Yleinen Counter-strike keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Yleinen Counter-strike keskustelu

Viesti jake111 07 Loka 2009 06:31

Olen koittanu tehdä Css Dedicated Servua ja se ei anna vaan mennä siihen ja tulee ilmoitus kokoajan "Srcds.exe lakkasi toimimasta"
apuja? :?: :?: :?:
░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

Viesti Conservatation 09 Loka 2009 18:14

Hei... Kun pelaan Counter Strike: Sourcea, niin peli pysähtyy, eli siis kuva pysähtyy ja jää siihen jumittamaan, ja joudun sammuttamaan pelin tehtävien hallinnasta... Välillä pääsen johonkin servuun pelaamaan, mutta jumittaa sittenkun servu lataa uuden mapin. Joinaamisessakin menee yleensä ikuisuus, ja kaikki serverit ei näy. Konekkin tuntuu välillä käyvän kuumana... Samoin kun käynnistän CSSän niin tulee ilmoitus että tuntematon näytönohjain. Olen päivittänyt näytönohjaimen... Omistan nopean nettiyhteyden ja se toimii muuten moitteettomasti joten ei netistä väliä... Jos joku vois auttaa niin olisin kiitollinen, kun olen niin newbie näissä tietokoneissa.

edit: Nonii tajusin että ongelma on joko näytönohjaimessa tai prossussa.. Jos joku haluaa valasta minnuu niin sanoisko mikä näytönohjain tai joku kannattaa ostaa että saisin tän Counter Strike: Sourcen pelittämmää kunnolla.. Mulla on Intel Core 2 Duo Mobile @ 1866 MHz, Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family, Physical Memory :3072 MB, Chipset : Intel GM965 ja Windows Vista käyttöjärjestelmänä!
Conservatation

Viesti Settis_XD 10 Loka 2009 09:17

Läppäri? Näytönohjain ei taida tukea Cs:s?
settiliz @ steam (saa lisätä, pelaan cs:s ja killing floor, niin ja of course Left 4 Dead 2 demo)

Hmm.... Pingas!
Käyttäjän avatar
Settis_XD

Viesti Demyx 11 Loka 2009 02:58

Conservatation kirjoitti:edit: Nonii tajusin että ongelma on joko näytönohjaimessa tai prossussa.. Jos joku haluaa valasta minnuu niin sanoisko mikä näytönohjain tai joku kannattaa ostaa että saisin tän Counter Strike: Sourcen pelittämmää kunnolla.. Mulla on Intel Core 2 Duo Mobile @ 1866 MHz, Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family, Physical Memory :3072 MB, Chipset : Intel GM965 ja Windows Vista käyttöjärjestelmänä!
Kannettavaan näyttiksen tai prossun vaihto taitaa olla lähes mahdotonta?
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti YYp3r1 12 Loka 2009 15:31

Juu elikkä miten sen consolen saa toimiin pelissä CS:S. Oon laittanu sieltä asetuksista Enable developers console mut mitä näppäintä mun pitää painaa että se tulee esiin? Voisko joku laittaa kuvan tai videon siitä näppäimestä mitä pitää painaa :?:

PS. Oon jo laittanu käynnistys asetuksii -console mut haluisin sen silleen et se aukeis näppäimestä ettei tarttis kokoaikaa pitää sitä päällä.
|PS3|PS2|PS1|PSP|Nokia 5800 XM|Logitech DiNovo Mini|

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
STEAM: B00minat0r95
PSN:Gamplayer
Pleikka tuli takasin korjauksesta ja porttarit loppu!!! (Fuck you Deaththrash)
PlayStation 4ever <3
Zysko ei ole kova jätkä. Hän valittaa muiden kirjoitusvirheistä vaikka itse kirjoittaa perseelleen. (totta se on)
Käyttäjän avatar
YYp3r1

Viesti vaikku69 12 Loka 2009 15:40

Moro...! Oon tässä jo 2japuol V pelaillu tot 1.6 =) Sourcekin on mut en jaksa sitä pelata... Nii asiaan et onko missään päin suomee cs 1.5 Tai siis myydäänkö?? Todella mainio peli<3
Ja sitte ku oon sen 1.5 nii iso fani nii ku yritän ladata sitä joltain sivult nii sit ku on ne lataukset menny ja ois muuten valmis, nii sit ku yrittää mennä pelaamaa nii siihen tulee et "Puuttuva pikakuvake, Etsitään hl.exe"... Ja sit siin tulee et voit myös etsiä tiedoston itse painamalla selaa?? wtF? ;s Ja sit ku sen antaa ite ettiä sen nii se menee johkuu condition zeroo mitä ei ole edes ladattu ? Vastatkaa.. Kiitos jo etukäteen :)

Ps: Steam nick= Vaikku_
vaikku69

Viesti YYp3r1 12 Loka 2009 15:56

vaikku69 kirjoitti:Moro...! Oon tässä jo 2japuol V pelaillu tot 1.6 =) Sourcekin on mut en jaksa sitä pelata... Nii asiaan et onko missään päin suomee cs 1.5 Tai siis myydäänkö?? Todella mainio peli<3
Ja sitte ku oon sen 1.5 nii iso fani nii ku yritän ladata sitä joltain sivult nii sit ku on ne lataukset menny ja ois muuten valmis, nii sit ku yrittää mennä pelaamaa nii siihen tulee et "Puuttuva pikakuvake, Etsitään hl.exe"... Ja sit siin tulee et voit myös etsiä tiedoston itse painamalla selaa?? wtF? ;s Ja sit ku sen antaa ite ettiä sen nii se menee johkuu condition zeroo mitä ei ole edes ladattu ? Vastatkaa.. Kiitos jo etukäteen :)

Ps: Steam nick= Vaikku_

Adin sut neuvon sit siel

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PlayStation 4ever <3
Zysko ei ole kova jätkä. Hän valittaa muiden kirjoitusvirheistä vaikka itse kirjoittaa perseelleen. (totta se on)
Käyttäjän avatar
YYp3r1

Viesti Merkkis 12 Loka 2009 16:51

Ub3rUrp0 kirjoitti:Juu elikkä miten sen consolen saa toimiin pelissä CS:S. Oon laittanu sieltä asetuksista Enable developers console mut mitä näppäintä mun pitää painaa että se tulee esiin? Voisko joku laittaa kuvan tai videon siitä näppäimestä mitä pitää painaa :?:

PS. Oon jo laittanu käynnistys asetuksii -console mut haluisin sen silleen et se aukeis näppäimestä ettei tarttis kokoaikaa pitää sitä päällä.

bindaa console johonkin näppäimeen.

oppaani kirjoitti:3. vaihe
Mene sille kirjoitusriville, missä on seuraava rivi "C:\Program Files\STEAM\steam.exe -applaunch 240". Kirjoita sen perään "-console" ilman "-merkkejä.
- Seuraavan kerran kun käynnistät pelisi, sinulla on siinä Console.
- Jotta saat painettua consolen auki näppäimestä, kirjoita consoleen seuraava: bind "X" "toggleconsole" Vaihda X:n paikalle, mikä tahansa näppäin, minkä siksi haluat. Itselläni kyseinen näppäin sattuu olemaan O, jolloin komento näyttää seuraavalta: bind "O" "toggleconsole" Sitten vain painat Enteriä (/rivinvaihtoa), jotta saat sen kyseiseen näppäimeen.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti YYp3r1 12 Loka 2009 17:33

Mene sille kirjoitusriville, missä on seuraava rivi "C:\Program Files\STEAM\steam.exe -applaunch 240". Kirjoita sen perään "-console" ilman "-merkkejä.
- Jotta saat painettua consolen auki näppäimestä, kirjoita consoleen seuraava: bind "X" "toggleconsole" Vaihda X:n paikalle, mikä tahansa näppäin, minkä siksi haluat. Itselläni kyseinen näppäin sattuu olemaan O, jolloin komento näyttää seuraavalta: bind "O" "toggleconsole" Sitten vain painat Enteriä (/rivinvaihtoa), jotta saat sen kyseiseen näppäimeen.

Oon kokeillu tota mutta ei oo toiminu. kokeilen uudestaan

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PlayStation 4ever <3
Käyttäjän avatar
YYp3r1

Viesti YYp3r1 12 Loka 2009 17:40

Ei toimi ei tapahdu mitään. Muut mun bindit on toiminu mut toi ei toimi

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PlayStation 4ever <3
Käyttäjän avatar
YYp3r1

Viesti -:CssPro:- 12 Loka 2009 20:20

Kumpi on teidän mielestä parempi ase? AK47 vai M4
Eat shit and die!
Käyttäjän avatar
-:CssPro:-

Viesti YYp3r1 12 Loka 2009 20:41

-:CssPro:- kirjoitti:Kumpi on teidän mielestä parempi ase? AK47 vai M4

Ak47 on parempi pidemmillä matkoilla. M4 on parempi nännityksessä. Ite otan mieluummin AK:n

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PlayStation 4ever <3
Käyttäjän avatar
YYp3r1

Viesti Teleporter 13 Loka 2009 02:38

Pelaako kukaan Friendlyplayersin servereillä? Itse olen sivuilla nimellä TeleporterFIN, ja pelissä nimellä IFPI TeleporterFIN.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla varsinkin jailia. Admineita on usein onlinessa, freekillerit bannataan pian ja siellä käy usein sitä samaa porukkaa, eikä kokoajan uusia Wnb-koviksia.

Ja jos pidit, niin muistathan lisätä suosikkeihin!
Pelityksessä tällä hetkellä:
Call of Duty 4: Modern Warfare - PÄÄSTY LÄPI
Star Wars : Jedi Knight : Jedi Academy - PÄÄSTY LÄPI
Half-Life 2 - PÄÄSTY LÄPI
Half-Life 2: Episode One - KESKEN
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - KESKEN

Avatarista kiitos Ildarille! ; )
Käyttäjän avatar
Teleporter

Viesti Pönö 13 Loka 2009 12:58

Ub3rUrp0 kirjoitti:

Ak47 on parempi pidemmillä matkoilla. M4 on parempi nännityksessä. Ite otan mieluummin AK:n

Ak47 tappaa ykkösestä päähän, mutta M4 ei tapa. Joten mielummin Ak47.
Pönö

Viesti Teleporter 13 Loka 2009 23:45

Pönö kirjoitti:
Ub3rUrp0 kirjoitti:

Ak47 tappaa ykkösestä päähän, mutta M4 ei tapa. Joten mielummin Ak47.

Kyllä, mutta M4 on paljon tarkempi, jos sitä osaa käyttää.
Jos käytät m4, voit parilla burstilla saada headshotin...
Pelityksessä tällä hetkellä:
Call of Duty 4: Modern Warfare - PÄÄSTY LÄPI
Star Wars : Jedi Knight : Jedi Academy - PÄÄSTY LÄPI
Half-Life 2 - PÄÄSTY LÄPI
Half-Life 2: Episode One - KESKEN
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory - KESKEN

Avatarista kiitos Ildarille! ; )
Käyttäjän avatar
Teleporter

Palaa alueelle PC-pelit