Playstation 3 kysymykset ! (kaikki PS3 kysymykset tänne)

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

Re: Playstation 3 kysymykset ! (kaikki PS3 kysymykset tänne)

Viesti Devilito 27 Kesä 2008 23:19

deadlydualblader kirjoitti:ps. mitä pelejä kandee sit ostaa
Gta IV ... ei ole tosin fantasia peli mut kuitenki helvetin hyvä peli :!:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Devilito

Viesti Manny 29 Kesä 2008 12:45

Tiiättekös miten saan yhden profiilin poistettua? Siellä voin nyt niinkun valita kaksi profiilia: Hapatzu ja Matti. Toisen haluaisin poistaa, mutta en tiedä miten.
[piilotettu kuva]
Manny

Viesti hyperchondriac 29 Kesä 2008 22:04

Manny kirjoitti:Tiiättekös miten saan yhden profiilin poistettua? Siellä voin nyt niinkun valita kaksi profiilia: Hapatzu ja Matti. Toisen haluaisin poistaa, mutta en tiedä miten.

Paina profiilinvalintavalikossa poistettavan profiilin kohdalla kolmiota ja Delete Profile / Poista käyttäjätili tjs. Näin niinkuin idioottilogiikalla, en voi nyt tarkastaa kun muu perhe tuijottaa tuolla jalkapalloa samalla TVllä johon PS3 on kytkettynä.

Latemara kirjoitti:
deadlydualblader kirjoitti:Kannattaako ps3 40gb tai 60gb ostaa? koska oon kyllästyny mun ps2 xD

halausin vielä kysyä et mitä eroja on ps3 40gb ja 60gb

ps. mitä pelejä kandee sit ostaa mä vasta oon kokeellu mun iso veljenluona mgs4 oisko teil mitää Fantasia peli eherootuksia 8)

PS3 60gb versiota ei myydä enää, ainoana eroavaisuuksian mitä minä tiedän on kiintolevyn tila, ja se, että 60gb versiolla pystyi/y pelaamaan PS2 pelejä.

40gb mallissa ei ole PS2-tukea, neljää USB-porttia ja muistikortinlukijoita. USB-portteja on vain kaksi (eikö?).
Viimeksi muokannut hyperchondriac päivämäärä 29 Kesä 2008 22:06, muokattu yhteensä 1 kerran
"Bow down before the one you serve, you're going to get what you deserve." -Halo 2:1
lastfm :: deviantART
Käyttäjän avatar
hyperchondriac

Viesti Devilito 30 Kesä 2008 12:34

USB-Portteja on mun muistaakseni 3 ? ...

Ja Hei! tietääkö kukaan mistä voi ostaa sen kaapelin joka liitetään modeemiin ja toinen pää pleikkariin niin pääsee pelaamaan pelejä onlinee
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Devilito

Viesti hyperchondriac 30 Kesä 2008 23:29

Devilito kirjoitti:USB-Portteja on mun muistaakseni 3 ? ...

Ja Hei! tietääkö kukaan mistä voi ostaa sen kaapelin joka liitetään modeemiin ja toinen pää pleikkariin niin pääsee pelaamaan pelejä onlinee

Tulee konsolin mukana. Jos ei löydy niin Anttilat/Prismat/Citymarketit/Markantalot/Gigantit/yms kaupat myy niitä johtoja.
"Bow down before the one you serve, you're going to get what you deserve." -Halo 2:1
lastfm :: deviantART
Käyttäjän avatar
hyperchondriac

Viesti Jocke 02 Heinä 2008 12:21

Eli miten noi luotto tiedot storessa voidaa vaihtaa ku pitäis vaihtaa ne.
http://www.xpango.com?ref=91457232
Rekisröitykää tonne auttakaa Köyhää :(
Jocke

Viesti KarseeKeiju 05 Heinä 2008 21:33

Mulla on probleema netti tunnuksen tekemisessä se toka kohta missä pitää tehä login ID joku tollain niin miten se tehdään ? Ja sitten et pelailisin GTA IV netissä muttakun se kysyy ikää ekana niin vaikuttaako se siihen pelaamiseen jos et ole sitä 18?
no miepä saan kohta pleikka ykkösen 8) :roll: miun eka peli laite,mut tietokone on eka ja pysyy mun elämäni lopuun saakka ekana!!!!! :twisted: tietokone on mun elämä!this is my live!ja nyt siihen pleikkaan,saan aika hyviä pelejä siihen nimittäin kauhupelejä,sota/räiskintä,seikkailu yms :D :) :P mut yks on huono joka tulee siihen NINTENDO :shock:
Käyttäjän avatar
KarseeKeiju

Viesti jyri72 09 Heinä 2008 12:56

Itse omistan ps3 ja GTA IV ja suosittelen ostamaan.
Auta köyhää--> Klick here
Käyttäjän avatar
jyri72

Viesti DJanne 11 Heinä 2008 12:14

jyri72 kirjoitti:Itse omistan ps3 ja GTA IV ja suosittelen ostamaan.

Oliko tuo kysymys? Minusta tuo vaikutti leijunnalta isän ostamalla konsolilla. Eikä varmastikkaan löydy ikää pelatakseen tuota peliä?
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti KarseeKeiju 11 Heinä 2008 22:32

DJanne kirjoitti:
jyri72 kirjoitti:Itse omistan ps3 ja GTA IV ja suosittelen ostamaan.

Oliko tuo kysymys? Minusta tuo vaikutti leijunnalta isän ostamalla konsolilla. Eikä varmastikkaan löydy ikää pelatakseen tuota peliä?

Tuo ikä homma taitaa heittää monen kohdalla. Mutta tosiaan tosta sai käsityksen että "leijumista" oli ilmassa.
no miepä saan kohta pleikka ykkösen 8) :roll: miun eka peli laite,mut tietokone on eka ja pysyy mun elämäni lopuun saakka ekana!!!!! :twisted: tietokone on mun elämä!this is my live!ja nyt siihen pleikkaan,saan aika hyviä pelejä siihen nimittäin kauhupelejä,sota/räiskintä,seikkailu yms :D :) :P mut yks on huono joka tulee siihen NINTENDO :shock:
Käyttäjän avatar
KarseeKeiju

Viesti Devilito 23 Heinä 2008 16:04

Hei! Miten saan headsetin toimimaa ... pitäks se asentaa jonnekki vai asentaaks se sen automaattisesti ? kun ei voi puhuu esim Battlefield BC:ssä eikä GTA IV:ssä
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Devilito

Viesti KarseeKeiju 27 Heinä 2008 22:35

Devilito kirjoitti:Hei! Miten saan headsetin toimimaa ... pitäks se asentaa jonnekki vai asentaaks se sen automaattisesti ? kun ei voi puhuu esim Battlefield BC:ssä eikä GTA IV:ssä

Mene sinne asetus kohtaan sitten sieltä lisä laite asetukset ja sitten äänentoisto asetukset sieltä valitset sen head setin mallin (kytke eka headset pleikkariisi) sitten voit säätää sieltä mikin äänen toisto kovuuden ynnä muuta. Anteeksi epä selvästä viestistä koska yritin muistin mukaan kirjottaa ton ; D
Käyttäjän avatar
KarseeKeiju

Viesti Crysis 02 Elo 2008 19:48

Mistä löydän nascar 08 demon? Oon ettinyt sitä playstation storesta, sekä playstationin sivuilta. Ne sivut sanoo et sen pitäis olla siellä storessa muttakun en vain löydä! Auttakaa!!
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti Devilito 05 Elo 2008 14:46

Crysis kirjoitti:Mistä löydän nascar 08 demon? Oon ettinyt sitä playstation storesta, sekä playstationin sivuilta. Ne sivut sanoo et sen pitäis olla siellä storessa muttakun en vain löydä! Auttakaa!!

Joo , itse oon kans yrittäny ettii sitä mut en oo löytänny : S ... HEI! Millon se Playstation 3 Home Julkastaa ... odotan innolla millanen se on
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Devilito

Palaa alueelle Playstation

Samankaltaisia viestiketjuja