Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

SamppaZoR kirjoitti:Kuinka moni energiajuoman ostaja hankkii sitä oikeasti "energian puutteessa"?
Hampoturen kirjoitti:Mitä intoa lyödä nahkakiekkoa verkkoon jäällä?
WestOpIs
kirjoitti:Do not pause the game even when your girl is taking down her pants down.
Superuperpaladin kirjoitti:Kuka nyt muutenkaan joisi tällästä kusta?
Genbor kirjoitti:En juo enkä osta. =P Liian kallista muutenkin. Limukkaa saa halvemmalla ja se kelpaa datisilloiksi.
Tuossa aloitusviestissä muuten aika paljon yhdyssanavirheitä.
Soulja kirjoitti:Superuperpaladin kirjoitti:Kuka nyt muutenkaan joisi tällästä kusta?
Aika moni, tuskin siitä ikärajallista tehtäisiin jos sitä ei kukaan joisi. Olet varmaan erehtynyt juomaan Lidlin energiajuomaa, joka todellakin maistuu kissankuselle. Maista vaikka Batteryä, pieni ero näihin halppisjuomiin verrattuna.
おかび kirjoitti:Soulja kirjoitti:Superuperpaladin kirjoitti:Kuka nyt muutenkaan joisi tällästä kusta?
Aika moni, tuskin siitä ikärajallista tehtäisiin jos sitä ei kukaan joisi. Olet varmaan erehtynyt juomaan Lidlin energiajuomaa, joka todellakin maistuu kissankuselle. Maista vaikka Batteryä, pieni ero näihin halppisjuomiin verrattuna.
Olen maistanut lidl energia juomaa ja mad crockya mutta riippuu paljonko oot veräny sitä juomaa koska kumpikin juoma maistu tasan samalle.
Soulja kirjoitti:Genbor kirjoitti:En juo enkä osta. =P Liian kallista muutenkin. Limukkaa saa halvemmalla ja se kelpaa datisilloiksi.
Tuossa aloitusviestissä muuten aika paljon yhdyssanavirheitä.
Wtf? yksi virhehän siinä vain oli, ja korjasin senkin.
"Kaupat tahtovat Energia juomiin (energiajuomiin) ikärajan koska nyt niitä voi ostaa kuka tahansa.
Jotkut kaupat myyvät varoituksella merkittyjä tuotteita ala-ikäisille (alaikäisille) ja jotkut eivät. Varoituksissa lukee: "Ei suositella lapsille, raskaille (raskaana oleville) tai kofeiini herkillle (kofeiiniherkille) ihmisille."