"Energia juomiin halutaan ikäraja"

Keskustelua uutisista.

Re: "Energia juomiin halutaan ikäraja"

Viesti Soulja 19 Kesä 2008 09:46

Skullboy kirjoitti:Ei meille ainakaan ikinä sanota mitään tosta...

Mutta sitten sanotaan, kun on ikärajat.
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti Leipis 19 Kesä 2008 13:25

Joo hyvä kun tulis ikäräjat ihan epäterveellistä paskaa kaikki litkut.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti Evilman 19 Kesä 2008 15:08

Ei tuu kesää.
Helvetin tunarit!
Evilman

Viesti Pikatsu. 19 Kesä 2008 18:00

Juice kirjoitti:Pah sanon minä. Vaikka energiajuomiin tulisi jonkinlainen ikäraja, luulen, että lapset saavat silti niitä. Sanovat vain vanhemmillensa. Jos sanovat jotain ikärajasta, suurin osa lapsista sanoo todennäköisesti: "Onhan näitä ennenkin juotu". Itse juon energiajuomia harvoin, mutta en silti kannata tuota. Onhan ne kuitenkin ihan hyvää juomista.

Hmm, Täysin samaa mieltä.
Käyttäjän avatar
Pikatsu.

Viesti SeeDub 19 Kesä 2008 19:29

おかび kirjoitti:Mikseivät vain jätä myymättä lapsille? Pitää tällänen melu nostaa :/

Koska se loisi kyseenalaisen kilpailutilanteen. Moniko kauppa esimerkiksi myisi alkoholia alle 18-vuotiaille, jos se olisi mahdollista? Olisi muuten aika hyvä tulonlähde.
John McCain - Yhdysvaltain presidentti 2009 - 2017

Jonneweb.net
-Ainoa paikka, jossa näkymättömyysviitta herättää enemmän keskustelua kuin Venäjän ja Georgian sota tai Pekingin olympialaiset
Käyttäjän avatar
SeeDub

Viesti Vessaharja 19 Kesä 2008 22:05

Kyllähän niitä löytyy ketkä ostaa mulle energiajuomaa jos haluun, joten eipähän paljon kiinnosta. (:
EyeEarn.com

CS:S <33
Vessaharja

Viesti KalleXtreme 20 Kesä 2008 14:52

Ite en enää nykysin hirveesti näitä juo,että ei se paljoa haittais. Se K15-lätkä olis ihan hyvä niin ei pääsis pikkukakarat tuhlaamaan rahojaan energiajuomiin. Kuitenkin täytän ens vuonna 15, niin ei se paljoa mua haittais. K18 ei olis enää hyvä, koska en usko et kovin moni yli 18-vuotias juo energiajuomia. Ja taas on tämänkin sönkötyksen takana joku v*tun hurri, Patrik Borg...
Komiat Pärjää Aina!
Käyttäjän avatar
KalleXtreme

Viesti Typo 20 Kesä 2008 18:51

Ei keijo, voisivat kuluttaa aikansa vähän suurempien ongelmien ratkontaan -_-
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Underwater 20 Kesä 2008 20:08

Just join tossa EDiä kun törmäsin tähän uutiseen. Omasta mielestäni tuollainen
rajoittelu tai sen ehdottaminen on naurettavaa. Varoitustekstithän eivät ole kieltoja -
ne ovat vain suosituksia. Olen nyt samaa mieltä tuon Haikosen kanssa.
Käyttäjän avatar
Underwater

Viesti jakkeri 21 Kesä 2008 16:14

En kyl itse ostele energiajuomia :| enemmin jos kokiseen ja kaikeen kokiksen kaltaisiin juomiin tulisi jo k-15 ikäräjä nii, alkais ottaa päähän tämän maailman menoja.
BATTLEFIELD 2142 4 EVER!

[piilotettu kuva]

100 viestiä täynnä! klo: 22.56 pm: 7.8.08
Käyttäjän avatar
jakkeri

Viesti おかび 21 Kesä 2008 16:23

SeeDub kirjoitti:
おかび kirjoitti:Mikseivät vain jätä myymättä lapsille? Pitää tällänen melu nostaa :/

Koska se loisi kyseenalaisen kilpailutilanteen. Moniko kauppa esimerkiksi myisi alkoholia alle 18-vuotiaille, jos se olisi mahdollista? Olisi muuten aika hyvä tulonlähde.

Aa niimpä tietenki.
Koska niitä joita tuo ei kiinnosta niin myisi edelleen =)
Mutta omapa on elämänsä.
EDIT:
KalleXtreme kirjoitti:Ite en enää nykysin hirveesti näitä juo,että ei se paljoa haittais. Se K15-lätkä olis ihan hyvä niin ei pääsis pikkukakarat tuhlaamaan rahojaan energiajuomiin. Kuitenkin täytän ens vuonna 15, niin ei se paljoa mua haittais. K18 ei olis enää hyvä, koska en usko et kovin moni yli 18-vuotias juo energiajuomia. Ja taas on tämänkin sönkötyksen takana joku v*tun hurri, Patrik Borg...

MM eräät sun avassas juo pure energia juomaa.
Käyttäjän avatar
おかび

Viesti Pinles 21 Kesä 2008 17:24

おかび kirjoitti:Aa niimpä tietenki.
Mutta omapa on elämänsä.
EDIT:
KalleXtreme kirjoitti:Ite en enää nykysin hirveesti näitä juo,että ei se paljoa haittais. Se K15-lätkä olis ihan hyvä niin ei pääsis pikkukakarat tuhlaamaan rahojaan energiajuomiin. Kuitenkin täytän ens vuonna 15, niin ei se paljoa mua haittais. K18 ei olis enää hyvä, koska en usko et kovin moni yli 18-vuotias juo energiajuomia. Ja taas on tämänkin sönkötyksen takana joku v*tun hurri, Patrik Borg...

Tosin Duudsonit juo todennäköisesti sitä vain, koska sponsorit käskee ;D.
Käyttäjän avatar
Pinles

Viesti おかび 21 Kesä 2008 18:25

Jaxc kirjoitti:
おかび kirjoitti:Aa niimpä tietenki.
Mutta omapa on elämänsä.
EDIT:

Tosin Duudsonit juo todennäköisesti sitä vain, koska sponsorit käskee ;D.

Jaa... :D
Siks ne ei oo sensuroinu niitä pure kuvia tölkeistä.
Käyttäjän avatar
おかび

Viesti NekBone 22 Kesä 2008 15:26

K-12 Pitäisi olla korkeintaan. Luulisi jo 13 vuotiaiden älyävän/kuulleen liikakäytön haittavaikutuksista.
Käyttäjän avatar
NekBone

Palaa alueelle Uutiset