"Energia juomiin halutaan ikäraja"

Keskustelua uutisista.

"Energia juomiin halutaan ikäraja"

Viesti TimoPetteri 18 Kesä 2008 20:29

Kaupat tahtovat Energia juomiin ikärajan koska nyt niitä voi ostaa kuka tahansa.
Jotkut kaupat myyvät varoituksella merkittyjä tuotteita ala-ikäisille ja jotkut eivät. Varoituksissa lukee: "Ei suositella lapsille, raskaille tai kofeiini herkillle ihmisille."

Mikseivät vain jätä myymättä lapsille? Pitää tällänen melu nostaa :/
PS: Ei ole linkkiä koska luin uutisen teksti-tv:stä.
Etsiköön ken tahtoo.
Irqissä sovittiin että jos 30 päivän aikana tulee yhtään spämmiä, niin lähde. 26 päivää jäljellä Hei! Sinä siinä! Oletko koskaan ajatellut että ilmanen wii, playstation ym olisi poikaa? Rekkaa täällä ja hanki hanki pisteitä rekkailemallla sivustoille ja lunasta voittos. TAi: Tästä 20 frendillä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Re: "Energia juomiin halutaan ikäraja"

Viesti SamppaZoR 18 Kesä 2008 20:37

Tulkoon ikäraja, en noita muutenkaan pahemmin ostele. Limukkaa ennemmin.
Käyttäjän avatar
SamppaZoR

Viesti Yajiko 18 Kesä 2008 20:39

*korkkaa edin*

Voi pas**....

"Ei oo totta!"
[piilotettu kuva]
paina:gfx
Three cheers for what we used to be; Pathetic. Wasted. Soulless. Compromised.
Käyttäjän avatar
Yajiko

Viesti Soulja 18 Kesä 2008 20:41

Osalle meistä noita myydään ehkä ilman mitään varoituksen sanaa, koska ikää on kuitenkin sen verran paljon, ettei aivan lapseksi luokitella. Osalle meistä energiajuomien osto saattaa tuottaa suuriakin hankaluuksia. Ainakin joskus.

Tosin itseäni ei pahemmin haittaisi, jos energiajuomien kyljessä seisoisi K-15.

E: Hieman toki vituttaa, kun kokoajan täytyy pyöriä lasten ja nuorten kimpussa. Aivan kohtuutonta.
Viimeksi muokannut Soulja päivämäärä 18 Kesä 2008 20:43, muokattu yhteensä 1 kerran
| Vuoden tulokas 2008 | Vanha avatar takaisin? |

I scream you scream
We all scream for her!
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti Hendrix 18 Kesä 2008 20:42

Edi on kallista.
<<finkilleri>> kirjoitti:Mä panisin vaikka aasia saadakseni euron...

Katotaanko?
Käyttäjän avatar
Hendrix

Viesti Juice 18 Kesä 2008 20:42

Pah sanon minä. Vaikka energiajuomiin tulisi jonkinlainen ikäraja, luulen, että lapset saavat silti niitä. Sanovat vain vanhemmillensa. Jos sanovat jotain ikärajasta, suurin osa lapsista sanoo todennäköisesti: "Onhan näitä ennenkin juotu". Itse juon energiajuomia harvoin, mutta en silti kannata tuota. Onhan ne kuitenkin ihan hyvää juomista.
Uusi Metallican kappale nyt kuunneltavissa!. Metallican Death Magnetic albumi ilmestyy 12.9
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Juice

Viesti Junior Suorakumi 18 Kesä 2008 20:46

No itse juon noita noin kerran kuussa tai vähemmän.
Mutta on se ihan hyvä että noitakin hiukan kontrolloitaisiin, kaverini lipittävät tuota litkua noin 10 tölkkiä päivässä niin ei se nyt kai ihan niin edistävää sentään ole että se hengissä pitää..päin vastoin
[piilotettu kuva]

JuPe on poistunut keskuudestamme ja paikan on ottanut Junior Suorakumi!

Absoluuttinen totuus! RadioRock.fi
Käyttäjän avatar
Junior Suorakumi

Viesti TimoPetteri 18 Kesä 2008 20:56

Soulja kirjoitti:Osalle meistä noita myydään ehkä ilman mitään varoituksen sanaa, koska ikää on kuitenkin sen verran paljon, ettei aivan lapseksi luokitella. Osalle meistä energiajuomien osto saattaa tuottaa suuriakin hankaluuksia. Ainakin joskus.

E: Hieman toki vituttaa, kun kokoajan täytyy pyöriä lasten ja nuorten kimpussa. Aivan kohtuutonta.

"Lapsille" eli alle 18 vuotiaat. Energia juoman kyljessä seisoisi siis K-18.
Mutta en juo energia juomaa joten ei mua haittaa :)
Irqissä sovittiin että jos 30 päivän aikana tulee yhtään spämmiä, niin lähde. 26 päivää jäljellä Hei! Sinä siinä! Oletko koskaan ajatellut että ilmanen wii, playstation ym olisi poikaa? Rekkaa täällä ja hanki hanki pisteitä rekkailemallla sivustoille ja lunasta voittos. TAi: Tästä 20 frendillä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti apsi 18 Kesä 2008 20:57

Just ennen kun luin tätä topicia, join energiajuoman. Aika perseestä on, jos tommonen ikäraja tulee.
Käyttäjän avatar
apsi

Viesti Yajiko 18 Kesä 2008 20:58

apsi kirjoitti:Just ennen kun luin tätä topicia, join energiajuoman. Aika perseestä on, jos tommonen ikäraja tulee.

Sama juttu.. Mut periaatteessa hyvää terveydelle..
[piilotettu kuva]
paina:gfx
Three cheers for what we used to be; Pathetic. Wasted. Soulless. Compromised.
Käyttäjän avatar
Yajiko

Viesti SamppaZoR 18 Kesä 2008 20:59

Kuinka moni energiajuoman ostaja hankkii sitä oikeasti "energian puutteessa"?
Käyttäjän avatar
SamppaZoR

Viesti Latemara 18 Kesä 2008 20:59

Soulja kirjoitti:Osalle meistä noita myydään ehkä ilman mitään varoituksen sanaa, koska ikää on kuitenkin sen verran paljon, ettei aivan lapseksi luokitella. Osalle meistä energiajuomien osto saattaa tuottaa suuriakin hankaluuksia. Ainakin joskus.

Eipä mua haittais vaikka tuliskin tuo 15 vuoden raja, tänäkään vuonna en juonnut yhtään niitä 5 kuukauteen, tosin nyt olen kuukauden ajan juonut niitä jälleen. Ja vaikka olisikin se 15 vuotta, isoveljeni voisi niitä mulle ostaa, jos annan hieman ylimääräistä ;)

Ja vähän epäilen, että tulee 13 vuoden raja.
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti LeeRocker 18 Kesä 2008 21:00

tulkoon vaan ikä-raja ei haittaa kun en tommoseen rahoja tuhlaa
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Viesti Peto 18 Kesä 2008 21:03

Tulisi K-15, paljon parempi niin kakarat eivät kinnaisi tuota, ja yli 15 vuotias ei ole enään periaatteessa lapsi, silloin vastataan omista seurauksista.
Why So Serious ?

AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia
Käyttäjän avatar
Peto

Palaa alueelle Uutiset