zombie96 kirjoitti:mun suurimmat tapot on 83 ja vaan 5 kuolemaa!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Toki se minäkin botteja vastaan eräänä päivänä räiskin 205 tappoa ja jokin 30 kuolemaa...
zombie96 kirjoitti:mun suurimmat tapot on 83 ja vaan 5 kuolemaa!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Typo kirjoitti:おかび kirjoitti:Eli lösyin sellasen hienon skinin nimittäin gar98k ja haluan laittaa sen tohon awppiin mutta haluan myös että se tähtää silleen normaalisti.
Ku se muutenki tähtää niin pirun kauas eli voisko sitä "kiikarin pitkä näköä" lyhentää?
Sillee että se tähtäis siitä tähtäime takaa nii tulis aito tunnelma. (Gar98k aseen tähtäimen takaa siis)
Kiitos.
Tuskin voit aseen ominaisuuksia alkaa muokkaamaan.
Ezkimo kirjoitti:Jos omistaa Half Life Anthologyn niin saako sen avulla mitenkään Counter Strikeä (1.5/1.6) ja jos saa niin miten?
Kun kuulemma pelkällä Half Lifellä saa.
Typo kirjoitti:Tänäpäivänä 1.6:n taitaa saada vain ostamalla Counter-Strike Anthologyn kaupasta tai Steamin verkkokaupasta.
Typo kirjoitti:Tuli pitkästä aikaa pelattua yks kutostakin ja huomattua, että eihän siitä mitään tule, ainakaan jos ihan normia pelataa.Tuleekin pelattua DoDia enemmän ton respawnin takia.
MerKonomi kirjoitti:Itse huomasin, että Sourcessa tietty osuu paljon helpommin kuin 1.6:ssa
exeli kirjoitti:zombie96 kirjoitti:mun suurimmat tapot on 83 ja vaan 5 kuolemaa!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Toki se minäkin botteja vastaan eräänä päivänä räiskin 205 tappoa ja jokin 30 kuolemaa...