Windows Xp Home Edition OEM - Uusi CD-key?

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

Windows Xp Home Edition OEM - Uusi CD-key?

Viesti pietari-poika 10 Touko 2008 18:04

Mulla olis otsikossa mainitun käyttöjärjestelmän asennuslevy, mutta ei CD-keytä. Tämä johtuu siitä että se tarra oli kiinni vanhassa koneessa ja se heitettiin mäkeen niin tarra meni mukaan. Tuo käyttis ei siis ole mikään pakettikoneen mukana tullut, vaan verkkokortin mukana ostettu OEM. Saisinko tuohon jotenkin uuden CD-keyn halvalla/ilmaisesti (tottakai laillisesti)? Ei siis ole mitään tarvetta saada sitä wörkkäämään, mutta jos tämän nykyisen tilalle asentaisi niin voisin emonkin vaihtaa...
Rekisteröidy Neobuxiin ja aloita tienaaminen katselemalla mainoksia. Kun katsot yhden mainoksen, sinulle maksetaan $0,01. Voit tienata lisää hankkimalla referraaleja. Rekisteröitymällä tästä linkistä autat minua hieman, mutta siitä ei ole sinulle haittaa.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Re: Windows Xp Home Edition OEM - Uusi CD-key?

Viesti Jomena 10 Touko 2008 18:26

Soitat mikkisoftalle. Kaveri sai uuen ku vanha CD Key ei enää toiminu. Ja viel ilmaseks. Mut sieltä varmaa saat tietoo mistä saat uuen. Pnro. ei nyt satu oleen muistissa.
Jomena

Viesti arZe_ 10 Touko 2008 18:30

Onkos sulla nyt se järjestelmä käytössä. Jos on tällä ohjelmalla näät nykyisen Xp:een cd-keyn.

Saat ohjelman mun foorumilta: http://www.foorumi.info/directhit/viewtopic.php?t=28
Käyttäjän avatar
arZe_

Viesti pietari-poika 10 Touko 2008 20:13

2Fast4You kirjoitti:Onkos sulla nyt se järjestelmä käytössä. Jos on tällä ohjelmalla näät nykyisen Xp:een cd-keyn.

Saat ohjelman mun foorumilta: http://www.foorumi.info/directhit/viewtopic.php?t=28

Harmi vaan ettei ole tuo juuri nyt käytössä... Saako XP:n asennettua ilman CD-keytä edes niin että pääsisi tuonne desktopille ja voisi katsoa CD-keyn tolla ohjelmalla?
Rekisteröidy Neobuxiin ja aloita tienaaminen katselemalla mainoksia. Kun katsot yhden mainoksen, sinulle maksetaan $0,01. Voit tienata lisää hankkimalla referraaleja. Rekisteröitymällä tästä linkistä autat minua hieman, mutta siitä ei ole sinulle haittaa.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät