$!lv3r kirjoitti:logitech x-230, kiva häiritä naapureita kerrostalos
praKKA kirjoitti:$!lv3r kirjoitti:logitech x-230, kiva häiritä naapureita kerrostalos
No en nyt noilla purkeilla sanoisi kuin että naapurisi korkeintaan huvittuvat.
$!lv3r kirjoitti:praKKA kirjoitti:$!lv3r kirjoitti:logitech x-230, kiva häiritä naapureita kerrostalos
No en nyt noilla purkeilla sanoisi kuin että naapurisi korkeintaan huvittuvat.
saisit mun mielestä miettiä uuestaan...
woodhead kirjoitti:Jos asuu jossain kerrostalossa, jossa kuuluu naapuriin hyvin niin kyllä Logitech X230:kin saa valituksia hankittua. Itsellä on myös opiskelukaupungissa pelkästään tuollaiset Logitech X230:et ja aika hiljaisella tulee kuunneltua ettei tule naapureita häirittyä.
Et ole tainnut koskaan kuulla/nähdä oikeata kotiteatterisettiä jossa kaiuttimet pelkästään maksaa semmoiset 500-1000€ ja vahvistin melkeimpä toisen mokoman?
Routa kirjoitti:praKKA tainnut tottua asumaan hehtaaritiloilla joissa naapuriin mennään korkeintaan kerran vuodessa ja jos pitää sokeria päästä lainaamaan niin junalla pitää matka taittaa.
Routa kirjoitti:praKKA tainnut tottua asumaan hehtaaritiloilla joissa naapuriin mennään korkeintaan kerran vuodessa ja jos pitää sokeria päästä lainaamaan niin junalla pitää matka taittaa. Saatana saa sitä melkeinpä millä tahansa kajareilla hankittua häädön asunnostaan.
praKKA kirjoitti:Ja se että kuuntelee hiljaisella ei riitä. Kun tietyt äänitaajuudet vain yksinkertaisesti menevät rakenteita pitkin helposti, niin jos kuuntelet siten, että juuri ja juuri itse kuulet musiikin, saattaa matalat äänet kuulua silti naapuriin (tai ihan viereiseen huoneeseen). Olen saman todennut siskoni kanssa kun itse kuuntelen toisinaan noilla Silvercrestin naurettavilla 2.1-kajareilla hiljaa musiikkia ja tämä valittaa kuinka jumputan ihan liian kovalla. Olen käynyt hänen huoneessaan ja naurahdellut tosiaan että hyvä jos itse kuulen huoneessani ääntä mutta vaimea jumputus kuuluu silti.
Eli siis ääntä ei tarvitse lähteä mutta sen äänen taajuuden vain pitää olla tietynlainen. Siksi kannattaakin säätää taajuudet niin että vaimentaa matalat äänet mahdollisimman hyvin ja sen jälkeen saatkin popittaa melko kovaa huoneessasi kerrostalossakin ilman että naapurit vittuuntuu.
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet