Yleinen Counter-strike keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen Counter-strike keskustelu

Viesti SaM_98 22 Loka 2009 21:20

Just alottamassa Cs:ää (uudestaan) mikä olis hyvä servu?
SaM_98

Viesti Merkkis 22 Loka 2009 22:43

SaM_98 kirjoitti:Just alottamassa Cs:ää (uudestaan) mikä olis hyvä servu?

Surffi.netin publikeilla pelailen itse ainoastaan, jos minut nyt ylipäätään publalta spottaa. Ennen hyvinä aikoina oli Lastentarha ja Rankemmat Pojat kovia servuja, mutta ajat muuttuvat ja servut loppuvat, sen jälkeen alkoi Kovien Taisteluiden pitkä aikakausi, joka kuitenkin kaatui WB:n säädöksiin. Nykyään ei enään ole samoja HC-servuja ku ennen :F => joten Surffi.netiin vaan.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti j4y 24 Loka 2009 11:11

Moro!

Ootte varmaa kuullu tälläsestä CS:S yhteisöstä ku Finnish Jail Breakers?
www.finnishjailbreakers.tk

Joo mutta tulkaa ihmeessä pelailee meidän Hide N Seek palvelimelle!

-|FJB|- Hide N Seek [100 TICK]
94.75.230.234:27015

Vähän tietoa vielä servusta eli Hide N Seek on eventscript modi jossa terroristit muuttuu mapin eri esineiks ja menee piiloon. Vasta-terroristit yrittää ettii ja tappaa nämä piiloutuneet terroristit. Tervetuloa!
Pyytäkää kaverit mukaa!

Kiittäen, Jaymod
j4y

Viesti Pakastaja 25 Loka 2009 20:28

Pakastaja kirjoitti:Ilmeni sellanen ongelma et kun käynnistän CS 1.6 ja painan "Find servers" ei löydy servuja.Ei pitäis palomuurin blockkia, koska kyseisessä koneessa ei sellaista ole(paitsi se windowsin, ja kokeilin ettiä servuja ilman sitäkin eikä löytyny).Servuja kyllä löytyy CS:S:ssä.Olen kokeillut ostetulla versiolla ja waretetulla versiolla, ei toimi kummallakaan.Oisko neuvoja?
EDIT:Kokeilin myös et laitan consoleen "connect" ja ip:een mut ei toimi (tulle se et se connectittaa ja sit reteying....)

Sain ratkaistua!
CS@WOLWERINE kirjoitti:windwos media plauer9 en oo varma miten kirjotetaan :oops:
Pakastaja

Viesti jake111 27 Loka 2009 16:13

Elikkä tuli ongelma ku latasin niitä ääniä että ku vaikka ct voittaa nii tulee sellanen musiikki jne..
Mulla on jo ne äänet mutta en oo löytäny oikee tutoriaaleja :D
apuja? :)
E: siis tarkoitan Counter strike Source dedicated server
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

Viesti speedy9311 27 Loka 2009 20:03

Tulipa tuossa ladattua CS:S koneelle, vaikka se on odotellut Steamissa jo kauan.
Vois aloittaa pelaamisen kunnolla joulun jälkeen, kun uuden koneen olen kasannut ^^ Mutta nyt vedetään publaa, koska tällä läppärillä ei ole nautinnollista pelata matseja (:
Käyttäjän avatar
speedy9311

Viesti aa$i 28 Loka 2009 20:58

Kamu meni säätämään consolen kanssa jotain ja nyt pelaaminen on aivan paskaa...
Tietääkö joku, miten consolen kautta voi fiksata nämä ongelmat?
-Optionssit meni jotenkin lukkoon. (Kun koittaa vaihtaa keyboard settingsejä niin ne palautuu vähän ajan kuluttua ennalleen)
-Tekstit meni sinisiksi servuilla
-Ennen oli se asetus päällä että kun juoksee aseen päältä niin se ottaa sen automaattisesti käteen, nykyään se ottaa sen vaan ylös.
Kun koitan laittaa sen takasin päälle niin se menee vähän ajan päästä pois päältä.
-Keskelle näyttöä ilmestyi jotain tekstiä missä lukee:
100.0 fps
in: 0 0.00 k/s
out: 0 0.00 k/s
loss: 0 choke: 0
Niin olisi kiva jos joku auttaisi.
Ajattelen pyytää sitä mun kamua laittaa ne takas, mut se on vähän tyhmä niin mä luulen ettei se osaa. :)
Käyttäjän avatar
aa$i

Viesti jake111 29 Loka 2009 14:39

aa$i kirjoitti:Kamu meni säätämään consolen kanssa jotain ja nyt pelaaminen on aivan paskaa...
-Optionssit meni jotenkin lukkoon. (Kun koittaa vaihtaa keyboard settingsejä niin ne palautuu vähän ajan kuluttua ennalleen)
-Ennen oli se asetus päällä että kun juoksee aseen päältä niin se ottaa sen automaattisesti käteen, nykyään se ottaa sen vaan ylös.
Kun koitan laittaa sen takasin päälle niin se menee vähän ajan päästä pois päältä.
100.0 fps
Ajattelen pyytää sitä mun kamua laittaa ne takas, mut se on vähän tyhmä niin mä luulen ettei se osaa. :)

Koita kirjottamalla net_graph 0
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

Viesti aa$i 29 Loka 2009 17:30

Tietääkö joku, miten voi vaihtaa Chrosshairin väriä consolen kautta? Olisi kiva jos olisi joku tummanpunainen tai valkoinen.
Käyttäjän avatar
aa$i

Viesti boljen 30 Loka 2009 08:05

boljen - Brizoner - CS: S ja CS
[piilotettu kuva]
Addatkaa Xbox Livessä
Pelejä: COD4 Modern Warfare, Modern Warfare 2 (Kohta), SW Force Unleashed, Mercenaries 2, Battlefield 2 Moder Combat, LOTR Conquest, RS Vegas 2, NFS Pro Street, GTA IV
Kotisivut: www.
Käyttäjän avatar
boljen

Viesti BloodShit 30 Loka 2009 20:02

aa$i kirjoitti:Tietääkö joku, miten voi vaihtaa Chrosshairin väriä consolen kautta? Olisi kiva jos olisi joku tummanpunainen tai valkoinen.

cs 1.6 vai sorsa?
Jos 1.6 nii valkosen saa kirjottaman cl_crosshaircolor "250 250 250" Lainausmerkeillä. noi
Not BloodShot anymore. : )
300 viestiä! \o/
[piilotettu kuva]
BloodShit

Viesti vaikku69 31 Loka 2009 12:23

Noniin.. Jälleeen yksi kysymys =)

Saaks 1.6 sen "tulen" eriväriseks jos kirjottaa jotain consolee tai sillee vai onks se scripti??

Ja tol tulel siis tarkotan sitä ku ampuu ku siit aseen piipust tulee se tuli you know :D

Nii saaks sen eriväriseks??
vaikku69

Viesti vaikku69 31 Loka 2009 12:26

aa$i kirjoitti:Tietääkö joku, miten voi vaihtaa Chrosshairin väriä consolen kautta? Olisi kiva jos olisi joku tummanpunainen tai valkoinen.

consoleen cl_crosshaircolor 4 nii mulle tuli ihan musta =D
vaikku69

Viesti PowerShot 04 Marras 2009 21:12

aa$i kirjoitti:Kamu meni säätämään consolen kanssa jotain ja nyt pelaaminen on aivan paskaa...
100.0 fps

Sul pitäis ettiä css kansiosta semmone filu ku config. tai userconfig. Ja sieltä pistää kaikki esim ''W'' ''Forward'' jne. Tai helpompi tapa pistät consoleen unbindall mikä poistaa kaikki sun bindaukset eli ne mistä liikut eteenpäin sivulle jne. Btw voisin sanoa että nämähän ovat juuri yleisimpiä konffeja.. Ainakin net_graph 1 / 2 / 3 / 4 Ottaa aseen selkaan eika kateen ku yritat raiskia porukkaa pistoolillas :)

Sekava viesti sorry :roll:
PowerShot

Palaa alueelle PC-pelit