Yleinen Counter-strike keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen Counter-strike keskustelu

Viesti exeli 08 Heinä 2008 17:19

zombie96 kirjoitti:mun suurimmat tapot on 83 ja vaan 5 kuolemaa!!!! :D :D :D 8) :o

Toki se minäkin botteja vastaan eräänä päivänä räiskin 205 tappoa ja jokin 30 kuolemaa...
[piilotettu kuva]<--Minä ihan ite.
Käyttäjän avatar
exeli

Viesti TimoPetteri 08 Heinä 2008 17:41

Typo kirjoitti:
おかび kirjoitti:Eli lösyin sellasen hienon skinin nimittäin gar98k ja haluan laittaa sen tohon awppiin mutta haluan myös että se tähtää silleen normaalisti.
Ku se muutenki tähtää niin pirun kauas eli voisko sitä "kiikarin pitkä näköä" lyhentää?
Sillee että se tähtäis siitä tähtäime takaa nii tulis aito tunnelma. (Gar98k aseen tähtäimen takaa siis)

Kiitos.

Tuskin voit aseen ominaisuuksia alkaa muokkaamaan.

Uskon että voin mutta se nyt on eri asia toimiiko nettipelissä...
http://www.travian.fi/?uc=fix_23148 <--- Se on ref linkki.
Eli travian Speed on alkanut! kaikki rekkailemaan! W007!
[piilotettu kuva]Klikkaa täältä tunkeaksesi lemmikkini kurkusta alas pari tattia.
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti Saku 09 Heinä 2008 20:43

Sakkebaa - Sakkebaa - CS 1.6

Moi. ;p Pelaan public servuilla, kun klaanissa en ole, sen verran nub olen. :/
Viimeksi muokannut Saku päivämäärä 10 Heinä 2008 16:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Örgs.
Käyttäjän avatar
Saku

Viesti Mipe 10 Heinä 2008 13:58

Steamiin pystyy lisää vissiin znt@jippii.fi, (vanha tunnus, 6-numeroinen steamID [olispa 5..] ;). Nickit pelin sisäl vähä vaihtelee, kai ne sho-ryu-mip ja Harry Botter on yleisimmät.
[piilotettu kuva]
"eikö tavalliselle CD:lle mahu n.7,8 Mb?" -Latemara
Käyttäjän avatar
Mipe

Re: Yleinen Counter-strike ongelma

Viesti Heketti 10 Heinä 2008 19:46

Minulla on tälläinen ongelma sourcessa. Käynnistän pelin tähän saakka menee normaalisti. Sitten menen serveriin joskus lataus pysähtyy "haetaan palvelimen tietoja" -kohdalle ja joskus pääsen peliin ja se sammuu heti ja tulee engine error jossa lukee jotain tollasta: "Failed to lock index buffer in CMeshDX9::Lock index buffer". Olen päivittänyt näyttiksen ajurit ja DXn sekä Wintoosan.
Käyttäjän avatar
Heketti

Viesti Ezkimo 11 Heinä 2008 21:29

Jos omistaa Half Life Anthologyn niin saako sen avulla mitenkään Counter Strikeä (1.5/1.6) ja jos saa niin miten?
Kun kuulemma pelkällä Half Lifellä saa.
http://ystavakirja.net/Ezkimo
Tuu ystäväkseni...
Ezkimo

Viesti Typo 12 Heinä 2008 11:13

Ezkimo kirjoitti:Jos omistaa Half Life Anthologyn niin saako sen avulla mitenkään Counter Strikeä (1.5/1.6) ja jos saa niin miten?
Kun kuulemma pelkällä Half Lifellä saa.

Half-Life Anthologyn mukana ei tule CeeÄssää, alkuperäisen Half-Life 1:n mukana tulisi. Tänäpäivänä 1.6:n taitaa saada vain ostamalla Counter-Strike Anthologyn kaupasta tai Steamin verkkokaupasta.
Pain heals. Chicks dig scars. Glory... lasts forever.
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Merkkis 12 Heinä 2008 12:18

Typo kirjoitti:Tänäpäivänä 1.6:n taitaa saada vain ostamalla Counter-Strike Anthologyn kaupasta tai Steamin verkkokaupasta.

Tai ostamalla joltakin Accon ja vaihtamalla salasanat ja sähköpostit.
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
Merkkis

Viesti zombie96 13 Heinä 2008 00:51

no voi vattu!mulla ku ei oo nettii ni en voi pelata css sourcee :| :cry: ni ei oo kiva,ni mulla on css 1,6 :lol: :D :) :shock: :roll: oon saanu siinä 83 tappoo ja 5 kuolemaa dust2 kentäs ja normaalilla oli vaikeus taso ni aika kiva 8) oon ihan huippu css et kannattaa pelata!
zombie96

Viesti Mipe 13 Heinä 2008 11:04

HAHAHAHAHAAH, noiko on sulle huippuratiot botteja vastaan? :-D
Sanohan vielä että pelasit kytillä.

Hmm, ehkä oon vaan kade et mulla ei oo CSS 1,6. :<
[piilotettu kuva]
"eikö tavalliselle CD:lle mahu n.7,8 Mb?" -Latemara
Käyttäjän avatar
Mipe

Viesti Typo 13 Heinä 2008 11:07

Tuli pitkästä aikaa pelattua yks kutostakin ja huomattua, että eihän siitä mitään tule, ainakaan jos ihan normia pelataa.Tuleekin pelattua DoDia enemmän ton respawnin takia.
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Merkkis 13 Heinä 2008 11:23

Typo kirjoitti:Tuli pitkästä aikaa pelattua yks kutostakin ja huomattua, että eihän siitä mitään tule, ainakaan jos ihan normia pelataa.Tuleekin pelattua DoDia enemmän ton respawnin takia.

Itse huomasin, että Sourcessa tietty osuu paljon helpommin kuin 1.6:ssa, ja toiseksi että kun pelaa Call of Duty 4:sta, niin sen jälkeen osuu Sourcessa aivan ihmeellisen hyvin. Taidan ruveta pelaamaan sen takia CODia taas lisää niin osuu Sourcessakin vieläkin paremmin ;> Vaikka kyllähän osunkin jo med-skillilläni hyvin ;>
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
Merkkis

Viesti Typo 13 Heinä 2008 11:24

MerKonomi kirjoitti:Itse huomasin, että Sourcessa tietty osuu paljon helpommin kuin 1.6:ssa

Kaikki sorsastajat ei vaan halua uskoa tätä :)
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Merkkis 13 Heinä 2008 17:22

Niinhän se taitaa olla, CODissa taas osuu vieläkin vaikeammin ni sen suorastaan luksusta tulla CODin jälkeen pelaamaan Sourcea. :)
Käyttäjän avatar
Merkkis

Viesti jonttu96 18 Heinä 2008 12:09

exeli kirjoitti:
zombie96 kirjoitti:mun suurimmat tapot on 83 ja vaan 5 kuolemaa!!!! :D :D :D 8) :o

Toki se minäkin botteja vastaan eräänä päivänä räiskin 205 tappoa ja jokin 30 kuolemaa...

Njoo, kaverini on KUULEMMA tehnyt 500 tappoa jossain fy servulla sillä konekiväärillä. En tiedä pitääkö paikkaansa.
Garry's Modin, ArmAn, Live for speedin, Call Of Duty 4:n ja Red orchestran aktiivinen pelaaja. http://pernio-salo.myminicity.com/ Paina, niin voit auttaa Pernio-Salo kaupunkiani.
Käyttäjän avatar
jonttu96

Palaa alueelle PC-pelit