Toimiva mirc? Mistä?

Yleistä keskustelua Internetistä ja nettisivuista.
Keskustelu Internet-ohjelmista ensisijaisesti Ohjelmat & käyttöjärjestelmät -alueelle!

Toimiva mirc? Mistä?

Viesti ^^Crysis^^ 07 Kesä 2008 15:17

Joo. Kun lataan mircin sen omilta sivuilta niin se ei toimi. Ensinäkin se heittää erroria että "valitsemaasi polkua ei löydy tai sinulla ei ole vaadittavia käyttöoikeuksia" Vaikka olen tämän koneen ainut käyttäjä! Elikkä järjestelmä valvoja. Sitten se heittää myös virus ilmoitusta että mukamas se sen oma kansio olisi virus tiedosto.

Haluisisin päästä jo jonnen kannuille pyörimään!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Re: Toimiva mirc? Mistä?

Viesti ErakkoPapu 07 Kesä 2008 15:27

[piilotettu kuva]
[RebirthRO - Loki - Carronanas] Lisää jos pelaat :]
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti Zoro 11 Kesä 2008 15:48

Grand>Theft>Auto>IV kirjoitti:Joo. Kun lataan mircin sen omilta sivuilta niin se ei toimi. Ensinäkin se heittää erroria että "valitsemaasi polkua ei löydy tai sinulla ei ole vaadittavia käyttöoikeuksia" Vaikka olen tämän koneen ainut käyttäjä! Elikkä järjestelmä valvoja. Sitten se heittää myös virus ilmoitusta että mukamas se sen oma kansio olisi virus tiedosto.

Mullakin tulee sama juttu! :(
Käyttäjän avatar
Zoro

Viesti Zoro 11 Kesä 2008 16:35

Grand>Theft>Auto>IV kirjoitti:Joo. Kun lataan mircin sen omilta sivuilta niin se ei toimi. Ensinäkin se heittää erroria että "valitsemaasi polkua ei löydy tai sinulla ei ole vaadittavia käyttöoikeuksia" Vaikka olen tämän koneen ainut käyttäjä! Elikkä järjestelmä valvoja. Sitten se heittää myös virus ilmoitusta että mukamas se sen oma kansio olisi virus tiedosto.

Mullakin tulee sama juttu! :(
Vättää että se on virus ja sanoo tota
Käyttäjän avatar
Zoro

Viesti Zoro 11 Kesä 2008 16:37

Sori tuplapostaus! :oops:
Käyttäjän avatar
Zoro

Palaa alueelle Internet