Yleinen Counter-strike keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen Counter-strike keskustelu

Viesti Senssi 14 Loka 2009 07:29

Oisko joku joka haluis neuvoa minulle miten laittaa servun tiedostot lataamaan ftp-serveriltä. koska sillai pelaajat saisivat ne ladattavat tiedostot nopeammin ja se ei veisi itse pelipalvelimen kaistaa. joten joku mulle ny neuvomaan. ftp-servu siis löytyy jo.
Käyttäjän avatar
Senssi

Viesti YYp3r1 14 Loka 2009 11:46

Demyx kirjoitti:
Conservatation kirjoitti:edit: Nonii tajusin että ongelma on joko näytönohjaimessa tai prossussa.. Jos joku haluaa valasta minnuu niin sanoisko mikä näytönohjain tai joku kannattaa ostaa että saisin tän Counter Strike: Sourcen pelittämmää kunnolla.. Mulla on Intel Core 2 Duo Mobile @ 1866 MHz, Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family, Physical Memory :3072 MB, Chipset : Intel GM965 ja Windows Vista käyttöjärjestelmänä!
Kannettavaan näyttiksen tai prossun vaihto taitaa olla lähes mahdotonta?

Aikalailla
|PS3|PS2|PS1|PSP|Nokia 5800 XM|Logitech DiNovo Mini|

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
STEAM: B00minat0r95
PSN:Gamplayer
Pleikka tuli takasin korjauksesta ja porttarit loppu!!! (Fuck you Deaththrash)
PlayStation 4ever <3
Zysko ei ole kova jätkä. Hän valittaa muiden kirjoitusvirheistä vaikka itse kirjoittaa perseelleen. (totta se on)
Käyttäjän avatar
YYp3r1

Viesti isolohko 14 Loka 2009 17:15

Mitä tarkoittaa: Error 5899: Metadata file missing or damaged [-1] ? Cs pomppaa alapalkkiin ja tulee tommonen.
Eli mitä pitää tehä? Aiemmin käskettiin asentaa uudelleen, mutta eipä auttanut. Ja peli on aito.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Suzuki PV -88
Kaks tahti ei haise vaan se tuoksuu:D
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti FallenAngel 14 Loka 2009 17:21

isolohko kirjoitti:Mitä tarkoittaa: Error 5899: Metadata file missing or damaged [-1] ? Cs pomppaa alapalkkiin ja tulee tommonen.
Eli mitä pitää tehä? Aiemmin käskettiin asentaa uudelleen, mutta eipä auttanut. Ja peli on aito.

Asennaks sää sen levyltä vai lataatko sen steamista?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
FallenAngel

Viesti isolohko 14 Loka 2009 17:39

AikamoinenSonni kirjoitti:
isolohko kirjoitti:Mitä tarkoittaa: Error 5899: Metadata file missing or damaged [-1] ? Cs pomppaa alapalkkiin ja tulee tommonen.

Asennaks sää sen levyltä vai lataatko sen steamista?

Levyltä, ennenku asensin uudestaan niin peli toimi hyvin. Seuraavan kerran ennen uudelleen asentamista kun menin pelaa niin peli toimi,seuraavalla pelikerralla tuli toi, sit asensin uudellee ja samavika.
Suzuki PV -88
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti Conservatation 14 Loka 2009 23:41

Noniin, tänään on ilmennyt semmonen ongelma että kun pelaan CSS niin näytti että fps (tps?) menee välillä 9-10 kohdalle, lähen joka toinen minuutti, mutta muuten on 20-40 toi fps joka riittää ainakin mulle. Tiiättekö mistä johtuu ja mitäs asialle vois tehdä? Systeemivaatimukset kyl täytän.. Sama juttu on aina kaikissa servuissa ja mapeissa, bottejen kanssa tai jos ei tapahdu häslinkiä/ tapahtuu.

Apuja?

edit: Grafiikanrasitustestistä tuli noin 50 kuvaa sekunnissa, joten olisiko ongelma yhteydessä koska tämä tapahtuu aina servuissa? Yhteyteni on 2815.71 kbit/s kumminkin..
Conservatation

Viesti Dace 15 Loka 2009 19:44

Conservatation kirjoitti:Noniin, tänään on ilmennyt semmonen ongelma että kun pelaan CSS niin näytti että fps (tps?) menee välillä 9-10 kohdalle, lähen joka toinen minuutti, mutta muuten on 20-40 toi fps joka riittää ainakin mulle. Tiiättekö mistä johtuu ja mitäs asialle vois tehdä? Systeemivaatimukset kyl täytän.. Sama juttu on aina kaikissa servuissa ja mapeissa, bottejen kanssa tai jos ei tapahdu häslinkiä/ tapahtuu.

Apuja?

edit: Grafiikanrasitustestistä tuli noin 50 kuvaa sekunnissa, joten olisiko ongelma yhteydessä koska tämä tapahtuu aina servuissa? Yhteyteni on 2815.71 kbit/s kumminkin..

Voisit kyllä ajureita ainakin päivitellä.

FPS ei sinänsä pitäisi riippua nettiyhteydestä, ainoastaan jos on vitun paska yhteys, niin saattaa hämätä tuota FPS sillä lagilla, mutta sinullapa ei näytä semmoista ongelmaa olevan. Jos vain on jäänyt waret päälle?
Dace

Viesti jumbo70 16 Loka 2009 11:40

Conservatation kirjoitti:Noniin, tänään on ilmennyt semmonen ongelma että kun pelaan CSS niin näytti että fps (tps?) menee välillä 9-10 kohdalle, lähen joka toinen minuutti, mutta muuten on 20-40 toi fps joka riittää ainakin mulle. Tiiättekö mistä johtuu ja mitäs asialle vois tehdä? Systeemivaatimukset kyl täytän.. Sama juttu on aina kaikissa servuissa ja mapeissa, bottejen kanssa tai jos ei tapahdu häslinkiä/ tapahtuu.

Apuja?

Uudellens asennus? voi ehkä auttaa
JESS! 1mb netti! Mun steam acco
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70

Viesti FallenAngel 16 Loka 2009 12:25

Apuja?

Puhdista tietokone pölystä ja Windows roskista CCleanerilla.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
FallenAngel

Viesti Conservatation 16 Loka 2009 13:51

AikamoinenSonni kirjoitti:

Apuja?

Puhdista tietokone pölystä ja Windows roskista CCleanerilla.

Noi on tehty jo.. ja uudelleenasennettukin on.
Conservatation

Viesti isolohko 16 Loka 2009 15:00

Juu elikkä tuohon sain selville, että vika olisi pelin äänissä (?) Uudelleenasennus ei korjaa vikaa. Mikä neuvoksi?
Half-life toimii kyllä normaalisti. Ja peli Cs 1.6
Suzuki PV -88
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti jumbo70 16 Loka 2009 20:24

isolohko kirjoitti:

Juu elikkä tuohon sain selville, että vika olisi pelin äänissä (?) Uudelleenasennus ei korjaa vikaa. Mikä neuvoksi?
Half-life toimii kyllä normaalisti. Ja peli Cs 1.6

mull oli tollanen ongelma vanhassa kannettavass mutt se oli half lifessa autto ku vaihdoin äänen laatua ehkä auttaa sullekkin
JESS! 1mb netti! Mun steam acco
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70

Viesti FallenAngel 16 Loka 2009 20:44

Pelaako kukaan täältä FinSurfin servussa? Servun ip on 85.234.148.50:27165. Itse pelaan nickillä Fallen Angel.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
FallenAngel

Viesti velho. 17 Loka 2009 18:58

Joo elikkäs osaisko kukaan auttaa muo steamin kanssa?
Olis sellainen puute että en pääse pelaamaan CS. CS toimi ihan hyvin muutama päivä sitten mutta nyt se lakkasi toimimasta.
Kaverillani se toimii (samalla acolla kokeiltu) mutta minulla se ei vaan toimi,ilmoittaa että palvelimia ei löydy.
Tietäisikö joku mistä voisi tämä johtua? Olisiko se internetistä,jos on missä vika jos kerta netti toimii yms.
Apu olisi siis hirveän iso käsi !

Kiitos jo etukäteen
-Velho.
velho.

Viesti Pakastaja 17 Loka 2009 22:24

Ilmeni sellanen ongelma et kun käynnistän CS 1.6 ja painan "Find servers" ei löydy servuja.Ei pitäis palomuurin blockkia, koska kyseisessä koneessa ei sellaista ole(paitsi se windowsin, ja kokeilin ettiä servuja ilman sitäkin eikä löytyny).Servuja kyllä löytyy CS:S:ssä.Olen kokeillut ostetulla versiolla ja waretetulla versiolla, ei toimi kummallakaan.Oisko neuvoja?
EDIT:Kokeilin myös et laitan consoleen "connect" ja ip:een mut ei toimi (tulle se et se connectittaa ja sit reteying....)
CS@WOLWERINE kirjoitti:windwos media plauer9 en oo varma miten kirjotetaan :oops:
Pakastaja

Palaa alueelle PC-pelit