SaM_98 kirjoitti:Just alottamassa Cs:ää (uudestaan) mikä olis hyvä servu?
Pakastaja kirjoitti:Ilmeni sellanen ongelma et kun käynnistän CS 1.6 ja painan "Find servers" ei löydy servuja.Ei pitäis palomuurin blockkia, koska kyseisessä koneessa ei sellaista ole(paitsi se windowsin, ja kokeilin ettiä servuja ilman sitäkin eikä löytyny).Servuja kyllä löytyy CS:S:ssä.Olen kokeillut ostetulla versiolla ja waretetulla versiolla, ei toimi kummallakaan.Oisko neuvoja?
EDIT:Kokeilin myös et laitan consoleen "connect" ja ip:een mut ei toimi (tulle se et se connectittaa ja sit reteying....)
CS@WOLWERINE kirjoitti:windwos media plauer9 en oo varma miten kirjotetaan
aa$i kirjoitti:Kamu meni säätämään consolen kanssa jotain ja nyt pelaaminen on aivan paskaa...
Tietääkö joku, miten consolen kautta voi fiksata nämä ongelmat?
-Optionssit meni jotenkin lukkoon. (Kun koittaa vaihtaa keyboard settingsejä niin ne palautuu vähän ajan kuluttua ennalleen)
-Tekstit meni sinisiksi servuilla
-Ennen oli se asetus päällä että kun juoksee aseen päältä niin se ottaa sen automaattisesti käteen, nykyään se ottaa sen vaan ylös.
Kun koitan laittaa sen takasin päälle niin se menee vähän ajan päästä pois päältä.
-Keskelle näyttöä ilmestyi jotain tekstiä missä lukee:
100.0 fps
in: 0 0.00 k/s
out: 0 0.00 k/s
loss: 0 choke: 0
Niin olisi kiva jos joku auttaisi.
Ajattelen pyytää sitä mun kamua laittaa ne takas, mut se on vähän tyhmä niin mä luulen ettei se osaa.
aa$i kirjoitti:Tietääkö joku, miten voi vaihtaa Chrosshairin väriä consolen kautta? Olisi kiva jos olisi joku tummanpunainen tai valkoinen.
aa$i kirjoitti:Tietääkö joku, miten voi vaihtaa Chrosshairin väriä consolen kautta? Olisi kiva jos olisi joku tummanpunainen tai valkoinen.
aa$i kirjoitti:Kamu meni säätämään consolen kanssa jotain ja nyt pelaaminen on aivan paskaa...
Tietääkö joku, miten consolen kautta voi fiksata nämä ongelmat?
-Optionssit meni jotenkin lukkoon. (Kun koittaa vaihtaa keyboard settingsejä niin ne palautuu vähän ajan kuluttua ennalleen)
-Tekstit meni sinisiksi servuilla
-Ennen oli se asetus päällä että kun juoksee aseen päältä niin se ottaa sen automaattisesti käteen, nykyään se ottaa sen vaan ylös.
Kun koitan laittaa sen takasin päälle niin se menee vähän ajan päästä pois päältä.
-Keskelle näyttöä ilmestyi jotain tekstiä missä lukee:
100.0 fps
in: 0 0.00 k/s
out: 0 0.00 k/s
loss: 0 choke: 0
Niin olisi kiva jos joku auttaisi.
Ajattelen pyytää sitä mun kamua laittaa ne takas, mut se on vähän tyhmä niin mä luulen ettei se osaa.