Steam ongelma

Keskustelua tietokonepeleistä.

Steam ongelma

Viesti Patrees 17 Touko 2008 11:55

Olen yrittänyt etsiä servuja (mm. TF2 ja Cs:s) steamista mutta niitä ei näy sieltä, olen ladannut uudestaan ne pelit ja steaminkin mutta ne ei suostu vaa toimii. osaatteko auttaa tai jollakulla muullakin sama ongelma? johtuisiko se mun virus torjunnasta? oon koittanu jo kaikkea mitä keksin mutta ei silti toimi. :( ja sitten mun pitää aina laittaa ctrl+alt+delete ja sielt prosessit ja sit sammuttaa steam sielt eriksee et saan sen toimii... Mulla on ollu ennenki steam asennettuna ja ollut Css ja TF2 siinä mutta nytten ne ei toimi.. :?
I got heart full of fire
Patrees

Re: Steam ongelma

Viesti temez69 17 Touko 2008 12:05

ootko ostanut pelit vai saanut kaverilta viarailuluvan.
temez69

Viesti Patrees 17 Touko 2008 12:20

siis,
Oon ostanu peli mutku sain bannit kerran : D.
mut kamulta sain css acon ku se ei pelannu enää ni ostin siihe ton orange boxin mut siin oli valmiiks Css, ja on se toiminu ennenki mut nyt se ei toimi ku poistin ne kerra ja nyt väh aikaa sitte asensin uusiks
I got heart full of fire
Patrees

Viesti Villex 17 Touko 2008 12:23

Palomuuri voi estää servujen löytymisen et ainakin mulla joissain peleissä käy niin. Testaa laittaa jotain sen asetuksista tai laita kokonaan pois päältä
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti Patrees 17 Touko 2008 12:54

Otin sen kokonaa pois käytöstä silti ei toimi.... mul ei siis näy mitkää servut.. :/
I got heart full of fire
Patrees

Viesti Echo 17 Touko 2008 13:00

Patrees kirjoitti:Otin sen kokonaa pois käytöstä silti ei toimi.... mul ei siis näy mitkää servut.. :/

Iiiik!!!! Otit siis palomuurin pois käytöstä.... Kantsee ehkä laittaa takaisin, ellei harrastuksesi olen virusten poisto.
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti Patrees 17 Touko 2008 13:02

niin laitoinkin... -.- mutta testasin vaa että tuleeko ne servut näkyviin, ja muutenki siel asetuksis näkyy että se on sallittu jne.. :/
I got heart full of fire
Patrees

Viesti Patrees 17 Touko 2008 14:52

onks kellää mitää tietoo mite sen sais toimii. :( kamullaki sama ongelma.
I got heart full of fire
Patrees

Palaa alueelle PC-pelit