Areena Online - testausvaihe ohi

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Areena Online - testausvaihe ohi

Viesti おかび 13 Touko 2008 14:11

Plokoon kirjoitti:
おかび kirjoitti:
MeZmer kirjoitti:Jos pelaat betassa, niin tuo on itsestäänselvyys.
En ymmärrä miksi kaikki haukkuvat ilmaisia pelejä... Jättäisivät pelaamatta ja sillä selvä.
Huom, rakentava palaute on eriasia

Kröhöm.
Ilmaiset pelit ei ole aina parhaasta päästä.

Kröhöm jos ei strategiset taidot riitä ei kannata tulla valittamaan että on paskapeli jos et osaa.

Kröhöm. Kukahan valitti mullekkin ku sanoin "Tee ite parempi"
Käyttäjän avatar
おかび

Viesti Jii 13 Touko 2008 14:19

Krhm, monet sinun valitteluista koski omaa etuasi... (niin myös tämänkin aiheen valitus)
TEit taika jätkistä turhia! Ja puolet jätkistäni on mageja!
Nyt ne on aivan perseestä ei niillä enää tee mitää ku ei edes lado seinää osu. Kiitti vaan.
Jousella osumista alas myös!

Ja mulle annoit 2 päivä bannit samasta syystä?
Syrjintää!
(ja syynähän oli tämän toisen banneissa whinetys peleissä.... iha kiva jos tunnustit nyt jotain tai emt.)
Jii

Viesti K-Vee 14 Touko 2008 14:21

Martta kirjoitti:Hmm... :( jäi peli minusta nyt melkolailla keskeneräiseksi. Peliin kyllästyy ihan heti kun tietää että jos nyt viitsisi pelata vielä vähän aikaa niin siinä ei tapahtuisi muuta kuin että olisi rahaa parempiin aseisiin ja sitten kun nuo rajoituksetkin vielä on niin hirmu nopeasti tavoitettavissa. Peli on ainoastaan huononnettu versio areenoista sillä tuolla ei ole kamalasti väliä onko vastassa ihminen vai botti. Olisi nyt edes ne iät voinu laittaa herranjestas. Itse lopetin ainakin pelaamisen :cry:.

Minäkin kyllästyin!
Iron Maiden, Metallica, Guns & Roses, AC/DC jne.
Käyttäjän avatar
K-Vee

Viesti おかび 14 Touko 2008 15:17

K-Vee kirjoitti:
Martta kirjoitti:Hmm... :( jäi peli minusta nyt melkolailla keskeneräiseksi. Peliin kyllästyy ihan heti kun tietää että jos nyt viitsisi pelata vielä vähän aikaa niin siinä ei tapahtuisi muuta kuin että olisi rahaa parempiin aseisiin ja sitten kun nuo rajoituksetkin vielä on niin hirmu nopeasti tavoitettavissa. Peli on ainoastaan huononnettu versio areenoista sillä tuolla ei ole kamalasti väliä onko vastassa ihminen vai botti. Olisi nyt edes ne iät voinu laittaa herranjestas. Itse lopetin ainakin pelaamisen :cry:.

Minäkin kyllästyin!

Samoin. Osasyyllisenä oli huonot päivitykset.
Käyttäjän avatar
おかび

Viesti Tonzi 19 Touko 2008 17:20

Tänään oli paikalla 75. Hyvin on lähteny nousuun.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Tonzi

Viesti Exhalez0rx 24 Touko 2008 12:04

Voisi tehdä hieman selvemmäksi minkä gladiaattorin liikkumisvuoro on. Tulee nääs vahngossa välillä liikutettua maageja ja jousimiehiä kun oli tarkoitus ampua.

Ja sais olla jotain cup-ottelun tyylisiä.
[piilotettu kuva]PURE BULLSHIT[piilotettu kuva]
3X|-|4|3 0|\| 1337
Käyttäjän avatar
Exhalez0rx

Viesti おかび 24 Touko 2008 12:36

Exhale kirjoitti:Voisi tehdä hieman selvemmäksi minkä gladiaattorin liikkumisvuoro on. Tulee nääs vahngossa välillä liikutettua maageja ja jousimiehiä kun oli tarkoitus ampua.

Ja sais olla jotain cup-ottelun tyylisiä.

Mitäs menet painelemaan turhaan...
Käyttäjän avatar
おかび

Viesti tseitsei 24 Touko 2008 14:32

Exhale kirjoitti:Voisi tehdä hieman selvemmäksi minkä gladiaattorin liikkumisvuoro on. Tulee nääs vahngossa välillä liikutettua maageja ja jousimiehiä kun oli tarkoitus ampua.

Valitun gladiaattorin ympärillä on musta neliö ja gladiaattorilistassa valitun gladiaattorin nappia on "painettu alas". Gladiaattorisi voivat toimia missä järjestyksessä tahansa, automaattinen valinan vaihtaminen on vain apuna.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Wing 31 Touko 2008 15:03

Niin lopetin minäkin. :(
Jäi keskeneräiseksi ja aika tylsä....
Internet!
Käyttäjän avatar
Wing

Viesti Latemara 03 Kesä 2008 22:31

Jonezki69 kirjoitti:Et osaa tehdä pelijä hasita vittu homo kusopää kaikki nauraa sulle areena lolvgfghf :oops:

Kaikki nauraa sun kirjoitustaidoille, ennemmin mitä tälle pelille nauraisivat.
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Hardy boy 08 Kesä 2008 10:43

おかび kirjoitti:uote]
Älkää pelatko. Paska peli kyllästyy hetkessä, on jotku jonot, ukot resetoitiin kuka jaksaa aloittaa alusta...
Uusin päivitys oli Adminin paskin.

Osaatko おかび, sitten itse tehdä paremman pelin? Jep, etpä taida osata joten pidäs turpasi tukossa.

Hyvin tehty peli, vaikka tuo jonotus kylläkin ärsyttää, mutta ei täydellistä peliä ole olemassakaan.
Travianin väki: Olen Ronbe!
Hardy boy

Viesti おかび 14 Kesä 2008 18:46

Hardy boy kirjoitti:
Älkää pelatko. Paska peli kyllästyy hetkessä, on jotku jonot, ukot resetoitiin kuka jaksaa aloittaa alusta...

Osaatko おかび, sitten itse tehdä paremman pelin? Jep, etpä taida osata joten pidäs turpasi tukossa.

Hyvin tehty peli, vaikka tuo jonotus kylläkin ärsyttää, mutta ei täydellistä peliä ole olemassakaan.

Niinkö?
Tietokone. Peri aatteessa peli kuten kaiken maan näppäily disketit yms eli tietokone on periaatteessa peli. Ja täydellinen.
(Ainakin se tehtiin aluksi monipuoliseksi peliksi jossa on myös pohja tuleville peleille ja vähän ajan päästä se yleisty....)
Käyttäjän avatar
おかび

Viesti Superuperpaladin 15 Kesä 2008 12:44

Tietokone ei ole täydellinen, eikä lähellekkään peliä.

Itse areena onlinesta:

Oikein mukava peli, jos on tekemistä vailla ( itse ajattelen näin ), en osaa kommentoida paremmin.
The Black hole ability made me wet myself.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superuperpaladin

Viesti Latemara 18 Kesä 2008 02:28

おかび kirjoitti:
Hardy boy kirjoitti:

Niinkö?
Tietokone. Peri aatteessa peli kuten kaiken maan näppäily disketit yms eli tietokone on periaatteessa peli. Ja täydellinen.
(Ainakin se tehtiin aluksi monipuoliseksi peliksi jossa on myös pohja tuleville peleille ja vähän ajan päästä se yleisty....)

Et kyllä itsekkään mahda ymmärtää tuota tekstiä?
AO:sta:
En vielä ole kerennyt/jaksanut/viitsinyt edes koko peliä kokeilla, jossain vaiheessa lähi aikoina saatankin kokeilla ;)
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Palaa alueelle Jonneweb.net