Suomiboy kirjoitti:Mikä on kymmensormijärjestelmä?:oops:. Tiedän,että se on noob kysymys,mutta minä en tiedä.
Kun kirjoitat Tietokoneen näppäimistöllä käyttäen kymmentä sormea.
Suomiboy kirjoitti:Mikä on kymmensormijärjestelmä?:oops:. Tiedän,että se on noob kysymys,mutta minä en tiedä.
Exhale- kirjoitti:Mun kone lagaa nyt perkeleesti, kyllä ne ufot varmasti on tulossa.

Halpahitleri kirjoitti:Kasvavatko kulmakarvat takaisin, jos ne leikkaa kokonaan? Kyse on miehen kulmakarvoista. Kaverini sanoi, että ei kasva, mutta mielestäni kasvaa.
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Halpahitleri kirjoitti:Kasvavatko kulmakarvat takaisin, jos ne leikkaa kokonaan? Kyse on miehen kulmakarvoista. Kaverini sanoi, että ei kasva, mutta mielestäni kasvaa.
DeltaC kirjoitti:Halpahitleri kirjoitti:Kasvavatko kulmakarvat takaisin, jos ne leikkaa kokonaan? Kyse on miehen kulmakarvoista. Kaverini sanoi, että ei kasva, mutta mielestäni kasvaa.
Kyllä ne minun mielestä takaisin kasvaa, mutta kokeilullahan se selviää ;D
IDC kirjoitti:Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?
Kaikki muut online pelit toimii hyvin, mutta räiskinnät(esim FEAR ja Enemy Territory) sanovat että nettiä ei ole, vaikka tässä on 2mega netti
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?
riku112 kirjoitti:IDC kirjoitti:Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?
Kaikki muut online pelit toimii hyvin, mutta räiskinnät(esim FEAR ja Enemy Territory) sanovat että nettiä ei ole, vaikka tässä on 2mega netti
lol mulla o 8megan netti
KarseeKeiju kirjoitti:riku112 kirjoitti:IDC kirjoitti:Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?
lol mulla o 8megan netti
Vittu oot kova nyt, tarjoon lasillisen. Itelläni on 12 Megannetti .. hirveesti LEIjuuUUUh
Dewedi kirjoitti:Kysymys: Miksi pii on loppumaton?
zäppi kirjoitti:Mikä hyvä tietokone räiskintä/sotapeli olisi pienenmpi kuin Counter Strike 1.6, eli ei jumittaisi niin pahasti että peli-ilo menee kokonaan?
E: Tietokoneeni on siis niin huono.

hyperchondriac kirjoitti:zäppi kirjoitti:Mikä hyvä tietokone räiskintä/sotapeli olisi pienenmpi kuin Counter Strike 1.6, eli ei jumittaisi niin pahasti että peli-ilo menee kokonaan?
E: Tietokoneeni on siis niin huono.
Q3Arena.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu