Skullboy kirjoitti:Ei meille ainakaan ikinä sanota mitään tosta...
Juice kirjoitti:Pah sanon minä. Vaikka energiajuomiin tulisi jonkinlainen ikäraja, luulen, että lapset saavat silti niitä. Sanovat vain vanhemmillensa. Jos sanovat jotain ikärajasta, suurin osa lapsista sanoo todennäköisesti: "Onhan näitä ennenkin juotu". Itse juon energiajuomia harvoin, mutta en silti kannata tuota. Onhan ne kuitenkin ihan hyvää juomista.
おかび kirjoitti:Mikseivät vain jätä myymättä lapsille? Pitää tällänen melu nostaa :/

SeeDub kirjoitti:おかび kirjoitti:Mikseivät vain jätä myymättä lapsille? Pitää tällänen melu nostaa :/
Koska se loisi kyseenalaisen kilpailutilanteen. Moniko kauppa esimerkiksi myisi alkoholia alle 18-vuotiaille, jos se olisi mahdollista? Olisi muuten aika hyvä tulonlähde.
KalleXtreme kirjoitti:Ite en enää nykysin hirveesti näitä juo,että ei se paljoa haittais. Se K15-lätkä olis ihan hyvä niin ei pääsis pikkukakarat tuhlaamaan rahojaan energiajuomiin. Kuitenkin täytän ens vuonna 15, niin ei se paljoa mua haittais. K18 ei olis enää hyvä, koska en usko et kovin moni yli 18-vuotias juo energiajuomia. Ja taas on tämänkin sönkötyksen takana joku v*tun hurri, Patrik Borg...
おかび kirjoitti:Aa niimpä tietenki.
Koska niitä joita tuo ei kiinnosta niin myisi edelleen =)
Mutta omapa on elämänsä.
EDIT:KalleXtreme kirjoitti:Ite en enää nykysin hirveesti näitä juo,että ei se paljoa haittais. Se K15-lätkä olis ihan hyvä niin ei pääsis pikkukakarat tuhlaamaan rahojaan energiajuomiin. Kuitenkin täytän ens vuonna 15, niin ei se paljoa mua haittais. K18 ei olis enää hyvä, koska en usko et kovin moni yli 18-vuotias juo energiajuomia. Ja taas on tämänkin sönkötyksen takana joku v*tun hurri, Patrik Borg...
MM eräät sun avassas juo pure energia juomaa.
Jaxc kirjoitti:おかび kirjoitti:Aa niimpä tietenki.
Koska niitä joita tuo ei kiinnosta niin myisi edelleen =)
Mutta omapa on elämänsä.
EDIT:KalleXtreme kirjoitti:Ite en enää nykysin hirveesti näitä juo,että ei se paljoa haittais. Se K15-lätkä olis ihan hyvä niin ei pääsis pikkukakarat tuhlaamaan rahojaan energiajuomiin. Kuitenkin täytän ens vuonna 15, niin ei se paljoa mua haittais. K18 ei olis enää hyvä, koska en usko et kovin moni yli 18-vuotias juo energiajuomia. Ja taas on tämänkin sönkötyksen takana joku v*tun hurri, Patrik Borg...
MM eräät sun avassas juo pure energia juomaa.
Tosin Duudsonit juo todennäköisesti sitä vain, koska sponsorit käskee ;D.