Win 7 ei saa uutta ydintä

Keskustelua uutisista.

Win 7 ei saa uutta ydintä

Viesti pietari-poika 28 Touko 2008 15:11

http://www.mbnet.fi/uutiset/index.asp?Uutinen=2540

Microsoft on ilmoittanut, että aiemmista spekulaatioista poiketen Windowsin seuraava työpöytäversio Windows 7 tulee perustumaan samaan ytimeen kuin Windows Vista.

Ja minä kun odotin että windows seiskasta olisi johonkin...
Rekisteröidy Neobuxiin ja aloita tienaaminen katselemalla mainoksia. Kun katsot yhden mainoksen, sinulle maksetaan $0,01. Voit tienata lisää hankkimalla referraaleja. Rekisteröitymällä tästä linkistä autat minua hieman, mutta siitä ei ole sinulle haittaa.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Re: Win 7 ei saa uutta ydintä

Viesti DJanne 28 Touko 2008 15:15

No juuri näin. Eihän ne Miccosoftan poijat osa tehdä mitään!
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti pietari-poika 28 Touko 2008 15:26

DJanne kirjoitti:No juuri näin. Eihän ne Miccosoftan poijat osa tehdä mitään!

Tämä johtaa siihen että kohta on pelit konsoleilla ja koneessa Ubuntu. Tai sitten Valve tekee Steamista Linux-version.
Rekisteröidy Neobuxiin ja aloita tienaaminen katselemalla mainoksia. Kun katsot yhden mainoksen, sinulle maksetaan $0,01. Voit tienata lisää hankkimalla referraaleja. Rekisteröitymällä tästä linkistä autat minua hieman, mutta siitä ei ole sinulle haittaa.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti JaikuVaakku 28 Touko 2008 15:35

No onhan se muuten varmaan ihan hyvä. Siihenhän tulee jotain kosketusnäyttöominaisuuksia. Mutta en tajua; miks joka 3. vuosi täytyy tehä uus käyttis jos vanha kelpaa? Eikö Microsoft tajua, että Vistaa vois parannella eikä tarvis tehdä Windows 7:aa? En usko että peruskäyttäjällä joka ei tarvi konetta kuin sähköpostiin, asiakirjoihin, internettiin ja satunnaispelaamiseen on varaa ja/tai tarvetta uuteen koneeseen ja käyttikseen koko ajan? Sehän on ihan sama onko Vista vai 7 jos niissä ei ole paljoa eroavaisuuksia. En tajua miksi, miksi Microsoftin täytyy tehä aina uus ohjelma, kun päivityksiä ei tehä. Ei se mua haittais jos IE7:n uus nimi ois IE7.12 jos ne tekis päivityksen. Jos mä saisin mun XP:hen Vistan teeman ja ei-niin-lagisen-ja-hitaan toimivuuden, olisin ihan tarpeeks tyytyväinen enkä välttämättä ostais ees Vistaa. Tympii kun konerajotukset nousee koko ajan vaikka kansalle kelpaa vanha versio. Alkaa kyllä pikkuhiljaa mennä usko Microsoftiin Xbox 360:n ja Windows XP SP3:n ongelmien ja nyt vielä tän rahastamisen takia, koska Microsoft haluaa rahaa niiltä jotka ostaa aina uuden käyttiksen ja peruskäyttäjät jää taka-alalle.
Tavu, Kilotavu, Megatavu, Gigatavu, Teratavu, Petatavu...
Wewalka Pizza-Kit:Tee helposti oma pizza!(viewtopic57203.html)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JaikuVaakku

Viesti Remember 28 Touko 2008 15:49

JaikuVaakku kirjoitti:tekstiä.

Raha, se on syynä tähän. Suurimmaksi osaksihan sitä tehdään vain rahan takia... :/
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiekko.tk kaikki mukaan!, auta minua ja rekisteröidy tästä!
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti Leipis 29 Touko 2008 01:35

Iha perseest. Kokoajan pukkaa jotain uutta eihän tässä pysy perässä ollenkaan. Ja jos sekin tulee olemaan täynnä jotain graafista paskaa ku Vista niin mä myyn koneen pois ja katon vaan telkkaria. Hienoilla ominaisuuksilla ja ulkonäöllä ne pistää ihmiset maksamaan.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti praKKA 29 Touko 2008 20:12

Niinnosiis. Jos nyt otetaan vaikkapa Ubuntu, vertailuun, niin Ubuntujahan julkaistaan aina kaksi kertaa vuodessa uusia versioita, eikä kukaan nurise. Tämä tosin siksi että ne on aina toimivia ja uudistukset ei ole niin turhia. Lisäksi on myös ilmainen, ja Open Source-piireissä ollaan aina kiitollisia että saadaan tiheässä tahdissa uutta ja tuoretta. Ja miksi taas Windowsien kohdalla porukka valittaa vaikka julkaisutahti on verrattain paljon pidempi? Sen takia että se päivittäminen maksaa tajuttomasti suhteessa hyötyyn, ja uusia ominaisuuksia ei yleensä tule siinä määrin heti julkaisussa. Lisäksi ne on tehty ihan puolihuolimattomasti.
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Verkkolinja.org - Käy täällä
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Willly 29 Touko 2008 23:04

Leipis kirjoitti:Iha perseest. Kokoajan pukkaa jotain uutta eihän tässä pysy perässä ollenkaan. Ja jos sekin tulee olemaan täynnä jotain graafista paskaa ku Vista niin mä myyn koneen pois ja katon vaan telkkaria. Hienoilla ominaisuuksilla ja ulkonäöllä ne pistää ihmiset maksamaan.

Hienoa ulkonäköä Vistassa mielestäni ei ollut ja muutenkin oli turhan buginen vempele sekin. XP on tarpeeksi hyvä käyttöjärjestelmä, ubuntullakin pärjää. 7 tulee olemaan ihan turha.
Willly

Viesti Peto 01 Kesä 2008 19:41

Kyllä toi win 7 tulee olemaan aika turha kuten vista. XP kuolee pois kyllä aika pian microsoftin mukaan. Laittaisivat edes vistaa paremmaksi. Kun se olikin täynnä bugeja ja syöö resursseja paljon.
AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D 6800 GS | 2048mt DDR | 450gt HDD| 400W silvershield | Nexus Clodius |2*120mm tuularia
Ikiroudasta Pohjolan maan
nyrkki rautainen kohoaa
Peto herää taistelemaan
ja saaliinsa raatelemaan
Vastustaja kaatuu lokahankeen sohjoiseen
Kerta kerran jälkeen pisteet jäävät pohjoiseen
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Hannuu 01 Kesä 2008 21:24

Kehittäis tätä saatanan XP tä. Vista on surkea ja viel joku Win 7 tulee. Ei helvetti mihin tää Microsoft on menossa?
Näin se menee. Klikatkaa sigiäni ja täältä saa rekisteröitymällä ja klikkaamalla oikeata rahaa,jolla voit ostaa sitä mitä haluat.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Rekkaa tuohon,ja opastan miten tulla rikkaaksi. (saat tuosta vielä rekisteröinti bonuksen!)
Käyttäjän avatar
Hannuu

Viesti Kuolekuolekuole 01 Kesä 2008 23:41

Ennakkoluulot pois! Vaikka tämä "Windows 7" perustuisi samalle pohjalle, se ei välttämättä ole samanlainen susi. Vanhat virheet ovat kenties korjattu, tosin koko käyttöjärjestelmä tuntuu nyt pelkältä päivitykseltä.
Käyttäjän avatar
Kuolekuolekuole

Viesti DJanne 02 Kesä 2008 17:06

Hannuu kirjoitti:Kehittäis tätä saatanan XP tä. Vista on surkea ja viel joku Win 7 tulee. Ei helvetti mihin tää Microsoft on menossa?

Alas, todella alas. Ollaan vasta alkumetreillä.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti Karhunkaataja 21 Kesä 2008 13:14

miksi vistaa haukutaan?
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Crysis kirjoitti:Joo, tein itse nuo sivut. Sivut tulivat valmiiksi noin kuukusi sitten.
Käyttäjän avatar
Karhunkaataja

Viesti Karhunkaataja 21 Kesä 2008 13:15

Peto kirjoitti:Kyllä toi win 7 tulee olemaan aika turha kuten vista. XP kuolee pois kyllä aika pian microsoftin mukaan. Laittaisivat edes vistaa paremmaksi. Kun se olikin täynnä bugeja ja syöö resursseja paljon.

ei kannata haukkua vanhat pois uudet tilalle.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Crysis kirjoitti:Joo, tein itse nuo sivut. Sivut tulivat valmiiksi noin kuukusi sitten.
Käyttäjän avatar
Karhunkaataja

Palaa alueelle Uutiset