Kysykää täällä -aihe

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Kysykää täällä -aihe

Viesti Halpahitleri 05 Kesä 2008 20:26

Tässä on aihe, jossa saa kysyä kaikkea mitä mieleen tulee ja muut saavat vastata. Tämä aihe siksi, että ei tule turhia aiheita.

Itse kysyn: Reagoiko palovaroitin tupakan savuun?
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Re: Kysykää täällä -aihe

Viesti Mipe 05 Kesä 2008 20:29

Kyllä reagoi.
Käyttäjän avatar
Mipe

Viesti Echo 05 Kesä 2008 20:33

Palovarottimesta - Onko siinä oikeasti radioaktiivista ainetta?
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti Albert 05 Kesä 2008 20:38

Gman kirjoitti:Palovarottimesta - Onko siinä oikeasti radioaktiivista ainetta?

Wikipedia kirjoitti:Yleisesti hiukkasten havaitseminen palovaroittimessa perustuu sen sisältämään noin 40 kilobecquerelin amerikium-241:een, joka on alfa-säteilylähde.

Wikipedia kirjoitti:Amerikium on radioaktiivinen metallinen alkuaine, jota saadaan pommittamalla plutoniumia neutroneilla ja se oli 4. transuraaninen alkuaine joka löydettiin.

Wikipedia kirjoitti:Alfasäteily on voimakkaasti ionisoivaa mutta heikosti läpäisevää radioaktiivista säteilyä.

Eli Wikipedian, sekä isäni mukaan palovaroitin sisältää radioaktiivista ainetta.
Albert

Viesti Agapio 05 Kesä 2008 20:48

Työskenteleekö Nordic Agapiossa, Agapio Racing Teamissa ja Mobile TV OY:ssä samat ääninäyttelijät. Siis nämä ovat eri yhtiöitä, mutta dubbausyhtiöitä kummiskin, jotka käyttävät korvakuulolta samanlaisia ääninäyttelijöitä, mutta ovatko he?
Täällä Agapion isoveli.[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PS. Kiitos RodeoEnergylle singaturesta.
Käyttäjän avatar
Agapio

Viesti jokunaama 05 Kesä 2008 21:02

kun lataan bitcometilla yhtä peliä niin se jäi yhteen kohtaan kiinni se lataus se on ollut siinä jo yhden päivä se jäi 99,2% miten se lähtee taas :?:
Käyttäjän avatar
jokunaama

Viesti Mipe 05 Kesä 2008 21:04

Agapio: Nordic Agapio ja Agapio Racing Team on sama yhtiö eri nimellä, joten niissä ainakin on samat ääninäyttelijät.

hairman: Sittenkun joku jolla on se tiedosto käynnistää bittorrent clientin ja rupeaa jakamaan sitä.
Käyttäjän avatar
Mipe

Viesti Agapio 05 Kesä 2008 21:09

Mangix kirjoitti:Agapio: Nordic Agapio ja Agapio Racing Team on sama yhtiö eri nimellä, joten niissä ainakin on samat ääninäyttelijät.

hairman: Sittenkun joku jolla on se tiedosto käynnistää bittorrent clientin ja rupeaa jakamaan sitä.

Nordic Agapio ja Agapio Racing Team EIVÄT OLE eri nimellä. Kun katsoo yritystietoja, Y-tunnus on Nordic Agapiossa ja ART:ssa erilainen. Mutta varmaan ne ääninäyttelijät ovat samoja.
Täällä Agapion isoveli.[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PS. Kiitos RodeoEnergylle singaturesta.
Käyttäjän avatar
Agapio

Viesti ^RaGe^ 05 Kesä 2008 21:35

hairman kirjoitti:kun lataan bitcometilla yhtä peliä niin se jäi yhteen kohtaan kiinni se lataus se on ollut siinä jo yhden päivä se jäi 99,2% miten se lähtee taas :?:

Pitää vain odottaa niin kauan kunnes jakajia löytyy. Tarkista myös ettei lataus ole paussilla.
Intel Core2 Duo E8400 @ 3,4GHz | nVidia 8800GT 512Mb | 2Gb 800MHz RAM (myöhemmin lisää) | Samsung 320Gb
Pakkoruåtsi alas
Käyttäjän avatar
^RaGe^

Viesti |NorthStar| 05 Kesä 2008 21:40

En saa ladattua 181mb tiedostoa suoraan netistä koska lataus jumittaa aina johonkin kohtaan. (johtuen kait netti yhdeydestä.) Miten saisin ladattua tiedoston perille? Torrentteja olen yrittänyt etsiä mutta yhdessä minkä löysin niin ei ollut lähettäjiä.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Latemara 05 Kesä 2008 21:43

|NorthStar| kirjoitti:En saa ladattua 181mb tiedostoa suoraan netistä koska lataus jumittaa aina johonkin kohtaan. (johtuen kait netti yhdeydestä.) Miten saisin ladattua tiedoston perille? Torrentteja olen yrittänyt etsiä mutta yhdessä minkä löysin niin ei ollut lähettäjiä.

Hankkimalla paremman netin, tai lataamalla jostain muualta.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti IDC 05 Kesä 2008 21:46

Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?
Kaikki muut online pelit toimii hyvin, mutta räiskinnät(esim FEAR ja Enemy Territory) sanovat että nettiä ei ole, vaikka tässä on 2mega netti
Eipä taida pojat tietää, että tietokoneet ovat paljon tehokkaampia kuin konsolit...

http://www.youtube.com/watch?v=WV8lOBYGaaE
Käyttäjän avatar
IDC

Viesti mu1ku1la1 05 Kesä 2008 22:07

IDC kirjoitti:Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?
Kaikki muut online pelit toimii hyvin, mutta räiskinnät(esim FEAR ja Enemy Territory) sanovat että nettiä ei ole, vaikka tässä on 2mega netti

Palomuuri taitaa blokata, veikkaan. Kyllä 2 megan netin pitäis riittää melkein kaikkiin nettipeleihin.
Anna minun kutsua sinut lockerziin, ja saat kirjoittaa jotakin allekirjoitukseeni. Mitä tahansa siis. :) (mainostilaa, aivan mitä tahansa koko allekirjoituksen täydeltä.)

Lähetä vain YV:nä sähköpostisi, ja säästy mainosboteilta ym. paskalta. En levitä osoitteita.
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Viesti IDC 05 Kesä 2008 22:11

mu1ku1la1 kirjoitti:
IDC kirjoitti:Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?

Palomuuri taitaa blokata, veikkaan. Kyllä 2 megan netin pitäis riittää melkein kaikkiin nettipeleihin.

ei blokkaa mielestäni
Eipä taida pojat tietää, että tietokoneet ovat paljon tehokkaampia kuin konsolit...

http://www.youtube.com/watch?v=WV8lOBYGaaE
Käyttäjän avatar
IDC

Viesti FlaSh 05 Kesä 2008 22:54

Onko Pieru Kaasu Metaania?
Käyttäjän avatar
FlaSh

Palaa alueelle Yleinen keskustelu