Cs 1.6 Zbottien asennus(OPAS+FAQ)

Cs 1.6 Zbottien asennus(OPAS+FAQ)

Viesti Stifi 19 Touko 2008 14:58

Noniin ajattelin tehdä oppaan Cs 1.6 ZBottien asennukseen kun ei sellaista löytynyt^^ Jotkut on varmaan huomannut minun aiheen jossa kysytään miten ne asenetaan,mutta sain ratkaistua sen.Ja Non-steam kaverit voi painua *******!No nyt asiaan.

1. Lataa Zbotit Tästä

2. Kun olet ladannut botit sinun pitää purkaa ne. Jos sinulla ei ole mitään ohjelmaa millä purkaa se niin lataa WinRaR. Tästä

3. Kun olet purkanut tiedoston tee näin. Avaa se Zbot kansio. Sitten menet Steam kansioon.(Perus C:/Program files/steam/steamapps/käyttäjänimesi/counter-strike/cstrike Pura tiedostot näin. Sprites kansion tiedostot sinne Cstrike kansion sprites kansioon. Sound tiedostot sound kansioon(Sound kansiossa on 2 kansiota.Toisen nimi on misc laita sen kansion nimeksi vaikka "Misc2",koska sounds kansiossa on jo yksi misc kansio.)Dlls tiedostot dlls ja ne mitkä eivät ole kansioissa laita vain cstrike kansioon. Jos tulee et siellä on jo sellainen tiedosto paina "kyllä kaikkiin".

4.Jos kaikki on mennyt oikein mene cs:sään. Paina new game. Sitten valitset mapin.(Esim. De_dust2) Avaa Hud vgui menu.(Perus "H) Ja laitat hiiren "Add bot" Sarakkeen päälle ja viet hiiren "Add specific bot" sarakkeelle ja Kummille haluat lisätä botin Terroristeille vai Counter-Terroristeille ja painat. Nyt olet lisännyt botin.

FAQ:

K:Mitkä ovat ZBotit?
V:Zbotit ovat tietokoneella tehtyjä cs pelaajia,jotka eivät ole oikeita.

Kiitos toivottavasti oli hyvä opas ja mukavia pelihetkiä ^^

PS:En osaa laittaa linkkejä hyvin sillain että siihen vois linkin tilalle laittaa esim. "Tästä
Viimeksi muokannut Stifi päivämäärä 20 Touko 2008 15:19, muokattu yhteensä 6 kertaa
Stifi

Re: Cs 1.6 Zbottien asennus(OPAS)

Viesti Latemara 19 Touko 2008 15:04

Ihan ok opas, mutta jotkut, kuten minä emme tiedä mikä Zbotti on!
PS:En osaa laittaa linkkejä hyvin sillain että siihen vois linkin tilalle laittaa esim. "Tästä

Laita näin:
Koodi: Valitse kaikki
[url=http://dodownload.filefront/4427490//fe2953129bf42675d7ea228df020280d904534e50b484c9ab455fb754fc5fed48d5a027e312bfe9]Tästä[/url]

Tästä
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti mjhki 19 Touko 2008 15:06

linkit ei toimi :O
MSN: miro.paananen ja hotmailii.
Varoituksen taso [12]
JAM LEGEND haastakaa (ette voita =D)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
mjhki

Viesti Stifi 19 Touko 2008 15:10

Latemara kirjoitti:Ihan ok opas, mutta jotkut, kuten minä emme tiedä mikä Zbotti on!

Zbotit eivät ole oikeita pelaajia.Ne ovat tekoälyisiä^^
Stifi

Viesti Stifi 19 Touko 2008 15:15

violadet kirjoitti:linkit ei toimi :O

Noniin nyt toimii^^
Stifi

Viesti Duracell 19 Touko 2008 15:31

CS-Finlandia kirjoitti:Ja Non-steam kaverit voi painua *******!

Tuo loukkasi minua!
[piilotettu kuva]
Käy kirjoittamassa allekirjoitukseeni ^^
Käyttäjän avatar
Duracell
-pupu

Viesti Stifi 19 Touko 2008 16:48

Duracell kirjoitti:
CS-Finlandia kirjoitti:Ja Non-steam kaverit voi painua *******!

Tuo loukkasi minua!

Haha ei kannata pelata Non-steamii..Voi tulla poliisit ovelle ja antaa sakot tai takavarikoida koneen. Ja lähinnä tarkoitin siinä että non steamissa on jo yleensä botit :D
Stifi

Re: Cs 1.6 Zbottien asennus(OPAS+FAQ)

Viesti pepsimax 14 Syys 2009 12:37

haittaako jos on suomen kielinen steam että pitääkö silloin laittaa johonkin toiseen kansioon? ja minulla ei ollut kaikkia kansioita jotka mainittiin :D
pepsimax

Re: Cs 1.6 Zbottien asennus(OPAS+FAQ)

Viesti h4xor 14 Syys 2009 14:02

pepsimax kirjoitti:haittaako jos on suomen kielinen steam että pitääkö silloin laittaa johonkin toiseen kansioon? ja minulla ei ollut kaikkia kansioita jotka mainittiin :D

tiesitkö että tämä on hieman vanha aihe?
Kuitenkin,ei haittaa vaikka on suomenkielinen.
Ja jos sinulla ei ole niitä kansioita tee ne,ja nykyään kun steamin asentaa se asentuu hieman eri paikkaan.
Varoituksiesi taso: [14]
Mistä näitä varoituksia oikein tulee.
Käyttäjän avatar
h4xor

Palaa alueelle Pelioppaat