Murrosikä

Sitä vakavaa keskustelua. Kirjoitusoikeudet.

Murrosikä

Viesti Origo 29 Touko 2008 21:10

Heipä hei, teille sumpin litkijille.

Ajattelin kirjoittaa tänne aiheen murrosiästä. Itse olen siinä vaiheessa, että vittuilen parhaille kavereille ja mieli vaihtuu sekunnissa. Tekisi mieli naida jokaista (hyvän näköistä) tyttöä tai naista joka tulee vastaan. Finnejä rupee iholle tulemaan ja ääni madaltuu ja vinkasee korkeellekkin jossain vaiheissa. Olen nyt ruvennut haluamaan kaikkea enemmän kuin koskaan ennen. Ei ole ennen murrosikää paljon kiinnostanut musiikki, mutta nyt soitan kitaraa ja perustan bändin. Kyllä tässä alkaa jo vähän peilikuvaa pelkäämään, eihän sitä koskaan tiedä koska se pizzanaama sieltä kurkkaa.

Opettajat ottavat pattiin ihan saamaristi ja joskus vittuilen ja huudan opettajille.

Onko kellään mitään kokemuksia, kerrottavaa tai mielipiteitä? Jos on, niin postaa ne tähän osoitteeseen.
Käyttäjän avatar
Origo

Re: Murrosikä

Viesti Mystica' 30 Elo 2008 12:26

Joo jos perustat bändin, nii oota vähä aikaa ku meet laulaa jonnekki jos oot laulaja. : D joo totanoin, itelläki vähä alkaa painaa toi murrosikä, käytän jotai Clearasil naamanpuhdistusainetta nii ehkäisee finneiltä. Mieliala vaihtuu helvetin usein, jos vaik on just ollu joku hyvä juttu, nii silti koht on paska fiilis. Ja joo noist tytöist, kylhä ne aina aika panettavii on jos hyvännäkönen on. ;)
Heaven or Hell - what is our final destination?
[piilotettu kuva]
Mystica'

Palaa alueelle Sumppikuppila