Rullalauta foorumi.

Täällä voi mainostaa nettisivujaan ja kysellä mielipiteitä.

Rullalauta foorumi.

Viesti Crysis 04 Kesä 2008 23:09

Tervetuloa Rullalauta foorumille, foorumi perustuu nimensä mukaisesti skeittaamiseen. Kotisivut tulen tekemään heti kun rupeaa näkymään käyttäjiä.

Ensimmäiset moderaattorit nappaan kun on 100 käyttäjän raja rikottu.

http://p3.foorumi.info/rullalauta/index.php

Domainin hankin kun on kotisivut ja aktiivisia käyttäjiä paljon.

Edit: Kotisivut on luotu pääset tästä osoitteesta: http://kotisivuni.org/sites/skate/index.php?pid=1
Viimeksi muokannut Crysis päivämäärä 11 Heinä 2008 21:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Re: Rullalauta foorumi.

Viesti Amanitamuscaria 04 Kesä 2008 23:31

Hmm.. Vois kyllä huomenna rekata...
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Amanitamuscaria

Viesti Crysis 04 Kesä 2008 23:40

Joo, rekistyröikää ihmeessä jos vähänkin kiinostusta löytyy skeittaamiseen.
Ja unohdin mainita että ensimmäisillä käyttäjillä on parhaimmat mahdollisuudet päästä moderaattoriksi. Siis vain jos he ovat olleet aktiivisia.

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti |NorthStar| 04 Kesä 2008 23:45

Muistuta minua huomenna tänään en enään jaksa. :D
Ai niin meinasi arvostelut jäädä ihan kivalta tuo näytti näin pikaisesti.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Crysis 05 Kesä 2008 00:04

|NorthStar| kirjoitti:Muistuta minua huomenna tänään en enään jaksa. :D
Ai niin meinasi arvostelut jäädä ihan kivalta tuo näytti näin pikaisesti.

Kiitos, kiitos.

[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti potaatti 05 Kesä 2008 07:28

Ihan mukavalta tuo sivu näytti :D Kattoo ny jaksaako rekata.
Käyttäjän avatar
potaatti

Viesti Crysis 05 Kesä 2008 07:47

potaatti kirjoitti:Ihan mukavalta tuo sivu näytti :D Kattoo ny jaksaako rekata.

Kannattaa ihmeessä rekata jos on vähänkin kiinostusta skeittaamisen suhteen.

[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti Crysis 05 Kesä 2008 15:21

Anteeksi tuplat mutta pyysitte muistuttamaan tästä foorumista joten ajattelin että viesti olisi paras keino.

[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti Crysis 11 Heinä 2008 21:34

Jahas. Nyt olen sitten väsännyt kotisivut: http://kotisivuni.org/sites/skate/index.php?pid=1
Ei mitkään hääppöset mutta onmpahan nyt nekin.

[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti jarbados 13 Heinä 2008 21:47

Aijai tämähän on täyttä kuraa. Foorumit on ihan turhat ja sivuillakin on hyödytöntä tietoa...

Pop shuvit--Lauta pyörähtää allasi 180 astetta ja itse pyörähdät 180 astetta toiseen suuntaan. Tämä temppu on yleisi seuraava temppu joka opetellaan ollien jälkeen. Temppu saattaa kuulostaa monimutkaiselta mutta on helppo.

Ei pop shove itissä pyörähdetä itse mihinkään suuntaan. Vaan lauta vaan pyörähtää 180 astetta...

Kickflip aloitetaan ensin olliella ja sen jälkeen kun olet ilmassa potkaiset varpailla lautaa itseesi päin.

Mitenkä flipissä aattelit potkasta lautaa itseesi päin?!?! Sitähän potkastaan just ittestä pois päin...

Tossa hyvät skeittaukseen liittyvät foorumit: http://nolla.net/forum/ ja http://www.hangup.fi/
jarbados

Viesti Crysis 15 Heinä 2008 16:14

jarbados kirjoitti:Aijai tämähän on täyttä kuraa. Foorumit on ihan turhat ja sivuillakin on hyödytöntä tietoa...

Kickflip aloitetaan ensin olliella ja sen jälkeen kun olet ilmassa potkaiset varpailla lautaa itseesi päin.

Mitenkä flipissä aattelit potkasta lautaa itseesi päin?!?! Sitähän potkastaan just ittestä pois päin...

Nyt puhut kuule paskaa! Heelflip potkastaan itesta pois päin. Kickflip potkaistaan itseään päin.

[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti |NorthStar| 15 Heinä 2008 16:34

Grand>Theft>Auto>IV kirjoitti:
jarbados kirjoitti:Aijai tämähän on täyttä kuraa. Foorumit on ihan turhat ja sivuillakin on hyödytöntä tietoa...

Nyt puhut kuule paskaa! Heelflip potkastaan itesta pois päin. Kickflip potkaistaan itseään päin.

Lueppa vielä kerran tuo mitä kirjotit. Mutta ois kiva jos tuonne sivulle tulis enemmän porukkaa.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Plokoon 15 Heinä 2008 20:42

Ihania generaattori sivuja ja foorumeita.
[piilotettu kuva]
TON PITI OLLA YHDIKSEL MUT OLI NIIN HIENO ET LAITOIN ITTELLE ::D
Plokoon

Viesti Crysis 15 Heinä 2008 21:00

Ihania, eikös vain.

[piilotettu kuva]

Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti jarbados 16 Heinä 2008 17:46

Crysis kirjoitti:

Heelflippi ja flippihän kummatki potkastaan sinne viistoon ittestä katottuna eli pois päin ittestään...Eihän tota mitenkään voi itteesä päin potkasta, miten voit potkasta ittees?? Et mitenkään...
jarbados

Palaa alueelle Mainostus