CS Claanit - Yleistä Keskustelua

CS Claanit - Yleistä Keskustelua

Viesti Yajiko 11 Kesä 2008 22:05

Mun mielestä on liikaa noita klaanien "Mainostus" topiceita ja klaanihakuja, joten tänne kaikki nämä asiat!!

E: Tarvitsisin aktiivista CS:S claania jossa ois treenejä ja jonkun verran jäseniä. Steam ID: HellYa69 tai P3N4 ihan sama kumpi, molemmilla löytyy.

Siis oon pelannu 1.6 about puol vuotta ja CS:S vasta alle kuukaus. :? Mut oon tosi hyvä : Dd2,de aztec ja tollasissa yleisissä mapeissa. Surffeja pelasin 1.6:ssa ja olin pirun hyvä niissä, mutta kun huomasin että surf_Ski_2:sta ei pelailla CS:S:ssä joten päätin nyt lopettaa surffailun CS:än hienossa maailmassa. :P

Joten siis CS:S claani hakusessa! Ilmoitelkaa tänne tai yksityisviesti/profiiliviesti. :wink:

E2: jos modet vois tehdä tästä ilmotuksen niin ei tarvis kokoajan mennä huomauttaa noihin uusiin topicceihin.
Viimeksi muokannut Yajiko päivämäärä 12 Kesä 2008 18:20, muokattu yhteensä 3 kertaa
[piilotettu kuva]
paina:gfx
Three cheers for what we used to be; Pathetic. Wasted. Soulless. Compromised.
Käyttäjän avatar
Yajiko

Re: CS:S Claanit - Yleinen keskustelu

Viesti IceFr0g 11 Kesä 2008 22:14

Breath kirjoitti:Mun mielestä on liikaa noita klaanien "Mainostus" topiceita ja klaanihakuja, joten tänne kaikki nämä asiat!!

E: Tarvitsisin aktiivista CS:S claania jossa ois treenejä ja jonkun verran jäseniä. Steam ID: HellYa69 tai P3N4 ihan sama kumpi, molemmilla löytyy.

Siis oon pelannu 1.6 about puol vuotta ja CS:S vasta alle kuukaus. :? Mut oon tosi hyvä : Dd2,de aztec ja tollasissa yleisissä mapeissa. Surffeja pelasin 1.6:ssa ja olin pirun hyvä niissä, mutta kun huomasin että surf_Ski_2:sta ei pelailla CS:S:ssä joten päätin nyt lopettaa surffailun CS:än hienossa maailmassa. :P

Joten siis CS:S claani hakusessa! Ilmoitelkaa tänne tai yksityisviesti/profiiliviesti. :wink:

E2: jos modet vois vaihtaa tämän nimeksi Counter-Strike Claanit.. Koska moni pelaa 1.6:sta ja tästä vois olla hyötyä niillekkin. :wink:

Mikset ite vaihda?
Jätän Foorumit moro.
IceFr0g

Re: CS:S Claanit - Yleinen keskustelu

Viesti Yajiko 11 Kesä 2008 22:32

IceFr0g kirjoitti:
Breath kirjoitti:Mun mielestä on liikaa noita klaanien "Mainostus" topiceita ja klaanihakuja, joten tänne kaikki nämä asiat!!

E2: jos modet vois vaihtaa tämän nimeksi Counter-Strike Claanit.. Koska moni pelaa 1.6:sta ja tästä vois olla hyötyä niillekkin. :wink:

Mikset ite vaihda?

Toi oli uutta :O

Miten? XD

E: älä vastaa
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Yajiko

Re: CS Claanit - Yleistä Keskustelua

Viesti UltimatuM 11 Kesä 2008 22:42

[quote="Breath"]
Steam ID: HellYa69 tai P3N4 ihan sama kumpi, molemmilla löytyy.

No et kyllä paljoa steamistä tiedä. Steam ID on tälläinen: STEAM_0:012345678 (esimerkkI)
Aquila kirjoitti:mp/h on laiton

FAIL^ Ja jos joku ei tiedä niin mp/h tarkoittaa mailia per tunti!
Käyttäjän avatar
UltimatuM

Viesti Yajiko 12 Kesä 2008 12:00

UltimatuM kirjoitti:
Breath kirjoitti:Steam ID: HellYa69 tai P3N4 ihan sama kumpi, molemmilla löytyy.

No et kyllä paljoa steamistä tiedä. Steam ID on tälläinen: STEAM_0:012345678 (esimerkkI)

Asd. et kyllä osaa quotea >:F

Ihhann sama se on vaikka NICKKINI!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Yajiko

Viesti [misklu] 14 Kesä 2008 13:25

meillä olis claani joka hakee uusia jäseniä nimi ois DsM
jos liittyjiä löytyy niin tosta
www.freewebs.com/dontshootme
[misklu]

Viesti Yajiko 14 Kesä 2008 15:26

[misklu] kirjoitti:meillä olis claani joka hakee uusia jäseniä nimi ois DsM
http://www.freewebs.com/dontshootme

Onko Source vai 1.6?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Yajiko

Viesti [misklu] 18 Kesä 2008 11:18

NightRoaD kirjoitti:
[misklu] kirjoitti:meillä olis claani joka hakee uusia jäseniä nimi ois DsM
http://www.freewebs.com/dontshootme

Onko Source vai 1.6?

ei vaan css
[misklu]

Viesti Plokoon 18 Kesä 2008 19:57

NightRoaD kirjoitti:
UltimatuM kirjoitti:
Breath kirjoitti:Steam ID: HellYa69 tai P3N4 ihan sama kumpi, molemmilla löytyy.

Asd. et kyllä osaa quotea >:F

Ihhann sama se on vaikka NICKKINI!

Se on account namesi eikä nickisi
TESTI ON VALMIS :
Jos laittaa hitler signaturen saa keskimäärin kolme valitusta.
Plokoon

Viesti Jampuli^ 06 Heinä 2008 20:25

Huoj, etsin cs 1.6 klaania jolla olisi joka päivä harkkoja. Jos löydän minulle sopivan klaanin liityn heti! Lähettäkää yyveellä ja lisätkää minut friends listaan, acc on Jampuli tai jampuli.(En ole varma) Viime klaanista lähden koska eivät ole mitään aktiivisimpia, ei paljoa harkkoja jne. Haluaisin todella klaanin.
[piilotettu kuva]
Ite tehty._. You are 80% addicted to Counterstrike.
Käyttäjän avatar
Jampuli^

Palaa alueelle Klaanit & peliseura

Samankaltaisia viestiketjuja