Microsoft on ilmoittanut, että aiemmista spekulaatioista poiketen Windowsin seuraava työpöytäversio Windows 7 tulee perustumaan samaan ytimeen kuin Windows Vista.
Ja minä kun odotin että windows seiskasta olisi johonkin...
Microsoft on ilmoittanut, että aiemmista spekulaatioista poiketen Windowsin seuraava työpöytäversio Windows 7 tulee perustumaan samaan ytimeen kuin Windows Vista.
DJanne kirjoitti:No juuri näin. Eihän ne Miccosoftan poijat osa tehdä mitään!
JaikuVaakku kirjoitti:tekstiä.
Leipis kirjoitti:Iha perseest. Kokoajan pukkaa jotain uutta eihän tässä pysy perässä ollenkaan. Ja jos sekin tulee olemaan täynnä jotain graafista paskaa ku Vista niin mä myyn koneen pois ja katon vaan telkkaria. Hienoilla ominaisuuksilla ja ulkonäöllä ne pistää ihmiset maksamaan.
Ikiroudasta Pohjolan maan
nyrkki rautainen kohoaa
Peto herää taistelemaan
ja saaliinsa raatelemaan
Vastustaja kaatuu lokahankeen sohjoiseen
Kerta kerran jälkeen pisteet jäävät pohjoiseen

Hannuu kirjoitti:Kehittäis tätä saatanan XP tä. Vista on surkea ja viel joku Win 7 tulee. Ei helvetti mihin tää Microsoft on menossa?
Crysis kirjoitti:Joo, tein itse nuo sivut. Sivut tulivat valmiiksi noin kuukusi sitten.
Peto kirjoitti:Kyllä toi win 7 tulee olemaan aika turha kuten vista. XP kuolee pois kyllä aika pian microsoftin mukaan. Laittaisivat edes vistaa paremmaksi. Kun se olikin täynnä bugeja ja syöö resursseja paljon.
Crysis kirjoitti:Joo, tein itse nuo sivut. Sivut tulivat valmiiksi noin kuukusi sitten.