[Artikkeli] Mikä Runescape on?

Oppaita ja artikkeleita.

Re: [Artikkeli] Mikä Runescape on?

Viesti terttari 20 Touko 2008 20:23

Tässä sitten näemme miten hulluja pelaajat ovat. Järkeä laittaa jono nuotioita? Ei minunkaan mielestä.

no ehkäkehittävät leveleitä!
terttari

Viesti mu1ku1la1 22 Touko 2008 19:40

Sorivaan, mutta aika vahvasti matkittu MJM:mmää.
Vaihdetaan 37USDIA AlertPaylle/Bux.to:hon kahteenkymmeneen viiteen usdiin paypalille/steam pelejä sillä hinnalla. (Jäät voitolle jopa 12USDIA!!)
Ota yhteyttä YVllä tai lisää steamiin "mu1ku1la1".
Laitela on elämäntapani. : D
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Viesti SMario 23 Touko 2008 18:40

Ei näin! You fail! On järkeä tehä nuotioita jos kehittäää firemakingii. Sitten ei kaikki tiedä jwebistä. Ja tuo jenkkien kirjoitus on lyhennettä. Ne ovat laiskoja sovitaan niin.
*klick*
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:530€ Eli tarkoittaa rahat tienattu!!
l]
Käyttäjän avatar
SMario

Viesti TimoPetteri 25 Touko 2008 18:32

Alkaliparisto kirjoitti:
AlbuX kirjoitti:Ensinnäkin miksi he vastaisivat kysymykseesi Japanista?
Toiseksi, et taida tietää RS:stä kovinkaan paljoa. Pelaajat tekevät nuotioita kehittääkseen FM:mää.
Kolmanneksi, luuletko tosiaankin että kaikki suomailaiset RS-pelaajat tietävät mikä on JWeb? Netissä on katos jtn muitakin foorumeita.
Neljänneksi, he kirjoittavat tuollain koska he noin on vain yksinkertaisesti nopeampaa kuin kirjoittaa normaalisti.
Ja viimeiseksi, luuletko että kaikki RS-pelaajat on No-Lifejä? Ja muutenkin, todistaako tuo sen että he ovat noulaiffeja?
Turha päteä 97 kun et mistään mitään tiedä.

Liityn tähän sanontaan. Tämä on totta, pelasin vielä 2007 puolella RS ja siellä todella "lyhennetään" sanoja. FM tulee sanasta FireMaking, RS sanasta RuneScape, ja RS saa samantyyliset grafiikat kuin WoW.

Jos saa ja tulee lisää free tehtäviä nii rupeen pelaa taas. <--- (Huomaatteko? Minäkin käytän joissain sanoissa lyhenteitä)
http://www.travian.fi/?uc=fix_23148 <--- Se on ref linkki.
Eli travian Speed on alkanut! kaikki rekkailemaan! W007!
[piilotettu kuva]Klikkaa täältä tunkeaksesi lemmikkini kurkusta alas pari tattia.
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti •,• 27 Touko 2008 15:24

Aika outo opas, mutta olen samaa mieltä teidän kanssa.
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti TribalReaper 28 Touko 2008 17:53

•,• kirjoitti:Aika outo opas, mutta olen samaa mieltä teidän kanssa.

I agree.

(sori lyhyt taas.... :roll: )
Auttakaa minua ja rekatkaa tänne
HL1 G-Man on saanut kännykän mutta ei osaa käyttää sitä.
HL2 G-Man on oppinut käyttämään puhelinta ja rupattelee Gordonin kanssa joissain kohtaa.
HL2 Ep1 G-Manilta on loppunut puhe aika ja ei rimpauttele Gordonille
Hl2 Ep2 G-Man on ostanut puhe aikaa ja rupattelee Gordonin kanssa sillä aikaa kun Alyx paranee.
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Viesti Locke 05 Kesä 2008 10:45

Jokainen saa itse päättää mitä pelaa ei muut voi sitä määrätä jos pitää RuneScapesta niin sitten pitää siinä se.Sama asia WoW in kanssa aina haukutaan mutta jos et itse pidä siitä se ei tarkota sitä että muut eivät sitä saa pelata :!: :wink:

Tällästä tänää.
[piilotettu kuva]
Minkäs teet oon avuton tapaus! =P
Käyttäjän avatar
Locke

Viesti teg0r 18 Heinä 2008 03:20

Remember kirjoitti:
AlbuX kirjoitti:Ensinnäkin miksi he vastaisivat kysymykseesi Japanista?
Toiseksi, et taida tietää RS:stä kovinkaan paljoa. Pelaajat tekevät nuotioita kehittääkseen FM:mää.
Kolmanneksi, luuletko tosiaankin että kaikki suomailaiset RS-pelaajat tietävät mikä on JWeb? Netissä on katos jtn muitakin foorumeita.
Neljänneksi, he kirjoittavat tuollain koska he noin on vain yksinkertaisesti nopeampaa kuin kirjoittaa normaalisti.
Ja viimeiseksi, luuletko että kaikki RS-pelaajat on No-Lifejä? Ja muutenkin, todistaako tuo sen että he ovat noulaiffeja?
Turha päteä 97 kun et mistään mitään tiedä.

Uskompa, että hän kirjoitti tämän ihan läppänä.

Uskompa että hän kirjoitti tämän koska on angstaava pikkunilviäinen.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti Malkey 18 Heinä 2008 13:20

Kaikki Jonnewebiläiset 9v Runenhakkaajat tulevat tänne valittamaan mielipiteistä.

tosiaan... rune on paska peli, kerran alennuin jopa pelaamaan sitä mutta kyllästyin siihen että kaikki 9v runenhakkaajat tuli kinuamaa siihe viereen.

Vittu täl viikol näin kaks sellast iha pikkukakaraa jotka oli kirjastossa lanittaas RUNEA!!! vittu miksi mennä kirjastoon pelaamaan ja häirittemään muita runenpeluulla. maksaa sitäpaitsi enemmän.
z0mg z0mg TTFAF Expertillä läpi.
Käyttäjän avatar
Malkey

Viesti teg0r 20 Heinä 2008 19:38

Elvis__ kirjoitti:Kaikki Jonnewebiläiset 9v Runenhakkaajat tulevat tänne valittamaan mielipiteistä.

tosiaan... rune on paska peli, kerran alennuin jopa pelaamaan sitä mutta kyllästyin siihen että kaikki 9v runenhakkaajat tuli kinuamaa siihe viereen.

Vittu täl viikol näin kaks sellast iha pikkukakaraa jotka oli kirjastossa lanittaas RUNEA!!! vittu miksi mennä kirjastoon pelaamaan ja häirittemään muita runenpeluulla. maksaa sitäpaitsi enemmän.

Maksaa enemmän jos pelaa kirjastossa?? Kumma kirjasto siellä jos koneen käyttö maksaa. Ja huom! Runea ei voi pelata lanilla. Ja minkä helvetin takia RS-pelaajat haukkuvat Wowia ja Cs, Wowin hakkaajat haukkivat Cs ja Rs, ja tietysti Cs pelaajat kaukkuvat Rs ja Wowia. Itse pelaan RS ja Cs, olen testannut Wowin trialia, ei huono peli mutta en vain pitänyt siitä, en silti tule haukkumaan sitä. Onko angsti päällä vai mikä mättää?? Tämän voi mielestäni luokitella pissakakka-aiheeksi.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti Malkey 21 Heinä 2008 10:22

teg0r kirjoitti:
Elvis__ kirjoitti:Kaikki Jonnewebiläiset 9v Runenhakkaajat tulevat tänne valittamaan mielipiteistä.

Maksaa enemmän jos pelaa kirjastossa?? Kumma kirjasto siellä jos koneen käyttö maksaa. Ja huom! Runea ei voi pelata lanilla. Ja minkä helvetin takia RS-pelaajat haukkuvat Wowia ja Cs, Wowin hakkaajat haukkivat Cs ja Rs, ja tietysti Cs pelaajat kaukkuvat Rs ja Wowia. Itse pelaan RS ja Cs, olen testannut Wowin trialia, ei huono peli mutta en vain pitänyt siitä, en silti tule haukkumaan sitä. Onko angsti päällä vai mikä mättää?? Tämän voi mielestäni luokitella pissakakka-aiheeksi.

Mä pelaan Cs ja Run-escape on huono peli mutta WoW on kuitenkin helvetin hyvä peli koska kaverilla oon pelannu.

mielipiteitä.
z0mg z0mg TTFAF Expertillä läpi.
Käyttäjän avatar
Malkey

Viesti teg0r 21 Heinä 2008 17:55

Elvis__ kirjoitti:
teg0r kirjoitti:

Mä pelaan Cs ja Run-escape on huono peli mutta WoW on kuitenkin helvetin hyvä peli koska kaverilla oon pelannu.

mielipiteitä.

Ensinnäkin se on RuneScape, ja se ei ole huono peli. Sellaista ei edes ole olemassa.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti Zelgre 22 Heinä 2008 12:08

Ei se Agapio tiedä pelistä yhtään mitään, kun juuri Tutorial Islandilta päässyt pois. :'<

Miksi jono nuotioita? = Kehittävät firemakingia.

Muut kysymykset sitten ovatkin ihan vajaan aivotoimintasi tuloksia.

Ja tuota "teiniangstia" - jota se ei ole, käytetään niin monissa muissa peleissä. ;)

Tämä sen takia, koska en valitettavasti siedä, jos haukutaan peliä, jota kyseenalainen kirjoittaja ei ole paskanvertaa pelannut.

Elvis_ kirjoitti:Kaikki Jonnewebiläiset 9v Runenhakkaajat tulevat tänne valittamaan mielipiteistä.

Valitan, en ole 9-vuotias.

Sinun mielipide ja en ole kertaakaan nähnyt 9v "runenhakkaajaa" member-worldissa, joka olisi kinunnut mitään. ;)

Ette tiedä mistä puhutte = Älkää kirjoittako <33
-Zelgre (omistaa 88lvl jäsenyyden omaavan accountin Runescapessa.)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti ErakkoPapu 22 Heinä 2008 16:16

Agapio kirjoitti:Nyt minä kerron mikä se Runescape on. Tämä on tarkoitettu niille, jotka eivät tiedä Runescapesta.
Tässä selitys siitä, että siellä on pentuja, jotka eivät osaa kirjoittaa, kun kysyn:Mitä mieltä olette Japanista? Vastauksena tulee vain:Multa pöllittiin 73 lvl ukko, Jkk, Kk. Mikä mielisairaala tämä paikka oikein on? Ovatko he syöneet sieniä, vai eivätkö he osaa kirjoittaa?
Tässä sitten näemme miten hulluja pelaajat ovat. Järkeä laittaa jono nuotioita? Ei minunkaan mielestä.
Tässä me näemme, kuinka tietämättömiä Runescapen pelaajat ovat muusta maailmasta.
Tässä me näemme, kuinka kauniisti jenkit kirjoittaa. Teiniangstia? Vai haluaako hän kehuskellä kirjoitustaidollaan? Ota siitä nyt sitten selvä.
Tässä näemme, kuinka nolife ihmisiä siellä on.

Vastaan kaikkiin, vaikka en pelaa RS:ää
1. Ne jutteli jostai muustaku Japanista. Eikä huomioineet sua.
2. Nuotiot: Kasvattaa tulen sytytys levuu.
3. Ei jonnewebi niin suosittu ole.
4. Tuo on normaalia amerikkalaista tekstiviesti lyhennettä. Kirjotetaanhan Suomessaki: Seuraa mua, vaikka pitäis kirjoittaa seuraa minua, mutta siinä kestää pitempää. Joten Lyhenteiden käyttäminen on normia.
5. Lolz... Ei kaikki tykkää lautapeleistä... Tai niillä ei vaan ole hyviä lautapeleja. Et voi olettaa, että kaikki pitäisi lautapeleistä.
Siinä oli helppoja vastauksia kaikkiin. :wink:
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit