GTA: San Andreas Claani

GTA: San Andreas Claani

Viesti DareF 09 Kesä 2008 01:21

Okies, miten olisi, jos perustettaisiin porukalla SA Multiplayeriin Klaani? Ideana olisi kokoontua jollain servulla, ja esim hyökätä isolla jengillä vihollisten kimppuun. Nimeksi olen ajatellut Finland United Ganzterz, eli -(F_u_G)-. Omia ehdotuksia saa tehdä. Kotisivut ovat tekeillä, toivottavasti saadaan järkättyä paljon jengii, ja isot bileet, eiks jeh?

Mieluiten klaaniin otetaan edes vähän/paljon- pelanneita pelaajia. Eli kokemusta pitäisi olla enemmän, kuin videoiden katselujen lisäksi. Tarvitsemme väh. 10 jäsentä. Eli värvääntykää, jos edes pikkaisen harttii, ja rohkeutta pistää virkavallalle vastaan!

Eli löytyykö kiinnostuneita?
HP Slimline: AMD Athlon 4000+, ATI Radeon HD2400, 320gt kovoo, 2gt DDR2, integroitu TV-kortti ja Hp Pocket Media Drive 80gt= 300e
Time to rock
Time to fuck
It's the new kids on the block
On the way to the top, the headhunterz never stop
Käyttäjän avatar
DareF

Re: GTA: San Andreas Claani

Viesti pietari-poika 09 Kesä 2008 07:21

EIkös Samppi ole lopetettu?
[Artikkeli] Windows Vista - Virallisesti valmis!
Kaikki mitä olet ikinä halunnut tietää Vistasta; asennus, versiot, sivupalkki&aero, ohjelmatarjonta, ärsyttävyydet...
Viimeisin update 24.08.2008 klo 16:32

Core 2 Duo E8400@3,6GHz | Noctua U9B | Abit IP35P | 4GB DDR2 | Radeon HD 3850 | 500GB HDD | Sonata III
Super PI 2M: 31,180 s
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti smula 09 Kesä 2008 09:34

Kyllä, mutta servereillä pystyy pelamaaan edelleen, mutta niitä ei löydä SA-Mp Internet listasta vaan ne pitää katsoa esim. game-monitorista.
Elämä on.
smula

Viesti SamppaZoR 09 Kesä 2008 10:18

Tuota.. ite voisin, oon pelannu sa:ta, varsinki multiplayerina aika PALJON. SA:n levy ei vaan toimi nii aika varmasti tällä viikolla hommaan uuden. Joten jos paikat menee nopeaan, jota en tiedä, niin vois mulle paikan jättää varalle. (Jos vaan 10 peeps)
Käyttäjän avatar
SamppaZoR

Viesti son-of-satan 09 Kesä 2008 10:20

SamppaZoR kirjoitti:Tuota.. ite voisin, oon pelannu sa:ta, varsinki multiplayerina aika PALJON. SA:n levy ei vaan toimi nii aika varmasti tällä viikolla hommaan uuden. Joten jos paikat menee nopeaan, jota en tiedä, niin vois mulle paikan jättää varalle. (Jos vaan 10 peeps)

Kyse oli vähintään 10 jäsenestä.

Mä voisin liittyy jos saan ton san andreaksen hommattua jostaki.
[piilotettu kuva] <- Olkaa kilttejä ja liittykää niin autatte minua hankkimaan warrockiin premiumin Tästä saa paypal accon
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti SamppaZoR 09 Kesä 2008 10:25

am0ral-F4n kirjoitti:
SamppaZoR kirjoitti:Tuota.. ite voisin, oon pelannu sa:ta, varsinki multiplayerina aika PALJON. SA:n levy ei vaan toimi nii aika varmasti tällä viikolla hommaan uuden. Joten jos paikat menee nopeaan, jota en tiedä, niin vois mulle paikan jättää varalle. (Jos vaan 10 peeps)

Kyse oli vähintään 10 jäsenestä.

Mä voisin liittyy jos saan ton san andreaksen hommattua jostaki.

Ai, se olikin vähintään 10.. no sit. :D
Käyttäjän avatar
SamppaZoR

Viesti pietari-poika 09 Kesä 2008 11:19

Voin liittyä. Sittenhän voitaisiin järkätä jonkinmoinen skype- tms keskustelu klaanin jäsenien välillä.
[Artikkeli] Windows Vista - Virallisesti valmis!
Kaikki mitä olet ikinä halunnut tietää Vistasta; asennus, versiot, sivupalkki&aero, ohjelmatarjonta, ärsyttävyydet...
Viimeisin update 24.08.2008 klo 16:32

Core 2 Duo E8400@3,6GHz | Noctua U9B | Abit IP35P | 4GB DDR2 | Radeon HD 3850 | 500GB HDD | Sonata III
Super PI 2M: 31,180 s
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti DareF 15 Kesä 2008 19:06

Eikö enempää kiinnostuneita löydy?
HP Slimline: AMD Athlon 4000+, ATI Radeon HD2400, 320gt kovoo, 2gt DDR2, integroitu TV-kortti ja Hp Pocket Media Drive 80gt= 300e
Time to rock
Time to fuck
It's the new kids on the block
On the way to the top, the headhunterz never stop
Käyttäjän avatar
DareF

Viesti Proffa93 20 Kesä 2008 18:48

Olisin kiinnostunut Klaanista! menisin noin 1-1.5kk ennen kuin pääsisin pelaamaan :D Yksityis viestillä voi laittaa viestiä huolittaisko siihen klaaniin :D
Proffa93

Viesti rik_ik 21 Kesä 2008 13:55

Olen kiinostunut oon pelannut 4D claanissa pari kuukautta
Käyttäjän avatar
rik_ik

Viesti rik_ik 21 Kesä 2008 14:09

Mä voin hoitaa claani taistelut mutta voitas puhuu Ventrilon kautta ei jaksa tehä skypeen ukkoa

(riippuu löyvänkö toisia claaneja)
Käyttäjän avatar
rik_ik

Viesti Plokoon 23 Kesä 2008 02:29

Olen mukana.
[piilotettu kuva]
TON PITI OLLA YHDIKSEL MUT OLI NIIN HIENO ET LAITOIN ITTELLE ::D
Plokoon

Palaa alueelle Klaanit & peliseura