Yleinen Counter-strike keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

css ei käynnisty

Viesti Niko.H 19 Heinä 2009 17:39

Tarvitsen apua ongelmani kanssa. CSS ei käynnisty.
Kuva: Kuva
Mitä teen? olen koittanut asentaan pelin uudestaan yms pientä.
Help me!
3 vuotta täynnä jwebis <3
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Niko.H

Re: Yleinen Counter-strike keskustelu

Viesti Merkkis 19 Heinä 2009 19:07

Ennen toiminut? Mitä teit viimeisimpänä asiana ennenkuin kokeilit uusiks?
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Niko.H 19 Heinä 2009 21:38

Noin klo 1.00 yöllä lopetin pelaamisen. Toimi aivan moitteettomasti, ja mitään en ollut muuttanut. Sitten aamupäivästä kokeilin ja ei toiminutkaan enää.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Niko.H

Viesti Merkkis 19 Heinä 2009 22:21

Niko.H kirjoitti:Noin klo 1.00 yöllä lopetin pelaamisen. Toimi aivan moitteettomasti, ja mitään en ollut muuttanut. Sitten aamupäivästä kokeilin ja ei toiminutkaan enää.

Kokeile Xfiren sammuttamista ja sen jälkeen CS:n käynnistämistä. Oletan että sinulla on se, koska Googletin error-tekstisi ja pääsin tälläiselle sivulle., voisitko kertoa jos auttoi?
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Niko.H 20 Heinä 2009 11:40

Olen poistanut xfiren, elien päivällä poistin. Eikä auttanut.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Niko.H

Viesti Yrb 20 Heinä 2009 16:55

Tarjoan ilmaista webbisivutilaa ~5 GB tilaa, muutama Mysli slotti. Jos kiinnostaa lähettäkää mailia jorma132"ät"evoton.net tai yv.
Yrb

Viesti Pönö 20 Heinä 2009 18:45

Olisiko kellään tietoa minkä takia tulee Did not find target '#all'! kun kirjoitan ma_givecash #all 16000? En äkkiseltään itse löytänyt syytä
Pönö

Viesti Ojala^ 21 Heinä 2009 21:33

Nimi: ak47*kOmiSsar ReX pelaan cs 1.6 osaisko joku autaa tälläsee ongelmaa

En käsitä mun kone ei löydä enää servuja paitsi harvoin yhen tai kaks ja ne on ana samat.

tänään pelailin ihan huvikseni cssää servuissa sit lopetin lähi pihalle 2h päästä tulin uusiks laitoin servut ei tullu servui palo muuris ei pitäis olla ongelmi kävin kattoo mikä on vikana haluisin tykittää servuissa en enää löydä servui
tälläiset tekstit tuleee aina tervehtimää

no internet games responded to the guery / there are no internet games visible tat pass you fitller settings

viimesessä pelis alko lagaa ihan sikana ja ei näkyny nimi ijä näin...
[piilotettu kuva][piilotettu kuva] [piilotettu kuva]
Ecolution !!
Käyttäjän avatar
Ojala^

Viesti aa$i 21 Heinä 2009 21:41

Kato filtterit
Joskus mulla auttaa et laitan netin pois päältä n. 20min ja sitten napsautan sen takas päälle ja annan olla n. 20min ja sitten jatkan pelaamista(koneen pitää olla pois päältä tämän aikana)
Käyttäjän avatar
aa$i

Viesti Mahori 21 Heinä 2009 21:47

Ojala^ kirjoitti:Nimi: ak47*kOmiSsar ReX pelaan cs 1.6 osaisko joku autaa tälläsee ongelmaa

En käsitä mun kone ei löydä enää servuja paitsi harvoin yhen tai kaks ja ne on ana samat.

tänään pelailin ihan huvikseni cssää servuissa sit lopetin lähi pihalle 2h päästä tulin uusiks laitoin servut ei tullu servui palo muuris ei pitäis olla ongelmi kävin kattoo mikä on vikana haluisin tykittää servuissa en enää löydä servui

no internet games responded to the guery / there are no internet games visible tat pass you fitller settings

Aito vai Waresoft?
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mahori

Viesti Ojala^ 21 Heinä 2009 22:08

Mahori kirjoitti:
Ojala^ kirjoitti:Nimi: ak47*kOmiSsar ReX pelaan cs 1.6 osaisko joku autaa tälläsee ongelmaa

Aito vai Waresoft?

kivitien paska on kyl jo vuoden toiminu servut hyvin yhtäkkii vaa tli joku tile :( onko neuvvoi
[piilotettu kuva][piilotettu kuva] [piilotettu kuva]
Ecolution !!
Käyttäjän avatar
Ojala^

Viesti Merkkis 21 Heinä 2009 22:30

Ojala^ kirjoitti:kivitien paska on kyl jo vuoden toiminu servut hyvin yhtäkkii vaa tli joku tile :( onko neuvvoi

Täältä et wareneuvoja saa, kokeile vaikkapa Suomi24:sta.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti JesuMOjj 24 Heinä 2009 10:03

Moro, eli kyseessä ois peli cs 1.6 mulla ois semmonen ongelma että. cs käynnistyyy iha normaalisti mutta kun yritän connectaa servuihin se tilttaa ja jodun ctlr alt ja deletettää ja eli siis ongelma ei häviä itestää..... apuja?
JesuMOjj

Viesti PowerShot 26 Heinä 2009 17:50

Tarvisin helppi'a' Countterissa silla minun aijani liikku noin puolet muita nopeammin ja n.3-7sek jalkeen toksahtaa ja jatkaa matkaa haluaisin apua. KIITTAISIN JOS EI TULISI EVG EVOEVOLOLLOL . Pari tuntia paivassa oon ettiny vastausta mutta en oo loytany. Voisiko olla muisteiisa vikaa?
PowerShot

Viesti Dace 26 Heinä 2009 23:51

PowerShot kirjoitti:Tarvisin helppi'a' Countterissa silla minun aijani liikku noin puolet muita nopeammin ja n.3-7sek jalkeen toksahtaa ja jatkaa matkaa haluaisin apua. KIITTAISIN JOS EI TULISI EVG EVOEVOLOLLOL . Pari tuntia paivassa oon ettiny vastausta mutta en oo loytany. Voisiko olla muisteiisa vikaa?

Vaikuttaa pahasti huonolta nettiyhteydeltä/indokiinan servulta.
Dace

Palaa alueelle PC-pelit