Ärsyttävä ongelma

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

Ärsyttävä ongelma

Viesti kokki mato 17 Touko 2008 16:25

Mun kamulla on semmonen ongelma että aina ku se klikkaa hiirellä jotaki kuvaketta työpöydällä tai kansiossa niin sen kone valitsee tosi monta kuvaketta vaikka oikeesti pitäs olla valita vaan yks :evil: Siitä on ärsyttävää painaa pohjassa ctrl ja vetää niiden ylimääräisten kuvakkeiden yli

EDIT:Ongelma on ratkaistu kiitos praKKAn :)

Sori tuplapostista mut ku kirjotin taman sen koneel niin en viittiny kirjottaa koko viestii uudestaan ku se ois pyyhkiny sen.
Viimeksi muokannut kokki mato päivämäärä 18 Touko 2008 13:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Eipä oo oikeen mitään sanottavaa [spoiler]runescape on nykyään noobirune[/spoiler]
Käyttäjän avatar
kokki mato

Re: Ärsyttävä ongelma

Viesti kokki mato 17 Touko 2008 16:44

Autakkaa pliis :cry: :cry:
Eipä oo oikeen mitään sanottavaa [spoiler]runescape on nykyään noobirune[/spoiler]
Käyttäjän avatar
kokki mato

Viesti temez69 17 Touko 2008 17:12

voi olla hiiressä vikaa.
temez69

Viesti Cencored 17 Touko 2008 18:01

Mulla oli ollu sama ongelma vanhas konees. Mä sain sen korjattua sillee : Kai tiiät ne ihme pikku ikonit tos palkissa. Siellä pitäis olla semmonen näppäimistö kuvake. Tupla klikkaa sitä ja säätele ne asetukset :)

Toivotavasti autto :roll:

-Cencored
Boogie Woogie Wu - ICP

"The beast lives out of the raging storm in the dead of night
The ravenous, blood-sick creatures searches for it's sacrifice
Through the hideous darkness, it lurches, driven by death itself
Only the satisfaction of slaughter will cause it to return to
The darkness from which it came"
Käyttäjän avatar
Cencored

Viesti DJanne 17 Touko 2008 18:07

Cencored kirjoitti:Mulla oli ollu sama ongelma vanhas konees. Mä sain sen korjattua sillee : Kai tiiät ne ihme pikku ikonit tos palkissa. Siellä pitäis olla semmonen näppäimistö kuvake. Tupla klikkaa sitä ja säätele ne asetukset :)

Toivotavasti autto :roll:

Kävikö mielessä että hän on voinut säädellä että mitä siinä työpalkissa näkyy? Itse en tiedä mistään näppäimistön kuvasta.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti praKKA 17 Touko 2008 22:29

Ctrl+Alt+Vasen Shift

Koulun ATK-tunneilla käynyt ihan samaa miljoona kertaa kun tullut shiftiä koodatessa painettua viitisen kertaa ja painaa cancel, ofC mikkisofta on koodannut sen kytkeytymään cancelista ja ok:sta molemmista.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
praKKA
Foorumin paras nörtti

Viesti kokki mato 18 Touko 2008 13:20

praKKA kirjoitti:Ctrl+Alt+Vasen Shift

Koulun ATK-tunneilla käynyt ihan samaa miljoona kertaa kun tullut shiftiä koodatessa painettua viitisen kertaa ja painaa cancel, ofC mikkisofta on koodannut sen kytkeytymään cancelista ja ok:sta molemmista.

Kiitos todella paljon se toimi :D
Käyttäjän avatar
kokki mato

Viesti praKKA 18 Touko 2008 13:58

Noni laitanpas sitten lukkoon.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
praKKA
Foorumin paras nörtti

Palaa alueelle Hardware

Samankaltaisia viestiketjuja