Kuva:

Mitä teen? olen koittanut asentaan pelin uudestaan yms pientä.
Help me!

Niko.H kirjoitti:Noin klo 1.00 yöllä lopetin pelaamisen. Toimi aivan moitteettomasti, ja mitään en ollut muuttanut. Sitten aamupäivästä kokeilin ja ei toiminutkaan enää.
Ojala^ kirjoitti:Nimi: ak47*kOmiSsar ReX pelaan cs 1.6 osaisko joku autaa tälläsee ongelmaa
En käsitä mun kone ei löydä enää servuja paitsi harvoin yhen tai kaks ja ne on ana samat.
tänään pelailin ihan huvikseni cssää servuissa sit lopetin lähi pihalle 2h päästä tulin uusiks laitoin servut ei tullu servui palo muuris ei pitäis olla ongelmi kävin kattoo mikä on vikana haluisin tykittää servuissa en enää löydä servui
tälläiset tekstit tuleee aina tervehtimää
no internet games responded to the guery / there are no internet games visible tat pass you fitller settings
viimesessä pelis alko lagaa ihan sikana ja ei näkyny nimi ijä näin...
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.
Mahori kirjoitti:Ojala^ kirjoitti:Nimi: ak47*kOmiSsar ReX pelaan cs 1.6 osaisko joku autaa tälläsee ongelmaa
En käsitä mun kone ei löydä enää servuja paitsi harvoin yhen tai kaks ja ne on ana samat.
tänään pelailin ihan huvikseni cssää servuissa sit lopetin lähi pihalle 2h päästä tulin uusiks laitoin servut ei tullu servui palo muuris ei pitäis olla ongelmi kävin kattoo mikä on vikana haluisin tykittää servuissa en enää löydä servui
tälläiset tekstit tuleee aina tervehtimää
no internet games responded to the guery / there are no internet games visible tat pass you fitller settings
viimesessä pelis alko lagaa ihan sikana ja ei näkyny nimi ijä näin...
Aito vai Waresoft?
Ojala^ kirjoitti:kivitien paska on kyl jo vuoden toiminu servut hyvin yhtäkkii vaa tli joku tileonko neuvvoi
PowerShot kirjoitti:Tarvisin helppi'a' Countterissa silla minun aijani liikku noin puolet muita nopeammin ja n.3-7sek jalkeen toksahtaa ja jatkaa matkaa haluaisin apua. KIITTAISIN JOS EI TULISI EVG EVOEVOLOLLOL . Pari tuntia paivassa oon ettiny vastausta mutta en oo loytany. Voisiko olla muisteiisa vikaa?