[Paid2Click] Rahaa AlertPayhin/PayPaliin esim. wow/rs maksut

Täällä voi mainostaa nettisivujaan ja kysellä mielipiteitä.

Re: [Paid2Click] Rahaa AlertPayhin/PayPaliin esim. wow/rs maksut

Viesti NrK 23 Kesä 2008 23:30

Niissä pitää käyttää jotain alertpay -> paypal palvelua. Ennen bux.to:kin tuki paypalia, mutta ei enää.. emt miksi :S
ILMAISTA WOW/RUNESCAPE/TIBIA AIKAA tai TRAVIAN KULTAA????? RAHAA HELPOSTI PAYPALIIN???
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Käy katsomassa PTC -oppaat ja -kilpailut osoitteessa http://www.dataluola.dy.fi !!!!!!!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ILMAISTA WOW/RUNESCAPE/TIBIA AIKAA tai TRAVIAN KULTAA????? RAHAA HELPOSTI PAYPALIIN???
NrK

Viesti Remember 04 Heinä 2008 08:43

Pystyykös neonclikistä ja xclikistä siirtämään rahat paypal-tilille? Mielummin siirtäisin ne paypalille, kuin alertille.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiekko.tk kaikki mukaan!, auta minua ja rekisteröidy tästä!
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti Mipe 06 Heinä 2008 19:20

Tuosta greasemonkey scriptistä pitää "maksaa" käyttäkää mielummin autoclickker ohjelmaa. Autoklikkerissä ei tarvitse olla edes nettiselain auki, antivirus ohjelmat antavat siitä väärän hälytyksen ja sitä voi pitää myös hackkina. Joten jos haluaa minulta lisää tietoja niin YV:tä.

EDIT. Tänään 13.00 tein tunnukset ja laitoin autoclickkerin päälle. Nyt rahaa on 0.54$, vaikka mainoksia ei olisi jäljellä se ohjelma yrittää jatkuvasti kunnes uusi mainos tulee. Voit jättää sen päälle vaikka viikoiksi ja saat maksimimäärän rahaa.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mipe

Viesti Heketti 17 Heinä 2008 18:53

Kertokaa tarkalleen miten siirtää rahaa AlertPaysta PayPalille.
Käyttäjän avatar
Heketti

Viesti SMario 22 Heinä 2008 21:01

Joten.. Tossa voi vaan alertpaylle enään tarttee rekata niinkö? Antakaa uudet ohjeet.
*klick*
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:530€ Eli tarkoittaa rahat tienattu!!
l]
Käyttäjän avatar
SMario

Viesti Matso 22 Heinä 2008 22:33

Heketti kirjoitti:Kertokaa tarkalleen miten siirtää rahaa AlertPaysta PayPalille.

Se ei onnistu suoraan. Täytyy siirtää jonnekin muualle ensin, oon kuullu että e-goldin kautta onnistuis. Tossa monen paikan kautta siirtelemisessä ei vaan liene kauheesti järkeä, kun jokanen välikäsi kumminkin velottaa jotakin siitä siirtämisesta ja/tai vastaanottamisesta.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti Heketti 27 Heinä 2008 14:27

Matso kirjoitti:
Heketti kirjoitti:Kertokaa tarkalleen miten siirtää rahaa AlertPaysta PayPalille.

Se ei onnistu suoraan. Täytyy siirtää jonnekin muualle ensin, oon kuullu että e-goldin kautta onnistuis. Tossa monen paikan kautta siirtelemisessä ei vaan liene kauheesti järkeä, kun jokanen välikäsi kumminkin velottaa jotakin siitä siirtämisesta ja/tai vastaanottamisesta.

Onko mitään muuta tapaa kun tuo että E-goldin kautta?
Käyttäjän avatar
Heketti

Viesti Matso 27 Heinä 2008 20:32

Heketti kirjoitti:
Matso kirjoitti:

Onko mitään muuta tapaa kun tuo että E-goldin kautta?

Oman tilin kautta.
Käyttäjän avatar
Matso

Palaa alueelle Mainostus