Playstation 3 kysymykset ! (kaikki PS3 kysymykset tänne)

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

Playstation 3 kysymykset ! (kaikki PS3 kysymykset tänne)

Viesti Devilito 18 Kesä 2008 22:27

Joo eli Playstation 3 koskevat kysymykset tänne!!

Itse omistan ps3 ja pari pelii ( Gta IV , Granturismo 5 Prologue , Battlefield: Bad Company )
Viimeksi muokannut Devilito päivämäärä 07 Elo 2008 14:56, muokattu yhteensä 6 kertaa
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Klikkaa ja kasvata mun devilitoa
Käyttäjän avatar
Devilito

Re: Playstation 3 kysymyksiä

Viesti Cencored 18 Kesä 2008 23:10

Tietääkseni PS3 ei tarvitse kytkeä tietokoneeseen jos haluat nettiin... Modeemista vaa johto kiinni ni oot netissä... (Toivottavasti :oops: )
Painamalla linkeistä
http://s4.fi.bitefight.org/c.php?uid=24870
http://s2.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=47697

Olet hyvä jätkä Ja jos et paina, haista paska...
Cencored

Viesti DJanne 18 Kesä 2008 23:31

Reitittimestä vain ethernet piuha plegeen kiinni ja oot onlinessa.

Mullakin oisi yksi kysymys; Voinko asentaa PS3:n kovalevylle pelejä? Ettei tarvitsis vaihtaa levyä ainakun haluaa pelaa toista peliä. Tätä tapahtuu jo niin usein PS2:lla..
Ja sittenhän voi kaverilta pyytää lainaksi jonkun pelin, asentaa kovolle, palauttaa ja siinä istten vain pelailla sitä onlinessa samalla kaverinsa kanssa. Se vasta olisi juhlaa.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti pietari-poika 18 Kesä 2008 23:37

PS3:n firmwaren päivittäminen kyllä onnistuu varmaan valikosta suoraan network update-nimellä. (Vaatii nettiyhteyden) Ja se nettiyhteys menee normaalisti eli PS3mesta johto modeemiin/routteriin. PS3 osaa myös langattomat verkot. Ja mitä kovolle asentamiseen tulee, osia peleistä voi asentaa kovalevylle latausajan lyhentämikseksi mutta kyllä 99% todennäköisyydellä levy pitää myös vaihtaa. Ei tosin mikään suuri urakka.

Korjatkaa jos jotain meni väärin kun olen jo vähän väsynytkin.
Rekisteröidy Neobuxiin ja aloita tienaaminen katselemalla mainoksia. Kun katsot yhden mainoksen, sinulle maksetaan $0,01. Voit tienata lisää hankkimalla referraaleja. Rekisteröitymällä tästä linkistä autat minua hieman, mutta siitä ei ole sinulle haittaa.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Devilito 19 Kesä 2008 10:08

Ok , kiitos kaikista vastauksista ! Haluaisin tosin tietää tuosta Blurey hommelista ... ? miltäs muuten ps3 pelit näyttää sellasella "normi" telkalla ? ( eli sellasella jossa ei ole mitään HD Tv jutskia? ) Eli sellasella isolla jotikällä :D

Eli kummalla mun ois parempi pelata : Tietokoneen litteällä näytöllä joka on BenQ:in valmistama , mittasuhteita en osaa sanoa mutta ihan sopivan kokonen eli ei oo kovin iso mut ei liian pienikää ( :oops: )

EDIT: meidän olo-huoneessa on sellai viewsonicin tv ni olisko sillä sitte kaikista paras pelata ? Tässä vähän tietoa : ViewSonic NextVision N3766w 37":n HD-ready televisio, maanpäällisellä DVB-T digivirittimellä ja HDMI-liitännällä. 1366x768, HDTV-valmis.

Huipputyylikäs 37 tuuman LCD-televisio tinkimättömillä ominaisuuksilla ja monipuolisilla liitännöillä. ViewSonicin arvostettu NextVision-teknologia mahdollistaa veitsenterävän tarkkuuden niin televisio- kuin tietokonekäytössä. Sisäänrakennetut 20W:n SRS-kaiuttimet, 800:1 kontrastisuhde ja rivakka 8ms vasteaika takaavat mutkattoman ja nautinnollisen katseluelämyksen.
# Kuvasuhde 16:9.
# Tarkkuus 1366x768.
# 550 nitsin kirkkaus.
# 800:1 kontrastisuhde.
# 178 asteen katselukulmat
# DVB-T viritin (maanpäällinen antenniverkko)
# 8ms vasteaika.
# Sisäänrakennetut 20W:n SRS-kaiuttimet.
# AutoTune-ominaisuus.
# Paino: 31kg jalustan kanssa.

Copy from here
-Devílíto
Käyttäjän avatar
Devilito

Re: Playstation 3 kysymykset !

Viesti terttari 19 Kesä 2008 12:12

paljonko maksais toi ja pleikka 3
terttari

Viesti hyperchondriac 19 Kesä 2008 12:18

Devilito kirjoitti:lollotilollotilollolloo

Joo, HD Readyyn kiinni vaan. Niin ja tosiaan, PS3-pelit ovat hyvän näköisiä SDTVllä("normi" televisio) mutta ero edes HD Readyn ja SDTVn kanssa on kuitenkin sen verran iso ettet halua takaisin enää vaihtaa kun HD Readylla kokeilet.

DJanne kirjoitti:Mullakin oisi yksi kysymys; Voinko asentaa PS3:n kovalevylle pelejä? Ettei tarvitsis vaihtaa levyä ainakun haluaa pelaa toista peliä. Tätä tapahtuu jo niin usein PS2:lla..

Levyltä pelejä ei voi asentaa kovalevylle, jotkut pelit kyllä asentavat välitiedostoja yms kakkaa nopeuttaakseen pelin latailuja. Eikä noita pelejä millään vois asentaakaan kovalevylle, esimerkiksi MGS4 käyttää kaksipuolista Blu-Ray-levyä, joka on lähes täynnä. Asennettavaa sille tulisi siis lähemmäs 50gt. Storesta latailtuja pelejä (PS1-pelit, jotain indiepelejä yms.) voi asentaa kovolle.

Ja PS3n päivitys onnistuu ihan niin että lataa joko sonyn sivuilta päivityksen tikulle ja asentaa sitten sitä kautta PS3lle tai suoraan netin kautta lataa päivityksen ja asentaa.

ja sit olis viel sellai et pleikkari 3:llahan pääsee nettiin niin miten se tapahtuu ?
Tarkoitatko ihan nettisivujen selailua vai itse nettiyhteyttä PS3n? Nettiyhteys, kuten aikaisemmin sanottua, onnistuu ihan sillä että kiskasee piuhan kiinni reitittimeen tai sitten laittaa langattoman verkon SSIDn ja salasanan ja connectaa. Nettiselain taas löytyy ihan PS3n XMBstä.
"Bow down before the one you serve, you're going to get what you deserve." -Halo 2:1
lastfm :: deviantART
Käyttäjän avatar
hyperchondriac

Viesti Devilito 19 Kesä 2008 12:46

terttari kirjoitti:paljonko maksais toi ja pleikka 3

no katoin jostai mestasta ni se makso 479€ ja GTA IV mukana ... ei se mun mielest enää mikää kovin kallis oo ku miettii et gta iv maksaa kuitenki aika paljon ja mukana tulee viel bluray :roll:

EDIT : Muutes onko Sonyn PlayStation 3 Basic (40GB) + Grand Theft Auto IV hyvä paketti ..? =D
Käyttäjän avatar
Devilito

Viesti DJanne 19 Kesä 2008 14:29

Devilito kirjoitti:
EDIT: meidän olo-huoneessa on sellai viewsonicin tv ni olisko sillä sitte kaikista paras pelata ? Tässä vähän tietoa : ViewSonic NextVision N3766w 37":n HD-ready televisio, maanpäällisellä DVB-T digivirittimellä ja HDMI-liitännällä. 1366x768, HDTV-valmis.

Tuo on hyvä telkkari PS3:lle, juuri sopivan kokoinenkin. Ja hei, se on Blu-Ray.

Devilito kirjoitti:no katoin jostai mestasta ni se makso 479€ ja GTA IV mukana ... ei se mun mielest enää mikää kovin kallis oo ku miettii et gta iv maksaa kuitenki aika paljon ja mukana tulee viel bluray :roll:

EDIT : Muutes onko Sonyn PlayStation 3 Basic (40GB) + Grand Theft Auto IV hyvä paketti ..? =D

Kannattaa ensin katsoa että paljon maksaa PS3 ja GTA IV erikseen.

DJanne kirjoitti:Mullakin oisi yksi kysymys; Voinko asentaa PS3:n kovalevylle pelejä? Ettei tarvitsis vaihtaa levyä ainakun haluaa pelaa toista peliä. Tätä tapahtuu jo niin usein PS2:lla..

pietari-poika kirjoitti:Ja mitä kovolle asentamiseen tulee, osia peleistä voi asentaa kovalevylle latausajan lyhentämikseksi mutta kyllä 99% todennäköisyydellä levy pitää myös vaihtaa. Ei tosin mikään suuri urakka.

Pitää siis vaihtaa vain sen takia että saisi asentaa pelejä kovolle? Eikö sen oma kovo tue sitä sitten?
Ostaisin siihen muutenkin paljon isomman kovon, 40Gb:sta tulee vain itku. Joku vähintään 320Gb ostan varmaan.
hyperchondriac kirjoitti:Levyltä pelejä ei voi asentaa kovalevylle, jotkut pelit kyllä asentavat välitiedostoja yms kakkaa nopeuttaakseen pelin latailuja. Eikä noita pelejä millään vois asentaakaan kovalevylle, esimerkiksi MGS4 käyttää kaksipuolista Blu-Ray-levyä, joka on lähes täynnä. Asennettavaa sille tulisi siis lähemmäs 50gt. Storesta latailtuja pelejä (PS1-pelit, jotain indiepelejä yms.) voi asentaa kovolle.

Ja, näin DigiExpossa(syksyllä) yhdessä PS3:ssa siellä peli valikossa jonkun jalkapallo pelin ja Motorstormin, ja siinähän kuitenkin on vain yksi levy asema joten pakko ne on jotenkin voitava asentaa sinne kovolle.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti hyperchondriac 19 Kesä 2008 15:38

DJanne kirjoitti:
hyperchondriac kirjoitti:Levyltä pelejä ei voi asentaa kovalevylle, jotkut pelit kyllä asentavat välitiedostoja yms kakkaa nopeuttaakseen pelin latailuja. Eikä noita pelejä millään vois asentaakaan kovalevylle, esimerkiksi MGS4 käyttää kaksipuolista Blu-Ray-levyä, joka on lähes täynnä. Asennettavaa sille tulisi siis lähemmäs 50gt. Storesta latailtuja pelejä (PS1-pelit, jotain indiepelejä yms.) voi asentaa kovolle.

Ja, näin DigiExpossa(syksyllä) yhdessä PS3:ssa siellä peli valikossa jonkun jalkapallo pelin ja Motorstormin, ja siinähän kuitenkin on vain yksi levy asema joten pakko ne on jotenkin voitava asentaa sinne kovolle.

PS3n pelejä ei voi asentaa kovalevylle. Tämän voin sanoa täysin sataprosenttisella varmuudella, konsolin olen omistanut yli vuoden ja pelejä on tullut pelattua kaikkea ihan ekoista julkaisupeleistä (Motorstorm, Resistance) uusimpiin (MGS4 ym) ja voin sanoa, ettet pysty (ainakaan vielä) pelejä asentamaan PS3n kovalevylle. Unohdin edellisessä postissa mainita, että demotkin tosiaan asennetaan kovolle, luultavasti siis näit vaan siellä digiexpossa PS3n jossa oli demoja asennettuna. Näinhän ne on myös kaikissa kaupoissakin noi konsolit, demoja niissäkin on asennettuna(joskus harvoin saattaa olla peli pyörimässä levyltä suoraan).
"Bow down before the one you serve, you're going to get what you deserve." -Halo 2:1
lastfm :: deviantART
Käyttäjän avatar
hyperchondriac

Viesti mökö 20 Kesä 2008 12:29

Devilito kirjoitti:

no katoin jostai mestasta ni se makso 479€ ja GTA IV mukana ... ei se mun mielest enää mikää kovin kallis oo ku miettii et gta iv maksaa kuitenki aika paljon ja mukana tulee viel bluray :roll:

On itelläki on toi 40gb. Ja IV trailerien perusteella on hyvä :wink:
[piilotettu kuva]
mökö

Viesti Devilito 22 Kesä 2008 14:31

mökö kirjoitti:
Devilito kirjoitti:

On itelläki on toi 40gb. Ja IV trailerien perusteella on hyvä :wink:

ok .. saan 2-4 viikon päästä ton ps3 ja gta iv:n :D
Käyttäjän avatar
Devilito

Re: Playstation 3 kysymykset ! (kaikki PS3 kysymykset tänne)

Viesti R.I.P 25 Kesä 2008 19:36

Minäkin ostan PS3:sen tänä kesänä. Tarkalleen ottaen 4.7.08
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
R.I.P

Viesti deadlydualblader 26 Kesä 2008 22:00

Kannattaako ps3 40gb tai 60gb ostaa? koska oon kyllästyny mun ps2 xD

halausin vielä kysyä et mitä eroja on ps3 40gb ja 60gb

ps. mitä pelejä kandee sit ostaa mä vasta oon kokeellu mun iso veljenluona mgs4 oisko teil mitää Fantasia peli eherootuksia 8)
deadlydualblader

Viesti Latemara 26 Kesä 2008 23:04

deadlydualblader kirjoitti:Kannattaako ps3 40gb tai 60gb ostaa? koska oon kyllästyny mun ps2 xD

halausin vielä kysyä et mitä eroja on ps3 40gb ja 60gb

ps. mitä pelejä kandee sit ostaa mä vasta oon kokeellu mun iso veljenluona mgs4 oisko teil mitää Fantasia peli eherootuksia 8)

PS3 60gb versiota ei myydä enää, ainoana eroavaisuuksian mitä minä tiedän on kiintolevyn tila, ja se, että 60gb versiolla pystyi/y pelaamaan PS2 pelejä.
So shit happens, I guess. What else? I enjoy fine food, especially beer and beef jerky. Also, I like blowing stuff up. Back home everyone was kinda giving me a hard time about that, but in the Army they actually want you to blow stuff up, so I fit right in.

-Haggard
Käyttäjän avatar
Latemara

Palaa alueelle Playstation

Samankaltaisia viestiketjuja