Gta IV ... ei ole tosin fantasia peli mut kuitenki helvetin hyvä pelideadlydualblader kirjoitti:ps. mitä pelejä kandee sit ostaa
Manny kirjoitti:Tiiättekös miten saan yhden profiilin poistettua? Siellä voin nyt niinkun valita kaksi profiilia: Hapatzu ja Matti. Toisen haluaisin poistaa, mutta en tiedä miten.
Latemara kirjoitti:deadlydualblader kirjoitti:Kannattaako ps3 40gb tai 60gb ostaa? koska oon kyllästyny mun ps2 xD
halausin vielä kysyä et mitä eroja on ps3 40gb ja 60gb
ps. mitä pelejä kandee sit ostaa mä vasta oon kokeellu mun iso veljenluona mgs4 oisko teil mitää Fantasia peli eherootuksia 8)
PS3 60gb versiota ei myydä enää, ainoana eroavaisuuksian mitä minä tiedän on kiintolevyn tila, ja se, että 60gb versiolla pystyi/y pelaamaan PS2 pelejä.

Devilito kirjoitti:USB-Portteja on mun muistaakseni 3 ? ...
Ja Hei! tietääkö kukaan mistä voi ostaa sen kaapelin joka liitetään modeemiin ja toinen pää pleikkariin niin pääsee pelaamaan pelejä onlinee

no miepä saan kohta pleikka ykkösen![]()
miun eka peli laite,mut tietokone on eka ja pysyy mun elämäni lopuun saakka ekana!!!!!
tietokone on mun elämä!this is my live!ja nyt siihen pleikkaan,saan aika hyviä pelejä siihen nimittäin kauhupelejä,sota/räiskintä,seikkailu yms
![]()
![]()
mut yks on huono joka tulee siihen NINTENDO

jyri72 kirjoitti:Itse omistan ps3 ja GTA IV ja suosittelen ostamaan.
DJanne kirjoitti:jyri72 kirjoitti:Itse omistan ps3 ja GTA IV ja suosittelen ostamaan.
Oliko tuo kysymys? Minusta tuo vaikutti leijunnalta isän ostamalla konsolilla. Eikä varmastikkaan löydy ikää pelatakseen tuota peliä?
miun eka peli laite,mut tietokone on eka ja pysyy mun elämäni lopuun saakka ekana!!!!!
tietokone on mun elämä!this is my live!ja nyt siihen pleikkaan,saan aika hyviä pelejä siihen nimittäin kauhupelejä,sota/räiskintä,seikkailu yms
![]()
![]()

Devilito kirjoitti:Hei! Miten saan headsetin toimimaa ... pitäks se asentaa jonnekki vai asentaaks se sen automaattisesti ? kun ei voi puhuu esim Battlefield BC:ssä eikä GTA IV:ssä
![]()
![]()

Crysis kirjoitti:Mistä löydän nascar 08 demon? Oon ettinyt sitä playstation storesta, sekä playstationin sivuilta. Ne sivut sanoo et sen pitäis olla siellä storessa muttakun en vain löydä! Auttakaa!!