Tässä sitten näemme miten hulluja pelaajat ovat. Järkeä laittaa jono nuotioita? Ei minunkaan mielestä.
no ehkäkehittävät leveleitä!
Alkaliparisto kirjoitti:AlbuX kirjoitti:Ensinnäkin miksi he vastaisivat kysymykseesi Japanista?
Toiseksi, et taida tietää RS:stä kovinkaan paljoa. Pelaajat tekevät nuotioita kehittääkseen FM:mää.
Kolmanneksi, luuletko tosiaankin että kaikki suomailaiset RS-pelaajat tietävät mikä on JWeb? Netissä on katos jtn muitakin foorumeita.
Neljänneksi, he kirjoittavat tuollain koska he noin on vain yksinkertaisesti nopeampaa kuin kirjoittaa normaalisti.
Ja viimeiseksi, luuletko että kaikki RS-pelaajat on No-Lifejä? Ja muutenkin, todistaako tuo sen että he ovat noulaiffeja?
Turha päteä 97 kun et mistään mitään tiedä.
Liityn tähän sanontaan. Tämä on totta, pelasin vielä 2007 puolella RS ja siellä todella "lyhennetään" sanoja. FM tulee sanasta FireMaking, RS sanasta RuneScape, ja RS saa samantyyliset grafiikat kuin WoW.
•,• kirjoitti:Aika outo opas, mutta olen samaa mieltä teidän kanssa.

Remember kirjoitti:AlbuX kirjoitti:Ensinnäkin miksi he vastaisivat kysymykseesi Japanista?
Toiseksi, et taida tietää RS:stä kovinkaan paljoa. Pelaajat tekevät nuotioita kehittääkseen FM:mää.
Kolmanneksi, luuletko tosiaankin että kaikki suomailaiset RS-pelaajat tietävät mikä on JWeb? Netissä on katos jtn muitakin foorumeita.
Neljänneksi, he kirjoittavat tuollain koska he noin on vain yksinkertaisesti nopeampaa kuin kirjoittaa normaalisti.
Ja viimeiseksi, luuletko että kaikki RS-pelaajat on No-Lifejä? Ja muutenkin, todistaako tuo sen että he ovat noulaiffeja?
Turha päteä 97 kun et mistään mitään tiedä.
Uskompa, että hän kirjoitti tämän ihan läppänä.
Elvis__ kirjoitti:Kaikki Jonnewebiläiset 9v Runenhakkaajat tulevat tänne valittamaan mielipiteistä.
tosiaan... rune on paska peli, kerran alennuin jopa pelaamaan sitä mutta kyllästyin siihen että kaikki 9v runenhakkaajat tuli kinuamaa siihe viereen.
Vittu täl viikol näin kaks sellast iha pikkukakaraa jotka oli kirjastossa lanittaas RUNEA!!! vittu miksi mennä kirjastoon pelaamaan ja häirittemään muita runenpeluulla. maksaa sitäpaitsi enemmän.
teg0r kirjoitti:Elvis__ kirjoitti:Kaikki Jonnewebiläiset 9v Runenhakkaajat tulevat tänne valittamaan mielipiteistä.
tosiaan... rune on paska peli, kerran alennuin jopa pelaamaan sitä mutta kyllästyin siihen että kaikki 9v runenhakkaajat tuli kinuamaa siihe viereen.
Vittu täl viikol näin kaks sellast iha pikkukakaraa jotka oli kirjastossa lanittaas RUNEA!!! vittu miksi mennä kirjastoon pelaamaan ja häirittemään muita runenpeluulla. maksaa sitäpaitsi enemmän.
Maksaa enemmän jos pelaa kirjastossa?? Kumma kirjasto siellä jos koneen käyttö maksaa. Ja huom! Runea ei voi pelata lanilla. Ja minkä helvetin takia RS-pelaajat haukkuvat Wowia ja Cs, Wowin hakkaajat haukkivat Cs ja Rs, ja tietysti Cs pelaajat kaukkuvat Rs ja Wowia. Itse pelaan RS ja Cs, olen testannut Wowin trialia, ei huono peli mutta en vain pitänyt siitä, en silti tule haukkumaan sitä. Onko angsti päällä vai mikä mättää?? Tämän voi mielestäni luokitella pissakakka-aiheeksi.
Elvis__ kirjoitti:teg0r kirjoitti:Elvis__ kirjoitti:Kaikki Jonnewebiläiset 9v Runenhakkaajat tulevat tänne valittamaan mielipiteistä.
Maksaa enemmän jos pelaa kirjastossa?? Kumma kirjasto siellä jos koneen käyttö maksaa. Ja huom! Runea ei voi pelata lanilla. Ja minkä helvetin takia RS-pelaajat haukkuvat Wowia ja Cs, Wowin hakkaajat haukkivat Cs ja Rs, ja tietysti Cs pelaajat kaukkuvat Rs ja Wowia. Itse pelaan RS ja Cs, olen testannut Wowin trialia, ei huono peli mutta en vain pitänyt siitä, en silti tule haukkumaan sitä. Onko angsti päällä vai mikä mättää?? Tämän voi mielestäni luokitella pissakakka-aiheeksi.
Mä pelaan Cs ja Run-escape on huono peli mutta WoW on kuitenkin helvetin hyvä peli koska kaverilla oon pelannu.
mielipiteitä.
Elvis_ kirjoitti:Kaikki Jonnewebiläiset 9v Runenhakkaajat tulevat tänne valittamaan mielipiteistä.
Agapio kirjoitti:Nyt minä kerron mikä se Runescape on. Tämä on tarkoitettu niille, jotka eivät tiedä Runescapesta.
Tässä selitys siitä, että siellä on pentuja, jotka eivät osaa kirjoittaa, kun kysyn:Mitä mieltä olette Japanista? Vastauksena tulee vain:Multa pöllittiin 73 lvl ukko, Jkk, Kk. Mikä mielisairaala tämä paikka oikein on? Ovatko he syöneet sieniä, vai eivätkö he osaa kirjoittaa?
Tässä sitten näemme miten hulluja pelaajat ovat. Järkeä laittaa jono nuotioita? Ei minunkaan mielestä.
Tässä me näemme, kuinka tietämättömiä Runescapen pelaajat ovat muusta maailmasta.
Tässä me näemme, kuinka kauniisti jenkit kirjoittaa. Teiniangstia? Vai haluaako hän kehuskellä kirjoitustaidollaan? Ota siitä nyt sitten selvä.
Tässä näemme, kuinka nolife ihmisiä siellä on.

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit