apuja?
Kannettavaan näyttiksen tai prossun vaihto taitaa olla lähes mahdotonta?Conservatation kirjoitti:edit: Nonii tajusin että ongelma on joko näytönohjaimessa tai prossussa.. Jos joku haluaa valasta minnuu niin sanoisko mikä näytönohjain tai joku kannattaa ostaa että saisin tän Counter Strike: Sourcen pelittämmää kunnolla.. Mulla on Intel Core 2 Duo Mobile @ 1866 MHz, Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family, Physical Memory :3072 MB, Chipset : Intel GM965 ja Windows Vista käyttöjärjestelmänä!
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
vaikku69 kirjoitti:Moro...! Oon tässä jo 2japuol V pelaillu tot 1.6 =) Sourcekin on mut en jaksa sitä pelata... Nii asiaan et onko missään päin suomee cs 1.5 Tai siis myydäänkö?? Todella mainio peli<3
Ja sitte ku oon sen 1.5 nii iso fani nii ku yritän ladata sitä joltain sivult nii sit ku on ne lataukset menny ja ois muuten valmis, nii sit ku yrittää mennä pelaamaa nii siihen tulee et "Puuttuva pikakuvake, Etsitään hl.exe"... Ja sit siin tulee et voit myös etsiä tiedoston itse painamalla selaa?? wtF? ;s Ja sit ku sen antaa ite ettiä sen nii se menee johkuu condition zeroo mitä ei ole edes ladattu ? Vastatkaa.. Kiitos jo etukäteen![]()
Ps: Steam nick= Vaikku_
Ub3rUrp0 kirjoitti:Juu elikkä miten sen consolen saa toimiin pelissä CS:S. Oon laittanu sieltä asetuksista Enable developers console mut mitä näppäintä mun pitää painaa että se tulee esiin? Voisko joku laittaa kuvan tai videon siitä näppäimestä mitä pitää painaa![]()
PS. Oon jo laittanu käynnistys asetuksii -console mut haluisin sen silleen et se aukeis näppäimestä ettei tarttis kokoaikaa pitää sitä päällä.
oppaani kirjoitti:3. vaihe
Mene sille kirjoitusriville, missä on seuraava rivi "C:\Program Files\STEAM\steam.exe -applaunch 240". Kirjoita sen perään "-console" ilman "-merkkejä.
- Seuraavan kerran kun käynnistät pelisi, sinulla on siinä Console.
- Jotta saat painettua consolen auki näppäimestä, kirjoita consoleen seuraava: bind "X" "toggleconsole" Vaihda X:n paikalle, mikä tahansa näppäin, minkä siksi haluat. Itselläni kyseinen näppäin sattuu olemaan O, jolloin komento näyttää seuraavalta: bind "O" "toggleconsole" Sitten vain painat Enteriä (/rivinvaihtoa), jotta saat sen kyseiseen näppäimeen.
Mene sille kirjoitusriville, missä on seuraava rivi "C:\Program Files\STEAM\steam.exe -applaunch 240". Kirjoita sen perään "-console" ilman "-merkkejä.
- Jotta saat painettua consolen auki näppäimestä, kirjoita consoleen seuraava: bind "X" "toggleconsole" Vaihda X:n paikalle, mikä tahansa näppäin, minkä siksi haluat. Itselläni kyseinen näppäin sattuu olemaan O, jolloin komento näyttää seuraavalta: bind "O" "toggleconsole" Sitten vain painat Enteriä (/rivinvaihtoa), jotta saat sen kyseiseen näppäimeen.
-:CssPro:- kirjoitti:Kumpi on teidän mielestä parempi ase? AK47 vai M4

Ub3rUrp0 kirjoitti:-:CssPro:- kirjoitti:Kumpi on teidän mielestä parempi ase? AK47 vai M4
Ak47 on parempi pidemmillä matkoilla. M4 on parempi nännityksessä. Ite otan mieluummin AK:n
Pönö kirjoitti:Ub3rUrp0 kirjoitti:-:CssPro:- kirjoitti:Kumpi on teidän mielestä parempi ase? AK47 vai M4
Ak47 on parempi pidemmillä matkoilla. M4 on parempi nännityksessä. Ite otan mieluummin AK:n
Ak47 tappaa ykkösestä päähän, mutta M4 ei tapa. Joten mielummin Ak47.