Playstation 3 kysymykset ! (kaikki PS3 kysymykset tänne)

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

Re: Playstation 3 kysymykset ! (kaikki PS3 kysymykset tänne)

Viesti Hunter_ 20 Elo 2009 20:07

joo. Täytyy kattoo jos lähipäivinä hommais
METALLICA
Käyttäjän avatar
Hunter_

Viesti _AKSU_ 21 Elo 2009 14:30

Tietääkö kukaan missä suomenkielisessä verkkokaupassa myydään Playstation Network - kortteja,joilla saa rahaa storeen?
Olen etsinyt,mutta en löydä mistään!! :(
Käyttäjän avatar
_AKSU_

Viesti Hunter_ 21 Elo 2009 14:55

_AKSU_ kirjoitti:Tietääkö kukaan missä suomenkielisessä verkkokaupassa myydään Playstation Network - kortteja,joilla saa rahaa storeen?
Olen etsinyt,mutta en löydä mistään!! :(

en oo ennen kuullukaa moisesta. Mut Googlella saattais löytyy
METALLICA
Käyttäjän avatar
Hunter_

Viesti _AKSU_ 21 Elo 2009 20:47

Et ole kuullut? no googlestahan mää niitä yritinki ettiä mut mistää ei löydy!
Käyttäjän avatar
_AKSU_

Viesti _AKSU_ 23 Elo 2009 11:24

Niin,mutta eihän tuolta voi tilata!
Käyttäjän avatar
_AKSU_

Viesti aa$i 28 Elo 2009 14:16

Mikset vaan maksa sitä luotol siin kun se pyytää maksua?
Käyttäjän avatar
aa$i

Viesti Ghst 30 Elo 2009 02:59

Ei hyvä luoja ihmiset. Sokeitako olette? Julkaisuajankohta: Syyskuu 2009 ja nyt eletään elokuuta, tosin toiseksi viimeistä päivää.
Käyttäjän avatar
Ghst

Viesti _AKSU_ 30 Elo 2009 10:38

OHHOH! Suatana mikä fail!
Ei kyllä tullu mieleen kahtoo julkaisuaikaa, kun luulin että ne on julkaistu suomessa jo ajat sitte! :D
Anteeksi!
Käyttäjän avatar
_AKSU_

Viesti NatoCommando 24 Syys 2009 15:21

Joo elikkäs ostin Guitar Hero Metallica pelin ps3:lle, ei siinä mitään mutta kun ottaa vaikka practicen niin mitenkä sitä pystyy pelaamaan sixaxis ohjaimella kitaran sijasta? Alapuolella lukee controller 1 ja siinä on mikin kuva, ja se aukasee vain laulu "osion". eli mitenkä voi vaihtaa kitara "osiolle" sen ohjaimen koska mulla ei ole kitaraa? -.- koittakaa saada selvää :?
[piilotettu kuva]
Playing: GTA IV, Far Cry 2, Orange Box, The Simpsons game, Unreal Tournament 3, MotorStorm® Pacific Rift, Battlefield 1943, Call of Duty World at War.
Käyttäjän avatar
NatoCommando

Viesti SCR 27 Syys 2009 02:27

NatoCommando kirjoitti:Joo elikkäs ostin Guitar Hero Metallica pelin ps3:lle, ei siinä mitään mutta kun ottaa vaikka practicen niin mitenkä sitä pystyy pelaamaan sixaxis ohjaimella kitaran sijasta? Alapuolella lukee controller 1 ja siinä on mikin kuva, ja se aukasee vain laulu "osion". eli mitenkä voi vaihtaa kitara "osiolle" sen ohjaimen koska mulla ei ole kitaraa? -.- koittakaa saada selvää :?

:)
Eikö nyt vittu olis helpompaa ostaa se kitara?
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Viesti Ozero 05 Loka 2009 17:20

Näissä ei siis ole AA missään PS3 peleissä? Edes x2 tai x4, mutta kun tästä koneen näytöltä tulee pelattua melko läheltä niin on rumaa.. Paria metriä taaempanahan kuva näyttääkin mainiolta.
World of Warcraft is not a game, it's a way of life! Kokeile ilmaiseksi Pelaawarcraft.fi

What is your game?
Käyttäjän avatar
Ozero

Viesti zhicar 09 Loka 2009 19:36

kellä toimii ps store. ku koitin mennä tänään (9.10) nii sano että ''this feature doesnt work at your country/religion.'' nii et wtf??? muutenki vaikuttaako uskonto :lol: :D
zhicar

Re: Playstation 3 kysymykset !

Viesti mldca 10 Loka 2009 20:20

Tietääkö kukaan, että toimiiko ainoastaan amerikoissa julkaistut ps3 pelit kaikissa ps3 malleissa??? Itse olisin ostamassa Littlebigplanet game of the year editionia mikä julkaistiin ainoastaan USA:ssa.
mldca

Viesti aa$i 11 Loka 2009 11:37

mldca kirjoitti:Tietääkö kukaan, että toimiiko ainoastaan amerikoissa julkaistut ps3 pelit kaikissa ps3 malleissa??? Itse olisin ostamassa Littlebigplanet game of the year editionia mikä julkaistiin ainoastaan USA:ssa.

Totta kai se toimii
Helvetti mitä paskaa, nykyään kavereilta tulee päivässä noin 10 roskapostia, missä kaikissa on esim: Send this message to your 10 friends, we are testing PSN messaging system. Tai "Playstation has made it official they will be making psn users to pay for online play. This will start on the 12-1-09. A message has been sent to Playstation and they said if they see a protest message (this message) sent 500.000 times by the date they will keep the psn free"...
Vittu mitä paskaa ihan homoja semmoset jotka keksii näitä.
Käyttäjän avatar
aa$i

Palaa alueelle Playstation