IDC kirjoitti:Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?
Kaikki muut online pelit toimii hyvin, mutta räiskinnät(esim FEAR ja Enemy Territory) sanovat että nettiä ei ole, vaikka tässä on 2mega netti
Se on se Palomuuri
IDC kirjoitti:Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?
Kaikki muut online pelit toimii hyvin, mutta räiskinnät(esim FEAR ja Enemy Territory) sanovat että nettiä ei ole, vaikka tässä on 2mega netti
Agapio kirjoitti:Mangix kirjoitti:Agapio: Nordic Agapio ja Agapio Racing Team on sama yhtiö eri nimellä, joten niissä ainakin on samat ääninäyttelijät.
hairman: Sittenkun joku jolla on se tiedosto käynnistää bittorrent clientin ja rupeaa jakamaan sitä.
Nordic Agapio ja Agapio Racing Team EIVÄT OLE eri nimellä. Kun katsoo yritystietoja, Y-tunnus on Nordic Agapiossa ja ART:ssa erilainen. Mutta varmaan ne ääninäyttelijät ovat samoja.
RandyRKO kirjoitti:IDC kirjoitti:Miksi minulla ei toimi MULTIPLAYER RÄISKINNÄT?
Se on se Palomuuri

RandyRKO kirjoitti:Onko Pieru Kaasu Metaania?
Halpahitleri kirjoitti:Michael Jackson sairastaa valkopälviä. Valkopälvi tekee ihostasi todella valkoisen, vaikka olisit kuinka tummaihoinen.
Yasha kirjoitti:Kysyisin vain, että voiko joku tehä
Tälläisen Userbar, kun itse ei osaa. Kokeillut Gimp liian vaika sekä Photoshop en saa avattua evo ;<
Tosin, että Nimenä olisi Yasha ja Oldschool tilalla G.E.N.

Evanescence kirjoitti:Vähän musiikkiaiheinen kysymys, tarttis pikaista jelppiä, eli kuka kitaristi;Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Palaa alueelle Yleinen keskustelu