainakun haluaa pelaa toista peliä. Tätä tapahtuu jo niin usein PS2:lla..
Tarkoitatko ihan nettisivujen selailua vai itse nettiyhteyttä PS3n? Nettiyhteys, kuten aikaisemmin sanottua, onnistuu ihan sillä että kiskasee piuhan kiinni reitittimeen tai sitten laittaa langattoman verkon SSIDn ja salasanan ja connectaa. Nettiselain taas löytyy ihan PS3n XMBstä.ja sit olis viel sellai et pleikkari 3:llahan pääsee nettiin niin miten se tapahtuu ?

terttari kirjoitti:paljonko maksais toi ja pleikka 3
Devilito kirjoitti:
EDIT: meidän olo-huoneessa on sellai viewsonicin tv ni olisko sillä sitte kaikista paras pelata ? Tässä vähän tietoa : ViewSonic NextVision N3766w 37":n HD-ready televisio, maanpäällisellä DVB-T digivirittimellä ja HDMI-liitännällä. 1366x768, HDTV-valmis.
Devilito kirjoitti:no katoin jostai mestasta ni se makso 479€ ja GTA IV mukana ... ei se mun mielest enää mikää kovin kallis oo ku miettii et gta iv maksaa kuitenki aika paljon ja mukana tulee viel bluray
EDIT : Muutes onko Sonyn PlayStation 3 Basic (40GB) + Grand Theft Auto IV hyvä paketti ..? =D
DJanne kirjoitti:Mullakin oisi yksi kysymys; Voinko asentaa PS3:n kovalevylle pelejä? Ettei tarvitsis vaihtaa levyä ainakun haluaa pelaa toista peliä. Tätä tapahtuu jo niin usein PS2:lla..
pietari-poika kirjoitti:Ja mitä kovolle asentamiseen tulee, osia peleistä voi asentaa kovalevylle latausajan lyhentämikseksi mutta kyllä 99% todennäköisyydellä levy pitää myös vaihtaa. Ei tosin mikään suuri urakka.
hyperchondriac kirjoitti:Levyltä pelejä ei voi asentaa kovalevylle, jotkut pelit kyllä asentavat välitiedostoja yms kakkaa nopeuttaakseen pelin latailuja. Eikä noita pelejä millään vois asentaakaan kovalevylle, esimerkiksi MGS4 käyttää kaksipuolista Blu-Ray-levyä, joka on lähes täynnä. Asennettavaa sille tulisi siis lähemmäs 50gt. Storesta latailtuja pelejä (PS1-pelit, jotain indiepelejä yms.) voi asentaa kovolle.
DJanne kirjoitti:hyperchondriac kirjoitti:Levyltä pelejä ei voi asentaa kovalevylle, jotkut pelit kyllä asentavat välitiedostoja yms kakkaa nopeuttaakseen pelin latailuja. Eikä noita pelejä millään vois asentaakaan kovalevylle, esimerkiksi MGS4 käyttää kaksipuolista Blu-Ray-levyä, joka on lähes täynnä. Asennettavaa sille tulisi siis lähemmäs 50gt. Storesta latailtuja pelejä (PS1-pelit, jotain indiepelejä yms.) voi asentaa kovolle.
Ja, näin DigiExpossa(syksyllä) yhdessä PS3:ssa siellä peli valikossa jonkun jalkapallo pelin ja Motorstormin, ja siinähän kuitenkin on vain yksi levy asema joten pakko ne on jotenkin voitava asentaa sinne kovolle.

Devilito kirjoitti:terttari kirjoitti:paljonko maksais toi ja pleikka 3
no katoin jostai mestasta ni se makso 479€ ja GTA IV mukana ... ei se mun mielest enää mikää kovin kallis oo ku miettii et gta iv maksaa kuitenki aika paljon ja mukana tulee viel bluray
EDIT : Muutes onko Sonyn PlayStation 3 Basic (40GB) + Grand Theft Auto IV hyvä paketti ..? =D
mökö kirjoitti:Devilito kirjoitti:terttari kirjoitti:paljonko maksais toi ja pleikka 3
no katoin jostai mestasta ni se makso 479€ ja GTA IV mukana ... ei se mun mielest enää mikää kovin kallis oo ku miettii et gta iv maksaa kuitenki aika paljon ja mukana tulee viel bluray
On itelläki on toi 40gb. Ja IV trailerien perusteella on hyvä
deadlydualblader kirjoitti:Kannattaako ps3 40gb tai 60gb ostaa? koska oon kyllästyny mun ps2 xD
halausin vielä kysyä et mitä eroja on ps3 40gb ja 60gb
ps. mitä pelejä kandee sit ostaa mä vasta oon kokeellu mun iso veljenluona mgs4 oisko teil mitää Fantasia peli eherootuksia 8)